Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Niin että vois se isukki antaa ennakkoperintöä, johan tässä on kituutettu.
Ei ne suuret tulot vaan pienet menot. Itse kulutan tosi vähän, enkä rahaan hirttäydy.
Vierailija kirjoitti:
Raha vetää naista puoleensa.
Tästä haluaisin kuulla kaivattuni kommentit, kun on omakohtaista kokemusta.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos naisella on rahaa omasta takaa?
Siinä tapauksessa nainen on siinä onnellisessa asemassa, että voi ottaa kumppanin jos siitä on aidosti iloa, ei tartte muista syistä.
Voihan rahaa omistava mies olla myös kiva, miksi nämäkin jutut aina mustaa ja valkoista.
Terveiset kaivatulle, sulla on kiva katse silloin harvoin kun sen näkee.
Musta on ihanaa, kun puhuessa pidät silmäkontaktin lähes yksinään minuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos naisella on rahaa omasta takaa?
Siinä tapauksessa nainen on siinä onnellisessa asemassa, että voi ottaa kumppanin jos siitä on aidosti iloa, ei tartte muista syistä.
Voihan rahaa omistava mies olla myös kiva, miksi nämäkin jutut aina mustaa ja valkoista.
Tietysti tietysti. Pointtina vaan, että rahaton nainen saattaa katsoa läpi sormien sellasia piirteitä rikkaassa kumppanissa, joita ei katselisi jos olisi itse rikas. Kurja tosiasia, elämän realiteetit.
Valitettavasti ne tyhjätaskut on usein yhtä vähän täydellisiä. Kaiken lisäksi on raskasta jos raha on aina kysymysmerkki, joten ymmärrän ihmisen valitsevan mielummin sen jolla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistakaa puumaheittoni, jos se teistä naiset on loukkaava. Riitelemään en rupea. Puumaa tapaileva aika komea jässikkä 👋
🌿🍬🦊?
En tapaile ketään, mut haluaisin nähdä yhen tuolt koulust ja ehkä huomenna näenkin. Toivottavasti.
🌿🍬🦊
Vierailija kirjoitti:
Rakastettu on nimesi ja tulee aina olemaan
Missä kuulit tämän?
Valitettavasti ne tyhjätaskut on usein yhtä vähän täydellisiä. Kaiken lisäksi on raskasta jos raha on aina kysymysmerkki, joten ymmärrän ihmisen valitsevan mielummin sen jolla on.
Missä omat rahasi ovat?
Vierailija kirjoitti:
Musta on ihanaa, kun puhuessa pidät silmäkontaktin lähes yksinään minuun.
tietysti, on junttia olla katsomatta. Hän ei katso kun puhun hänelle. Katsoo jonnekin muualle.
Vierailija kirjoitti:
Missä omat rahasi ovat?
Suomessa tarvitaan elämiseen paljon rahaa, mieluiten usean ihmisen.
Joskus huvikseni käynyt selaamassa kotimaisen sokerideittisivuston tarjontaa, ja onhan se hieman koomista, kun siellä on sellaisia... Ei mitenkään edustavia odottamassa, että joku hyväosainen ottaisi siipiensä suojaan. Jos haluat olla gold digger, niin näkisit edes sen vaivan, että laitat itsesi ulkoisesti kuntoon.
Oisinpa rikas, että vois viedä joskus kumppania johonkin. Kaveri kyllä laitto viestiä, että hänen luokseen Espanjaan pääsis halvalla.
🦊🍬🌿
Vierailija kirjoitti:
Joskus huvikseni käynyt selaamassa kotimaisen sokerideittisivuston tarjontaa, ja onhan se hieman koomista, kun siellä on sellaisia... Ei mitenkään edustavia odottamassa, että joku hyväosainen ottaisi siipiensä suojaan. Jos haluat olla gold digger, niin näkisit edes sen vaivan, että laitat itsesi ulkoisesti kuntoon.
Mikä sivusto?
Vierailija kirjoitti:
Kai niille riittää että on nuorempi, ei kai tuotakaan sivustoa olisi jos ei siitä joku/ molemmat hyötyisi.
Minun on vaikeaa katsoa koko ajan silmiin, jos se Mies viehättää minua.
Tulee kiusallinen olo. Vielä pahempaa, jos välillämme on kemiaa, jota minulla on tosi harvan kanssa.
Pidän sinusta, mutta pysyn viileenä.
Miehelle, jolla on suklaa silmät ja pilkettä silmäkulmassa.
Muista pitää myös itsestäsi huolta😊
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä muru, jolla on huomenna risteily-/seminaaripäivä.
Risteily/"seminaaripäivät" juuujuuu
Pitäisköhän nyt omia🤔 Mun kohdalla näin voi tosiaankin käydä ja on käynytkin.