Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Sinä olit mun ilon ja valoni lähde. Kun lähdit lyhtyni sammui.
Hyviä öitä miehelle, missä oletkin. 🌟
Vierailija kirjoitti:
Mä niin haluun sut, haluutsä mut?
Olen harkitsemassa moista.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa sivuston hakutoiminnossa valinta, jolla voisi nähdä kaikki kaivatun kirjoittamat viestit. Vai tulisiko vastauksena "Hakusi ei tuottanut tuloksia"?
Voin näyttää ihan Irl mun kirjoittamat viestit, jos tartut hihasta kiinni. Muutama yllätys voi olla.
Hyvää yötä halein suukoin kaunottarelle mieheltä mitättömältä 30 km ja taipaleen takaa. Tule uniini. Huomiseen.
Hyvää huomenta. Mukavaa päivää mun unelmieni naiselle 💕
Lämpöisiä halauksia ja suukkoja 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Pieni ikävä on 💕
Vierailija kirjoitti:
T****s!
olisiko tämä minulle?
T. Tuomas
Näin unta sinusta. Siinä ei tapahtunut paljon, mutta sen verran tapahtui, että ajoit autoa ja istuin kyydissäsi takapenkillä. Ajoit ylinopeutta.
Vierailija kirjoitti:
Lässytysopas for dummies.
miten lässyttää miehelle ärsyttämättä häntä
Helppoo, jos kaksi ihmistä rakastaa toisiaan ne ei ärsyynny lässytyksestä. Jos ärsyyntyy niin hälykellojen pitäisi soida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lässytysopas for dummies.
miten lässyttää miehelle ärsyttämättä häntä
Helppoo, jos kaksi ihmistä rakastaa toisiaan ne ei ärsyynny lässytyksestä. Jos ärsyyntyy niin hälykellojen pitäisi soida.
Eikö miehiä muka ärsytä joidenkin naisten tapa heittäytyä avuttomaksi idiootiksi. Tyyliin en osaa vaihtaa paristoja tähän kaukosäätimeen. Lässytys lässytys, vaihda sinä.
Kuulaan kaunista huomenta kaivatulle!
Tule niin kuin syyssateet. Sekoita mun hiukset ja pää...
Ei tarvitse enää kiusata ja nöyryyttää. Et ehkä koskaan tule ymmärtämään, miten pahalta tuntuu, kun ennen niin tärkeä ihminen kääntää selkänsä. Olen oppinut läksyni ja jatkanut eteenpäin.
Ihana päivä. Rakkaudella kiitän siitä, että tietyt ihmiset ovat elämässäni. 🥰
Ai niin ja se refleksi! Tärkeä osa kaikkia mahdollisia elämäntilanteita. Viikonloppunahan on hyvin aikaa opiskella jos aihe ei ole ennestään tuttu.
Haluaisin.