Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
3421/55805 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menen paskalle.

Kävit jo. Mene mielummin muistitestiin. 

Tai lääkäriin ainakin. Sivusta. 

Vierailija
3422/55805 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin keskustella monista askarruttavista asioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3423/55805 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimitse tai kasvokkain.

Vierailija
3424/55805 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle sellainen taitaa jo olla.

no sanotaan varovaisesti näin, että vajaan vuoden on elämässäni ollut ihminen, joka on pitänyt minusta kiinni monin tavoin. 

Kaivattusi vai joku muu?

kyllähän on ollut kaivattuni siitä alkaen kun tunneside häneen muodostui. en omaa monta kaivattua samaan aikaan.

Vierailija
3425/55805 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin keskustella monista askarruttavista asioista.

Mitä haluaisit askarrella? Syyskranssi?

Vierailija
3426/55805 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika

Jätä se sika, hän ei sua ansaitse! Katso tätä, mitä olen sinulta vailla.  

Illat yksin, kun sydämeni sinua lausuu, haaveilen hetken, jossa sinun kanssasi olla saan.

Kun kuu nousussa heijastaa sun kasvojas,  katson taivasta, mutten näe muuta kuin sinut.  

Ikävä polttaa, en enää tiedä miten jatkaa,  mutta silti odotan, että tulet ja jäät.

Oletko kuullut, kuinka tuuli huokaa nimeäsi?  Sen mukana lähetän hiljaa kaipuuni sua kohti.  

Jätä se sika, rakkaani, valitse tie, joka johtaa meidän kahden luo, sinne minne kuuluu.

Milloin meidän foxista on tullut tällainen runopoika? Hienosti näyttäisi runosuoni pulppuavan 😍

Samaa olen ajatellut. Hienoa tekstiä, tosin absurdia säröä tuohon tuo tuo "Jätä se sika".

Vierailija
3427/55805 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika

Jätä se sika, hän ei sua ansaitse! Katso tätä, mitä olen sinulta vailla.  

Illat yksin, kun sydämeni sinua lausuu, haaveilen hetken, jossa sinun kanssasi olla saan.

Kun kuu nousussa heijastaa sun kasvojas,  katson taivasta, mutten näe muuta kuin sinut.  

Ikävä polttaa, en enää tiedä miten jatkaa,  mutta silti odotan, että tulet ja jäät.

Oletko kuullut, kuinka tuuli huokaa nimeäsi?  Sen mukana lähetän hiljaa kaipuuni sua kohti.  

Jätä se sika, rakkaani, valitse tie, joka johtaa meidän kahden luo, sinne minne kuuluu.

Milloin meidän foxista on tullut tällainen runopoika? Hienosti näyttäisi runosuoni pulppuavan 😍

Patinoitunut runomies tietää taitaa ja tuntee. Sivusta.

Vierailija
3428/55805 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden ajattelemaan tien päälle pitkäksi aikaa. Katsotaan, mitä mylly jauhaa.

Vierailija
3429/55805 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan kaivattuni muuttanut pois? Ei merkkiäkään hänestä. Lähdin jo ketjusta ja se tuntui hyvältä. kyllä lähipäivinä taitaa olla viimeiset hetket täällä. Ajattelin, että josko syksyllä vielä näkisin edes vilaukselta. Ei näy. On sairasta jäädä roikkumaan yhtään pidemmäksi aikaa. nn

Ootko vai etkö ole kaivattuni? Aina osuu kun kirjoitat. En vielä ole ottanu yhteyttä mutta täällä olen. Pelkään sua koska tunteet.

Vierailija
3430/55805 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tiiäkkö miten kovasti haluaisin nähdä sun kauniit kasvot..

Kenelle?

Kesäheinälle

Vierailija
3431/55805 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimin aikoinaan houruissani ketjun juttujen perusteella. Turpiini sain, ja sen jälkeen kaikki meni päin puuta. Enää en sitä virhettä tee. Siksi pitää olla irl-yhteys ennen kuin mistään isommasta voi oikeasti edes puhua.

Täällä toinen, joka samat virheet tehnyt😓

Ehkä varovasti voi näidenkin perusteella muistuttaa harhojen todennäköisyydestä. Aika monta taitaa olla sellaista, jotka mielestän kaivattunsa kanssa kirjoittelee, mutta onpa tainnut joka ikinen kerta palstalaisen yhteydenotto paljastanut menneet harhat ja kaivatun ketjussa olemattomuuden.

Vierailija
3432/55805 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimin aikoinaan houruissani ketjun juttujen perusteella. Turpiini sain, ja sen jälkeen kaikki meni päin puuta. Enää en sitä virhettä tee. Siksi pitää olla irl-yhteys ennen kuin mistään isommasta voi oikeasti edes puhua.

Ehkä varovasti voi näidenkin perusteella muistuttaa harhojen todennäköisyydestä. Aika monta taitaa olla sellaista, jotka mielestän kaivattunsa kanssa kirjoittelee, mutta onpa tainnut joka ikinen kerta palstalaisen yhteydenotto paljastanut menneet harhat ja kaivatun ketjussa olemattomuuden.

Jep. Siksi minä esim. en enää kehtaa törmätä kaivattuuni missään tilanteissa. Tuleen välttelemään hamaan tulevaisuuteen asti. Eli ikuisesti.  sivusta

Vierailija
3433/55805 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan kaivattuni muuttanut pois? Ei merkkiäkään hänestä. Lähdin jo ketjusta ja se tuntui hyvältä. kyllä lähipäivinä taitaa olla viimeiset hetket täällä. Ajattelin, että josko syksyllä vielä näkisin edes vilaukselta. Ei näy. On sairasta jäädä roikkumaan yhtään pidemmäksi aikaa. nn

Ootko vai etkö ole kaivattuni? Aina osuu kun kirjoitat. En vielä ole ottanu yhteyttä mutta täällä olen. Pelkään sua koska tunteet.

Vaikea sanoa. Moni on täällä luullut minua kaivatukseen aikojen saatossa. Olen ollut täällä useampia vuosia. Taitaa olla niin, että monella on hyvin samankaltaisia tilanteita. nn

Vierailija
3434/55805 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Siksi minä esim. en enää kehtaa törmätä kaivattuuni missään tilanteissa. Tuleen välttelemään hamaan tulevai

Aika raskasta varmaan tuo välttely. Itse vain lopetin käymästä siellä missä näin kaivattua.

Eipä se silti auta, nämä tunteet ei häviä mihinkään. 

Vierailija
3435/55805 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tiiäkkö miten kovasti haluaisin nähdä sun kauniit kasvot..

Kenelle?

Kesäheinälle

Milloin sä näit nuo kasvot edellisen kerran?

Vierailija
3436/55805 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Siksi minä esim. en enää kehtaa törmätä kaivattuuni missään tilanteissa. Tuleen välttelemään hamaan tulevai

Sivusta tuppaudun keskusteluunne ja kerron, että jos olette ihan aikuisikäisiä, ei kai silloin aleta vältellä pelottavia tilanteita. Jos on tullutkin ns. mokattua, niin mitä sitten? Nolous on hassu tunne. Se syntyy sinussa, mutta toinen ihminen tuskin jää miettimään, että olipa tuo noloa. Jatkakaa elämää ihan rauhassa. Paljon olisi minulla jäänyt kokematta ja tekemättä, jos olisin juminut noloudessa.

Vierailija
3437/55805 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Siksi minä esim. en enää kehtaa törmätä kaivattuuni missää

Ei se nolous vaan särkynyt sydän.

Sivu

Vierailija
3438/55805 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Ei minullakaan ole mitään todisteita, että kaivattu kaipaisi. Olettamani voi olla kuka vain, vaikka meillä onkin nimimerkit täällä.

Ja vaikka olisikin, ei halua yhdistää ketjua ja todellisuuden tapahtumia. Siten yhtä tyhjän kanssa ennen kuin tapahtuu irl.

Vierailija
3439/55805 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ei yhtä tyhjän kanssa. Kauniit sanat eivät ole sitä koskaan, mutta todellisuudesta ne ovat irti ja siten pilvenhattaraa.

Vierailija
3440/55805 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot sä mun?

Ketju on lukittu.