Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
35601/55805 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä päivänä, kun minua sanotaan narsistiksi, kaipaus on ohi. 

Onko joku sanonut? Kuulostat vähän hullulta kyllä, narskun diagnoosia en vielä anna. 

Sinulla siihen ei oikeuksia olekaan. Yleensä narskut itse taitavat narskutella muita.

Kuulostat edelleen hullulta, menehän selvittämään pääsi. Tajuatko uhkailevasi kaipauspalstalla. 

Vierailija
35602/55805 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et arvaa, kuin mukava olisi nähdä 💕 Miehelle.  

En.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35603/55805 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä päivänä kun kuulen uhkauksen, kaipaus on ohi. 

Sinustako on ok haukkua syyttä suotta tuolla tavalla? Itse kukin saa asettaa rajat sille, miten itseä puhutellaan. Arvostava ja kunnioittava puhetapa kertoo myös arvostavasta ja kunnioittavasta ajattelusta.

Vierailija
35604/55805 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskallista on, nähdä sua. Ja olla tyyni, vaikka pinnan alla kuohuu halu koskettaa sua joka paikkaan, ja oppia tuntemaan sut. Ja silti on niin ihana nähdä sua, kuulla sun ääni, kohdata sun katse.

Sä olet opettanut tietämättäsi tulkitsemaan rakkauslauluja täysin uudella kulmalla. Miten voikin olla näin repivää.

Miehelle.

Onko sulla isot tissit? Joo, tiedän, olen tosi romanttinen tällä hetkellä.

Romanttisesti vastaan. Ei taida olla mitään riittävän isoa sulle, kaikki on pientä ja tiukkaa. Tuskin siis kiinnostaa sinua.

Ainakin meni suoraan asian ytimeen kuten täällä viisaasti opetettu. Eri

Vierailija
35605/55805 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko joku sanonut? Kuulostat vähän hullulta kyllä, narskun diagnoosia en vielä anna. 

Sinulla siihen ei oikeuksia olekaan. Yleensä narskut itse taitavat narskutella muita.

Kuulostat edelleen hullulta, menehän selvittämään pääsi. Tajuatko uhkailevasi kaipauspalstalla. 

Uhkailevani? 😂 Ketäs olen uhannut?

Vierailija
35606/55805 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestitellessä varsinkin ois hyvä yrittää ilmaista täsmällisesti mitä haluaa sanoa, kun ei pysty lukemaan kehonkieltä eikä mitään muutakaan

Ai niinku "haluan tulla puristamaan sua perseestä" eikä vaikka "nähtäiskö joskus"?

Olen sanonut tuonkin. Joo, ei taida tarpeeksi kiinnostaa. Siksi pyristelenkin irti, ja toiseen suuntaan.

Vierailija
35607/55805 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinustako on ok haukkua syyttä suotta tuolla tavalla? Itse kukin saa asettaa rajat sille, miten itseä puhutellaan. Arvostava ja kunnioittava puhetapa kertoo myös arvostavasta ja kunnioittavasta ajattelusta.

Siis olet oikeasti narsist! Omg. Narsistit käyttäytyvät juuri noin. Eivät näe itseään ja syyttävät toisia omasta toiminnastaan. Tämän täytyy olla vitsi. Vitsi. 

Vierailija
35608/55805 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis olet oikeasti narsist! Omg. Narsistit käyttäytyvät juuri noin. Eivät näe itseään ja syyttävät toisia omasta toiminnastaan. Tämän täytyy olla vitsi. Vitsi. 

Uskomatonta. Ihan normaalin paperit sain psykologiassa testeissä. Mitäs sulla meni?

Vierailija
35609/55805 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä hullu ketju. Ihan sekoa sakkia.

Vierailija
35610/55805 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi pyhä lehmä. Lue ensimmäinen viestisi ap huolella ja mieti oikein syvällisesti. 

Vierailija
35611/55805 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaus on kauniimpaa.

Vierailija
35612/55805 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi pyhä lehmä. Lue ensimmäinen viestisi ap huolella ja mieti oikein syvällisesti. 

Jatka jankkausta jonkun toisen kanssa.

Vierailija
35613/55805 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nää tajuu edes omia kirjoituksiaan. Nyt olette jättäneet aivot tunkiolle. Herätys. 

Vierailija
35614/55805 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tämä hullu ketju. Ihan sekoa sakkia.

Mammoja. Naisen kuuluisi olla miehen valvovan silmän alla.

Iltaa mammuleille.

Vierailija
35615/55805 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskallista on, nähdä sua. Ja olla tyyni, vaikka pinnan alla kuohuu halu koskettaa sua joka paikkaan, ja oppia tuntemaan sut. Ja silti on niin ihana nähdä sua, kuulla sun ääni, kohdata sun katse.

Sä olet opettanut tietämättäsi tulkitsemaan rakkauslauluja täysin uudella kulmalla. Miten voikin olla näin repivää.

Miehelle.

Näkisinpä minäkin sinua.

Vierailija
35616/55805 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten alkaa tämä jankka jankka. Diagnoosi on narsisti. 

Vierailija
35617/55805 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota kuva sun rönttösestä ja lähetä mulle.

Ylihuomenna saat

Vierailija
35618/55805 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle.

Miten ihmiseen rakastuu noin palavasti, jos ei edes tunne häntä kunnolla? Kerro mullekin salaisuutesi.

Vierailija
35619/55805 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hupaisaa, että jos sanon, etten siedä minua kohdeltavan miten tahansa, se on uhkailua. Saan olettaa, että minua kohdellaan inhimillisesti, eikä tarvitse olla tekemisissä sellaisten kanssa, jotka eivät niin kohtele. Tuskin kukaan, joka minua pitäisi narsistina, haluaisi edes olla kanssani, joten missä kohtaa tuossa on uhkailua??

Olet niin sairas. 

😂😂😂🥳🥳🥳

Vierailija
35620/55805 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle.

Miten ihmiseen rakastuu noin palavasti, jos ei edes tunne häntä kunnolla? Kerro mullekin salaisuutesi.

Tuohan on vain sekoamista ihastuksissaan. Ehkä rakkaus loppuisi jos tutustuisi paremmin. 

Ketju on lukittu.