Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Montahan kertaa meinaat kysyä saman kysymyksen, ennen kuin muistat, ettei minulla ole.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mutta tölväisy toimi siinä tilanteessa.
Tölväisyt ei koskaan toimi yhtään missään tilanteessa. Ainoastaan tölväisijän mielestä hän sanoi parhaiten ja voitti kaksintaistelun. Muut voi sitten olla vähän toista mieltä.
Aletaan vähitellen päästää variksiin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
H,
jos olet yhtään kiinnostunut vaikka vain kaveruudesta, niin voisit näyttää sen jotenkin mulle. Toki ymmärrän hyvin, jos et ole.
-leijona
Heidille?
Ei. Miehelle menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soittaisin, jos olisi numero. Naiselta tämä.
Missä asuu?
Varmaan omassa kodissaan? Sivusta mietin
Niinhän me kaikki. Miksi edes tarvita tarkempia tunnisteita? Suomen pinta-ala on 338 432 km.
Oliko vielä jotakin "kaunista" kerrottavaa? Nyt on oiva tilaisuus kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Oliko vielä jotakin "kaunista" kerrottavaa? Nyt on oiva tilaisuus kertoa.
Täällä saa mitään kaunista, paitsi harvoin ja sekin yleensä miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Kenelle?
Ota vaikka sää tällä kertaa, oon ominu jo aikalailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Hienoin asia sinun ja kaivattusi välisessä vuorovaikutuksessa? Jos et näe kaivattuasi aktiivisesti, niin voit puhua menneessä muodossa 🤗
Se perhosten määrä mahanpohjassa joka kerta uudelleen ja uudelleen.
Ihan paras tunne. Vieläkö tuntuu?
Noniin ihana. Kerropa nyt jotain sellaista, että huomenna kun sua katson niin posket menee punaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
https://youtube.com/shorts/uQLwSZGr1XA?si=vypv2n1eTpOPCguY
When u already know it's just another bullshit rodeo once again.
Awws, rakastan pikkuvauvoja niin paljon <3<3<3
Vierailija kirjoitti:
ethän sä polta
etkä sä soita
Vierailija kirjoitti:
Kauniita unia Timolle!
En tykkää kaipausterveisten viihdekäytöstä. Jos joku oikeasti kaipaisi ja olisi tunteita, hän tekisi sen selväksi - tai edes hähmyisen epäselvän vihjauksenomaiseksi - suorempaan ja irl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen ihminen toteaa eiliseen Jannen poismenoon liittyen: heillä oli varmaan erodraamaa ja se oli lähtemässä suhteesta, joten ihan oikein, että kävi noin kuin kävi. Millainen ihminen toteaa näin? Vastaus: ainakin minun puoliso. Mitäpä hän itse mahdollisesti tekisi vastaavassa tilanteessa? Niinpä.
Sanoiko oikeasti noin että ihan oikein että kävi niin?
Sun puoliso?
Jätin tuosta pois sanat, jotka olisi johtaneet sensuuriin eli sen mitä luki päivälehdissä tapahtuneesta. Virallinen nimitys rikokselle.
Vierailija kirjoitti:
G: No ei kyllä mikään ole hienoa. Kysyn tai juttelen mitä vaan tai kysyn apua johonkin, niin ei heru. Melko paskaa vuorovaikutusta siis. (Itse olen tehnyt montakin juttua ja auttanut, kun sitä ehkä joku tulee tähän kiekumaan. Enkä niitä laske, jos joku siitäkin aikoo huudella.)
Sama.
Kauniita unia Timolle!