Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Sitten kun minä ja kaivattu vihdoin mennään hotelliin, soitan hänelle Adikian biisin pimppii. Eipähän jää epäselväksi, mitä nyt halutaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehen kuuluu hemmotella naista ja pitää hyvänä. Se on miehen tehtävä ja tarkoitus.
Pitää hyvänä, hyi mikä sanonta.
Olen hyvä ilman jonkun setämiehen känsäsiä räpylöitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen kuuluu hemmotella naista ja pitää hyvänä. Se on miehen tehtävä ja tarkoitus.
Pitää hyvänä, hyi mikä sanonta.
Olen hyvä ilman jonkun setämiehen känsäsiä räpylöitäkin.
Onko sinun elämäntarkoitus olla luotaantyöntävä niin miesten, kuin naisten mielestä?
Vaaleenpunaset ruusut mielummin, vaik punainen toisaalta rakkauden väri. Entten. Tentten.
Ingman saa maidon maistumaaan ja **** saa peenorin seisomaan
Vierailija kirjoitti:
Nainen on ihan ok olento kunhan sille ei anna valtaa. Miehen kuuluu pitää ohjaimet käsissään.
Sopii kunhan kaikesta muusta päästään sopimukseen, vallallakin on hintansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisinpa laittaa siulle kukkia.
Mie olisin niin onnellinen jos saisin kukkia. Tänään piti käydä itse ostamassa mutta kukkakauppa oli kiinni.
Just mietin tänään, että lähettäisin "siulle" kukkasia jos tietäisin osoitteen. Olisi vaan vaikea päättää ruusujen väri: punainen vs.vaaleanpunainen. Ettet säikähtäisi.
Tai ehkä mie lähettäisin jotain vähemmän kliseistä. Ruusut on vähän...meh(?)
Vierailija kirjoitti:
Vaaleenpunaset ruusut mielummin, vaik punainen toisaalta rakkauden väri. Entten. Tentten.
Kaikki kukat on kukkia. Aikoinaan kerroin kumppanille, että haluaisin jotakin muutakin kuin aina samoja punaisia ruusuja, hän lopetti kukkien ostamisen kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vähän tuskainen olo tän asian takia..
Ei ole mitään hätää.
Konditionaalit sikseen. Mä haluan sun syliin. Rakastan sinua. Nuku hyvin rakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisinpa laittaa siulle kukkia.
Mie olisin niin onnellinen jos saisin kukkia. Tänään piti käydä itse ostamassa mutta kukkakauppa oli kiinni.
Just mietin tänään, että lähettäisin "siulle" kukkasia jos tietäisin osoitteen. Olisi vaan vaikea päättää ruusujen väri: punainen vs.vaaleanpunainen. Ettet säikähtäisi.
Tai ehkä mie lähettäisin jotain vähemmän kliseistä. Ruusut on vähän...meh(?)
Laita hautavihko.
Vierailija kirjoitti:
Oon 99% varma että löysit kesällä jonkun toisen ja tää ihastus muuttui yksipuoliseksi.
Olet väärässä. Se oli keväällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kukat on kukkia. Aikoinaan kerroin kumppanille, että haluaisin jotakin muutakin kuin aina samoja punaisia ruusuja, hän lopetti kukkien ostamisen kokonaan.
Minulle ei ole, en haluaisi mitään keltaisia tai oransseja kukkia kuten gerberoita. Ruusut on rakkauden kukkia enkä koskaan sanoisi niihin kyllästyväni. Valinta olisi Tasapaino kaikessa, ei liian usein mutta ei myöskään ei koskaan.
Voi😥🤎🤎🤎