Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Niin ihana tämä ketju. Kiva kun palstalla on mukavia tyyppejä! 🍁
Vierailija kirjoitti:
Niin ihana tämä ketju. Kiva kun palstalla on mukavia tyyppejä! 🍁
Tämä on mt-ongelmaisten ketju.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse enää kiusata ja nöyryyttää. Et ehkä koskaan tule ymmärtämään, miten pahalta tuntuu, kun ennen niin tärkeä ihminen kääntää selkänsä. Olen oppinut läksyni ja jatkanut eteenpäin.
Miten se sua kiusasi ja nöyryytti?
Se hetki viime viikolla, kun tajusit, että entinen työkaveri olikin ihastunut ja siksi yrittänyt käyttää mielikuvitustaan, miten mustamaalata ja kieroilla. Ihan kunnioitan häntä aikaisemmin ihmisenä, kuten kaikkia muitakin ihmisiä, mutta nyt tämä henkilö meni loppuelämän evvk-kansioon. Kuulostaa hullulta, mutta niin on näemmä tämä minuun ihastunutkin. Täysi sekopää, M.
Hyvää perjantaita pikkuvaalealle. 🤗🧡 Olet ihana! Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Kuka täällä aina minua kaipaili sydän verillä? Oletko vielä palstalla?
Ajattelen joskus myös sinua, varsinkin jos mietin keneltä saisin helposti. T. Varattu
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse enää kiusata ja nöyryyttää. Et ehkä koskaan tule ymmärtämään, miten pahalta tuntuu, kun ennen niin tärkeä ihminen kääntää selkänsä. Olen oppinut läksyni ja jatkanut eteenpäin.
Kenellä näin?
Hyvää huomenta Kaunokaiselle.
Ei sul ookkaan tänään. Hyvää viikonloppua. Toivottavasti ens viikolla nähdään.
🌿🍬🦊
Jaahas. Opettajaa ei tänään tarvittu. Erinomaista päivää jokaiselle oppijalle, oppi on elämän ilo ja ahjo. Viikonloppua kohti! 🍁🍂
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta Kaunokaiselle.
Parhainta päivää, rakkaani.
Vierailija kirjoitti:
Tätä samaa mietin itsekin. Ymmärtääkö hän ollenkaan mitä olen saanut kestää. Tärkeä ihminen kuitenkin. Eli on meitä saman kokeneita muitakin.
Vierailija kirjoitti:
Haluan sua.
Leikitään nakkipiiloa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää perjantaita pikkuvaalealle. 🤗🧡 Olet ihana! Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää perjantai päivää miehekkään komialle risuleualle. 🧡🤗 Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Vierailija kirjoitti:
Pelottaako sua?
Ei oikeastaan. Entä sua?
Vierailija kirjoitti:
Pelottaako sua?
Minulla ei ole mitään pelättävää, kun en ole tehnyt yhtäkään asiaa väärin. Eräällä vanhalla työkaverinaisella sen sijaan saattaa housunpuntti tutista. Parempi olisi. Asiat eivät enää jää tähän. Ruutukaappaus myös jokaisesta halventavasta ja tunnistettavasta viestistä otettu talteen. Kannattaisi lopettaa ennen kuin olet vielä pahemmassa lirissä.
Vastailkaahan ihan rohkeasti. Olen tänään tässä jonkin aikaa. Ihanaa alkavaa viikonloppu kaikille!