Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Alkaa kaipuusta veto loppua, niinkuin minustakin.
Vierailija kirjoitti:
Alkaa kaipuusta veto loppua, niinkuin minustakin.
Ei kait nyt sentään. Uutta potilasta vaan sisälle.
Ahkeraa perjantaita ********
Hyvää perjantaita ja viikonloppua pikkuvaalealle. 🤗🧡 Sinä suloinen sydämeni asukas. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Mammoille huomenet. Olkaapa ahkeria. Vielä pikku rutistus niin vkl vapaa alkaa. Tuutte sitte sedälle syömään perunamuusia ja savusiika.
Kellä alkaa kellä ei, itsellä vkl töitä ja vapaat vietetty jo. Noilla eväillä pakko myös kieltäytyä ruokakutsusta, hyi.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää perjantaita ja viikonloppua pikkuvaalealle. 🤗🧡 Sinä suloinen sydämeni asukas. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää perjantai päivää ja tulevaa viikonloppua risuleualle. 🤗🧡 Sinäkin olet sitkeästi mun ajatuksissani ja sydämessäni. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terv. risuleuka
Hyvää perjantai päivää ja tulevaa viikonloppua risuleualle. 🤗🧡 Sinäkin olet sitkeästi mun ajatuksissani ja sydämessäni. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Kauanko meinaatte vielä kirjoitella ennen kuin saatte toisenne?
Vierailija kirjoitti:
Mammoille huomenet. Olkaapa ahkeria. Vielä pikku rutistus niin vkl vapaa alkaa. Tuutte sitte sedälle syömään perunamuusia ja savusiika.
Kiitos, mutta ei kiitos. Teen itse parempia ruokia, vaikka ei tuossa mitään vikaa ole sinänsä, ja vapaakin on 9 päivää pitkä eli syysloma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kellä alkaa kellä ei, itsellä vkl töitä ja vapaat vietetty jo. Noilla eväillä pakko myös kieltäytyä ruokakutsusta, hyi.
Sano se sanoilla jotka ymmärrän..
Vierailija kirjoitti:
Hei työkaveri, ootkohan jo tajunnut etten muuten vain halua kaveerata?
En tajua tuollaisia ilman varsin suoria sanoja tai tekoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, mutta ei kiitos. Teen itse parempia ruokia, vaikka ei tuossa mitään vikaa ole sinänsä, ja vapaakin on 9 päivää pitkä eli syysloma.
Valehtelet. Tuon parempaa ruokaa ei ole olemassa. Veikkaan, että haluat vaan päästä perinteiseen hommaan, eli hääräämään keittiössä?!
Hyväntuuliset terveiset kauniiseen syksyiseen aamuun aukeavaan, missä nyt satut olemaankaan. Halaus.
Olisihan se mukavaa joskus saada naiselta kukkia ja huomiota:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehtelet. Tuon parempaa ruokaa ei ole olemassa. Veikkaan, että haluat vaan päästä perinteiseen hommaan, eli hääräämään keittiössä?!
Toki on olemassa. Savusiika on hyvä aines, mutta lisukkeineen annos on alkeellinen ja moukkamainen.
Vierailija kirjoitti:
Tuota joo, kai se on uskottava että tämä on ihan yksipuoleista tunteilua vain. Haluaisin uskoa toki että kyse on ujostelusta tai jäätymisestä, mutta järki kyllä sanoo että varmaan kyselisit minulta myös vähän vastakuulumisia, mikäli olisit yhtään kiinnostunut. Onneksi en ehtinyt ihan täysin menettää kasvojani!
Sivusta huomio että itse kyselen 90% vähemmän ihastukseltani kuin hän minulta. Pelkään että tungettelen. Oon opetellut nyt, että kysyn vähän kuin samaa asiaa sit häneltä . Mulla on vaikeuksia hahmottaa sosiaalisissa tilanteissa mikä on henkkoht ja mikä ei :D enkä halua mokata, miksi vähemmän kyselyä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei työkaveri, ootkohan jo tajunnut etten muuten vain halua kaveerata?
En tajua tuollaisia ilman varsin suoria sanoja tai tekoja.
Itse ajattelin että sellainen työn ulkopuolella kontaktissa oleminen olisi vähän vihjannut asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki on olemassa. Savusiika on hyvä aines, mutta lisukkeineen annos on alkeellinen ja moukkamainen.
Kukaan ei ole sanonut noin ilkeästi. Lähen nukkumaan piste