Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin keskustella monista askarruttavista asioista.
Sopii hyvin. Ole aloitteellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup. Kuinka monella naisella on silarit?
Mun siskolla. Mulla ei ole eikä tule.
Ei mullekaan tule vaikka pienet rinnat ovatkin. Joskus olen ajatellut ihan tietoisesti asioita eri kanteilta mutta olen liian nössö sellaisiin leikkauksiin ja sitten tulin siihen tosiasiaan että parempi olla vain tällainen, on jotenkin minua vain olla mitä nyt olenkin. Muiden päätöksiä tuen kyllä, minua ei haittaa jos joku haluaa muokata kehoaan.
Kissa, nainen, koira, mainen.
En oo nähnyt kaivattua pitkään aikaan, enkä varmaan näekkään enää. Välit karahti kiville ja surkutellut tässä asiaa mutta ei kait ne surkuttelemalla siitä parane. Hän suuttui eikä enää lepy, sillä se on selvä.
Hymysi eilen kun menimme kotiin🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puuma <3
Taas naiselle näitä alentavia nimityksiä. Mikäs on vastaava vanha mies joka jahtaa nuorta pillua?
Leijona
Rakastettu on nimesi ja tulee aina olemaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puheet ja puheet ovat ristiriidassa. Toivoisin koherenttiutta. Muuten ei koskaan tiedä, mikä on mitäkin ja onko se enää sitä seuraavassa hetkessä. Rakkaus ei saa olla korttitalo, jonka romahtamista täytyy pelätä joka hetki.
Miten ne mielestäsi ovat ristiriidassa? Mikset kysy asiasta suoraan silloin kun sellainen asia on käsillä? Rakkaus ei saa arvailla ja tehdä päätelmiä niihin tuökintoihin perustuen vaan keskustelee asioista avoimesti.
Olen kysynytkin joka kerta, mutta hän ei silloin vastaa.
Jos tää on unta, niin kunpa
mä en heräis täst maailmast ikinä
Sä laitat mun sydämen palaan ja
vaikka tääl sataa, se ei vaikuta kipinään
Vierailija kirjoitti:
Pienet rinnat the best.
Rinnat ku rinnat. En ole KERTAAKAAN katsonut kaivatun sellaisia kohti, vain suoraan silmiin. Mutta aistin, että kokoa on. Rakkaallani, on the other hand, on paljon pienemmät. Eikä kiinnosta vattuakaan. Molemmat silti upeita, vahvoja, älykkäitä naisia. Vähän kuin minä, blondeilla tai ilman. Vitsit, olisi kiva reissata tällä upeusjengillä jonnekin kuumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puuma <3
Taas naiselle näitä alentavia nimityksiä. Mikäs on vastaava vanha mies joka jahtaa nuorta pillua?
Setämies😄
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienet rinnat the best.
Rinnat ku rinnat. En ole KERTAAKAAN katsonut kaivatun sellaisia kohti, vain suoraan silmiin. Mutta aistin, että kokoa on. Rakkaallani, on the other hand, on paljon pienemmät. Eikä kiinnosta vattuakaan. Molemmat silti upeita, vahvoja, älykkäitä naisia. Vähän kuin minä, blondeilla tai ilman. Vitsit, olisi kiva reissata tällä upeusjengillä jonnekin kuumaan.
Ups, autocorrect. Blondeilla sijaan piti olla *rinnoilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puuma <3
Limanuljaska
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienet rinnat the best.
Ups, autocorrect. Blondeilla sijaan piti olla *rinnoilla
Se meni just hyvin.
Olisin niin halunnut nähdä sut tänään. Jutella ja hymyillä kanssasi. On niin monta vihjailevaa merkkiä irl. Mutta silti niin epävarmaa, en voi varmaksi sanoa tunnetko saman kuumottavan kemian välillämme. Pusuja sinulle mies!
Makuja on monia ja hyvä niin! Parasta on jos mieltymykset kohtaa, ihastukset osuu yksiin ja vielä bonarina tuollaiset tissien koot ja vartalon pituudet ja ruumiinrakenteet ym sattuu olemaan mieluisat.
Itse huomasin kun yksi katseli vartaloani, ja sen mitä tiedän hänen mieltymyksistään niin pitäisi olla ihan kaunista hänen silmään. Paria päivää aiemmin havahduin siihen, että hän tuijotti kasvojani kun juttelin muille, ja sitten huomattuani katsoi niin pitkään suoraan silmiin, että käänsin katseen pois kun tuli sellainen salamanisku-olo xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup. Kuinka monella naisella on silarit?
Yli puolella miljoonalla.
Aika pettymys, toihan on joku puolet viiteryhmän naisista. Haluun kumppanin luomuilla, enkä millään kumi tisseillä. 🦊🍬🌿
Puuma ei ole ollenkaan sama kuin hutsu tsi helppo eikä loukkaava termi kenenkään tapaamani upean yli 40 daamin mielestä ollut. Päinvastoin. Puumat ovat poikkeuksetta upeita, kroppansa puolesta haluttavia laatuleidejä. Usein huolitellumpia ja paljon paremmassa kuosissa kuin nuoremmat, usein pullukammat naiset.
Miten ne mielestäsi ovat ristiriidassa? Mikset kysy asiasta suoraan silloin kun sellainen asia on käsillä? Rakkaus ei saa arvailla ja tehdä päätelmiä niihin tuökintoihin perustuen vaan keskustelee asioista avoimesti.