Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painaa pää kaivatun olkapäätä vasten ja nukahtaa
🥺
Siinä olisi hyvä olla😚
Niin. 🤗
Kuun siltaa katson ja sinua rakkaani ajattelen. Syliini sinut tahtoisin. Kuumia suudelmia ja tiukkoja halauksia sinulle, rakas. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Rakastan sinua.
Valtiattarelleni muisku poskelle. Hyvää öötä.
Oletko täällä K? Rakastan sua, jätä miehesi ja mennään naimisiin. Vielä ei ole myöhäistä hankkia uutta kissaa yhdessä.
Sinä ihana rehevä tumma nainen, ihastuin suhun tänään kaupassa. Kunpa nähtäisi uudelleen.
Öitä vaan pupuja nähty : ) uniin lisää katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kaipaan miestä, jonka kanssa minulla on yhteinen huumori
ja hieman kaheli sekä tuhma kieli
kuvasta tässä puhun
ja siitä kuinka rakastuin suhun
kun sain sinuun tutustua
ja ajatuksiisi uppoutua.
meillä on paljon yhteistä takanamme
suru sanoittaa polkujamme
sen vuoksi meistä tuli heikkoja
veikkoja
toisillemme
toisiamme tukeaksemme.
minulla on ikävä sinua aina.
Aitoja tunteita, sun ansaitsi saada se mies jota kaipaat.
Kiitos! Meillä on yhteys.
Olisipa sivuston hakutoiminnossa valinta, jolla voisi nähdä kaikki kaivatun kirjoittamat viestit. Vai tulisiko vastauksena "Hakusi ei tuottanut tuloksia"?
Vierailija kirjoitti:
Oletko täällä K? Rakastan sua, jätä miehesi ja mennään naimisiin. Vielä ei ole myöhäistä hankkia uutta kissaa yhdessä.
😂
Vierailija kirjoitti:
Olisipa sivuston hakutoiminnossa valinta, jolla voisi nähdä kaikki kaivatun kirjoittamat viestit. Vai tulisiko vastauksena "Hakusi ei tuottanut tuloksia"?
Ai kauheaa, jos olisi. Tuli spämmättyä yhteen väliin ihan kipeästi. Eipä tule enää. Vaikka ei kai tuota yhtä pysty unohtamaan. Ei sitten fakin millään.
Harmittaa olla mustasukkainen sinusta. Eihän sinun menemisesi minulle kuulu mitenkään, mutta kun sydän kärsii vuoksesi...
Tekisin nainen A mitä vain, että sulta kerran saisin. Sitten pois päästäisin ja unohtaisin.
Vierailija kirjoitti:
Öitä vaan pupuja nähty : ) uniin lisää katsomaan.
Puput on lempiolentoja. Kauniita unia. Sivusta
Oletko täällä uhkea P? Upeat Rintasi tuovat mieleeni äitini tissit.
Mä niin haluun sut, haluutsä mut?
Ei mitää kattia- rakastan Mattia ( nukku)
Hold hands... And lick butt.