Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Oot sä mun?
Whatever your dear heart desires
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimin aikoinaan houruissani ketjun juttujen perusteella. Turpiini sain, ja sen jälkeen kaikki meni päin puuta. Enää en sitä virhettä tee. Siksi pitää olla irl-yhteys ennen kuin mistään isommasta voi oikeasti edes puhua.
Täällä toinen, joka samat virheet tehnyt😓
Ehkä varovasti voi näidenkin perusteella muistuttaa harhojen todennäköisyydestä. Aika monta taitaa olla sellaista, jotka mielestän kaivattunsa kanssa kirjoittelee, mutta onpa tainnut joka ikinen kerta palstalaisen yhteydenotto paljastanut menneet harhat ja kaivatun ketjussa olemattomuuden.
Jep. Siksi minä esim. en enää kehtaa törmätä kaivattuuni missää
Aika raskasta varmaan tuo välttely. Itse vain lopetin käymästä siellä missä näin kaivattua.
Eipä se silti auta, nämä tunteet ei häviä mihinkään.
Ei ole raskasta, koska ei me nähdä, mutta voisi olla tilanteita, joissa on mahdollisuus törmätä, joten jätän menemättä. Emme asu samalla paikkakunnalla.
Tosin tapasin tänään tosi kivan miehen ja voi olla, että jää enemmänkin mieleeni. Hän selitti innoissaan asiasta, joka itsellekin tärkeää. Itseasiassa olen häntä tässä jo tovin miettinyt. Minä tuskin tein kovin hyvää vaikutusta nukkavieruna itsenäni😆 Ja hieltä haisevana. 😆 Mutta eikös se sisin ole tärkein ja sopivat feromonit. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Oot sä mun?
Olisin, jos saisin.
Paha aavistus, että ei hyvin käy.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aavistus, että kaivatulle käy elämässään hyvin. Olen aina uskonut ja luottanut siihen. <3 Mutta nyt hevon piippiin täältä. Irl kutsuu.
Aloin miettimään miten hankalia juttuja ihastumiset ovat.
Itse ihastuin - mies ei ollut kiinnostunut edes seksistä. Ai, miten söi itsetuntoa!
Nyt mulla oli messengerissä suora ehdotus kaverimieheltä. Seksi hänen kanssaan suorastaan kuvottaa. Kaverina ihan jees, vaikka on vähän sellainen rasvainen setämies...
En vastannut mitään vielä, kun en osannut muotoilla asiaa.
Hankalia juttuja kun halut ei kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tilanne, missä ei käy hyvin? Mikä saa sut epäilemään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot sä mun?
Olisin, jos saisin.
Miksi sä tuollasta epäilet?
Vierailija kirjoitti:
Arvaan, että käy. Me lähennytään edelleen, kunhan sadaan kahdenkeskistä aikaa järjestymään ja pian saadaankin. Tutustumme ja pääsemme puhumaan henkilökohtaisemmistakin asioista. Taustaamme vasten siihen ei mene kauan, sillä luotamme toisiimme ja ymmärrämme ja olemme kaikin puolin täyspäisiä ihmisiä ja toisillemme avoimia. Jos ei vielä, niin pian meillä on niin vahva sydänten side, että kummallekin se on päivänselvyys, eikä asiaa tarvitse enää kainostella ja kierrellä. Silloin tarvitaan sopiva pieni hetki ja tilaisuus, kun vierekkäin istuessamme otamme toinen toista kädestä kiinni. Se on siinä. Ei ole paluuta. Kaikki on silloin päivänselvää.
Vierailija kirjoitti:
Skorpio(n)i kaipaa kaloja.
Pelkään et kaivattu on kauris. Kaurisvibat. Ei oo yhteensopiva. Vaikka onkin mukava.
Pupalle ja mummalle terveisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skorpio(n)i kaipaa kaloja.
Pelkään et kaivattu on kauris. Kaurisvibat. Ei oo yhteensopiva. Vaikka onkin mukava.
Juu uskokaa vain näihin horoskooppeihin. Yhtä lailla voitte uskoa päivänkakkaran lehtiin. Yay! Sivusta vain. Olen muuten kauris ja tykkäämäni on skorpiooni, mutta en laita minkäänlaista painoarvoa näille, luonnollisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvaan, että käy. Me lähennytään edelleen, kunhan sadaan kahdenkeskistä aikaa järjestymään ja pian saadaankin. Tutustumme ja pääsemme puhumaan henkilökohtaisemmistakin asioista. Taustaamme vasten siihen ei mene kauan, sillä luotamme toisiimme ja ymmärrämme ja olemme kaikin puolin täyspäisiä ihmisiä ja toisillemme avoimia. Jos ei vielä, niin pian meillä on niin vahva sydänten side, että kummallekin se on päivänselvyys, eikä asiaa tarvitse enää kainostella ja kierrellä. Silloin tarvitaan sopiva pieni hetki ja tilaisuus, kun vierekkäin istuessamme otamme toinen toista kädestä kiinni. Se on siinä. Ei ole paluuta. Kaikki on silloin päivänselvää.
😍 kenelle?
Mä haluun mänboobsit. Ei tule vaikka kuinka treenaa. Pakko ottaa silarit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot sä mun?
Olisin, jos saisin.
Miksi sä tuollasta epäilet?
Kun en tiedä, missä milloinkin mennään.
Gallup. Kuinka monella naisella on silarit?
Vierailija kirjoitti:
Yli puolella miljoonalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💗
Vierailija kirjoitti:
Mun siskolla. Mulla ei ole eikä tule.
Täällä oon aina sun.