Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Et arvaa, kuin mukava olisi nähdä 💕 Miehelle.
En.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä päivänä, kun minua sanotaan narsistiksi, kaipaus on ohi.
Sinä päivänä kun kuulen uhkauksen, kaipaus on ohi.
Sinustako on ok haukkua syyttä suotta tuolla tavalla? Itse kukin saa asettaa rajat sille, miten itseä puhutellaan. Arvostava ja kunnioittava puhetapa kertoo myös arvostavasta ja kunnioittavasta ajattelusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskallista on, nähdä sua. Ja olla tyyni, vaikka pinnan alla kuohuu halu koskettaa sua joka paikkaan, ja oppia tuntemaan sut. Ja silti on niin ihana nähdä sua, kuulla sun ääni, kohdata sun katse.
Sä olet opettanut tietämättäsi tulkitsemaan rakkauslauluja täysin uudella kulmalla. Miten voikin olla näin repivää.
Miehelle.
Onko sulla isot tissit? Joo, tiedän, olen tosi romanttinen tällä hetkellä.
Romanttisesti vastaan. Ei taida olla mitään riittävän isoa sulle, kaikki on pientä ja tiukkaa. Tuskin siis kiinnostaa sinua.
Ainakin meni suoraan asian ytimeen kuten täällä viisaasti opetettu. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko joku sanonut? Kuulostat vähän hullulta kyllä, narskun diagnoosia en vielä anna.
Sinulla siihen ei oikeuksia olekaan. Yleensä narskut itse taitavat narskutella muita.
Kuulostat edelleen hullulta, menehän selvittämään pääsi. Tajuatko uhkailevasi kaipauspalstalla.
Uhkailevani? 😂 Ketäs olen uhannut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viestitellessä varsinkin ois hyvä yrittää ilmaista täsmällisesti mitä haluaa sanoa, kun ei pysty lukemaan kehonkieltä eikä mitään muutakaan
Ai niinku "haluan tulla puristamaan sua perseestä" eikä vaikka "nähtäiskö joskus"?
Olen sanonut tuonkin. Joo, ei taida tarpeeksi kiinnostaa. Siksi pyristelenkin irti, ja toiseen suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinustako on ok haukkua syyttä suotta tuolla tavalla? Itse kukin saa asettaa rajat sille, miten itseä puhutellaan. Arvostava ja kunnioittava puhetapa kertoo myös arvostavasta ja kunnioittavasta ajattelusta.
Siis olet oikeasti narsist! Omg. Narsistit käyttäytyvät juuri noin. Eivät näe itseään ja syyttävät toisia omasta toiminnastaan. Tämän täytyy olla vitsi. Vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis olet oikeasti narsist! Omg. Narsistit käyttäytyvät juuri noin. Eivät näe itseään ja syyttävät toisia omasta toiminnastaan. Tämän täytyy olla vitsi. Vitsi.
Uskomatonta. Ihan normaalin paperit sain psykologiassa testeissä. Mitäs sulla meni?
On tämä hullu ketju. Ihan sekoa sakkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko joku sanonut? Kuulostat vähän hullulta kyllä, narskun diagnoosia en vielä anna.
Sinulla siihen ei oikeuksia olekaan. Yleensä narskut itse taitavat narskutella muita.
Kuulostat edelleen hullulta, menehän selvittämään pääsi. Tajuatko uhkailevasi kaipauspalstalla.
Voi pyhä lehmä. Lue ensimmäinen viestisi ap huolella ja mieti oikein syvällisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi pyhä lehmä. Lue ensimmäinen viestisi ap huolella ja mieti oikein syvällisesti.
Jatka jankkausta jonkun toisen kanssa.
Ei nää tajuu edes omia kirjoituksiaan. Nyt olette jättäneet aivot tunkiolle. Herätys.
Vierailija kirjoitti:
On tämä hullu ketju. Ihan sekoa sakkia.
Mammoja. Naisen kuuluisi olla miehen valvovan silmän alla.
Iltaa mammuleille.
Vierailija kirjoitti:
Tuskallista on, nähdä sua. Ja olla tyyni, vaikka pinnan alla kuohuu halu koskettaa sua joka paikkaan, ja oppia tuntemaan sut. Ja silti on niin ihana nähdä sua, kuulla sun ääni, kohdata sun katse.
Sä olet opettanut tietämättäsi tulkitsemaan rakkauslauluja täysin uudella kulmalla. Miten voikin olla näin repivää.
Miehelle.
Näkisinpä minäkin sinua.
Ja sitten alkaa tämä jankka jankka. Diagnoosi on narsisti.
Vierailija kirjoitti:
Ota kuva sun rönttösestä ja lähetä mulle.
Ylihuomenna saat
Vierailija kirjoitti:
Miehelle.
Miten ihmiseen rakastuu noin palavasti, jos ei edes tunne häntä kunnolla? Kerro mullekin salaisuutesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hupaisaa, että jos sanon, etten siedä minua kohdeltavan miten tahansa, se on uhkailua. Saan olettaa, että minua kohdellaan inhimillisesti, eikä tarvitse olla tekemisissä sellaisten kanssa, jotka eivät niin kohtele. Tuskin kukaan, joka minua pitäisi narsistina, haluaisi edes olla kanssani, joten missä kohtaa tuossa on uhkailua??
Olet niin sairas.
😂😂😂🥳🥳🥳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle.
Miten ihmiseen rakastuu noin palavasti, jos ei edes tunne häntä kunnolla? Kerro mullekin salaisuutesi.
Tuohan on vain sekoamista ihastuksissaan. Ehkä rakkaus loppuisi jos tutustuisi paremmin.