Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime aikoina olen nähnyt unia. Naislääkäristä, johon minulla oli kunnianvastikään tutustua tuttavan juhlissa. Ja kaivatusta. Molemmissa kiehtoo esimerkiksi vahvuus, suoruus, kauneus ja älykkyys. Kumpaakaan en varsinaisesti halua, mutta sänkyyn menisin kummankin kanssa.
Niin siis olen itsekin nainen :)
Hyvä tiedostaa olevansa, ettei herää yllätykseen joku kaunis aamu.
Etenkin varakkaat herrasmiehet.
En tavoita sinua enää. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä sille joka härnää ihan huvikseen 😘
Kuka hän on?
Mikko
Terkkui mieshlölle kaupungin koillisosaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime aikoina olen nähnyt unia. Naislääkäristä, johon minulla oli kunnianvastikään tutustua tuttavan juhlissa. Ja kaivatusta. Molemmissa kiehtoo esimerkiksi vahvuus, suoruus, kauneus ja älykkyys. Kumpaakaan en varsinaisesti halua, mutta sänkyyn menisin kummankin kanssa.
Suurin osa lääkäreistä on naisia, joten sukupuoli tarvitsee ilmoittaa vain, jos kyseessä on mieslääkäri.
Ilmoitin sukupuolen, koska se on minulle olennaista naisena. Jos olisin ihastunut mieheen, sanoisin mieslääkäri. En irlinä, vaan kerjussa. Kieli on tärkeää, mutta tässä tapauksessa halusin juuri noin sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Olen tullut siihen tulokseen ettei hän koskaan ollut täällä ja kuvittelin kaiken.
Onneksi olkoon, olet valmistunut kaipausketjusta. (Mulla on menossa lyhyempi kertauskurssi.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan kaljuhkoa miestä.
Minulla pälvikalju.
Pälvikalju on ihan eri sairaus kuin miestyypin kalju.
Jatkot toispuolla, lukematta vielä viestit
Vierailija kirjoitti:
Isokikkeliset menee vähän niinkuin jonon ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tullut siihen tulokseen ettei hän koskaan ollut täällä ja kuvittelin kaiken.
Onneksi olkoon, olet valmistunut kaipausketjusta. (Mulla on menossa lyhyempi kertauskurssi.)
Eli olen kaipausmaisteri, kyllä kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät yöt sullekin:D
Vierailija kirjoitti:
Luulenpa, että olet oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isokikkeliset menee vähän niinkuin jonon ohi.
👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka hän on?
Mikko
Höpö höpö t. Ap
Menen nukkuun, ihan väsytetty västäräkki oon.
Öitäpä öitä, ilman mitään vöitä.
Tuskin jaksan yöpaitaa edes pukea.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäisitkö todella minusta, jos kukaan muu ei tykkäisi ja pitäisi komeana? Sinut vain haluaisin silti.
Tuskin hän millään lippuäänestyksillä susta mielipidettä muodostaa? Outoja miehiä ketjussa
E menee vieläkin top kakkoseen heittämällä
Tykkäisitkö todella minusta, jos kukaan muu ei tykkäisi ja pitäisi komeana? Sinut vain haluaisin silti.