Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Loistavan värinäköni ansiosta 12/12 ja12/12 erotan todelliset värisi äkkiä.
valitettavasti olen numerosokea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puuma <3
Taas naiselle näitä alentavia nimityksiä. Mikäs on vastaava vanha mies joka jahtaa nuorta pillua?
Leijona
Aasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puuma <3
Taas naiselle näitä alentavia nimityksiä. Mikäs on vastaava vanha mies joka jahtaa nuorta pillua?
Leijona
Aasi
Käppänä, kääkkä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puuma <3
Leijona
Aasi
Käppänä, kääkkä
Kuohittu pässi. Varsinkin, jos on rahaa ja luulee jonkun ihanan rakastuneen itseensä.
Mun kukkaro on puhjennu kukkaan. Monesti melko raskasta. Onneksi palaudun haipakkaa. Naamani on petolinnunprseestä mutta mulla sykkii hyvä sydän. Toivottavasti kohtaisin sinut nainen joskus ja suudeltaisiin. Vain me kaks ja veisin sinut ruusutarhaan josta saisit poimia sen kaikkein kauneimman ruusun.
Poistakaa puumaheittoni, jos se teistä naiset on loukkaava. Riitelemään en rupea. Puumaa tapaileva aika komea jässikkä 👋
Raha vetää naista puoleensa.
Vierailija kirjoitti:
Pitääpä ommella seteleistä housut ja pusakka
Vierailija kirjoitti:
Poistakaa puumaheittoni, jos se teistä naiset on loukkaava. Riitelemään en rupea. Puumaa tapaileva aika komea jässikkä 👋
🌿🍬🦊?
Rahalla saa vapauden. Mitään muuta en sillä oikeastaan tee, en tartte designjuttuja tai vastaavaa, ainostaan vapauden olla tekemättä asioita ja tehdä mitä haluaa.
Kukkaan puhjennut kukkaro ois hyvä nimi kirjalle
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa vähän pervolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa vähän pervolta.
😂😂
Hyvää yötä muru, jolla on huomenna risteily-/seminaaripäivä.
Vierailija kirjoitti:
Rahalla ei saa aitoa rakkautta. Hyötysuhteen kyllä.
Sivusta
Onko kesäheinän kaipaaja kuntarajain mies?
Vierailija kirjoitti:
Mun kukkaro on puhjennu kukkaan. Monesti melko raskasta. Onneksi palaudun haipakkaa. Naamani on petolinnunprseestä mutta mulla sykkii hyvä sydän. Toivottavasti kohtaisin sinut nainen joskus ja suudeltaisiin. Vain me kaks ja veisin sinut ruusutarhaan josta saisit poimia sen kaikkein kauneimman ruusun.
Oletko ihan kunnossa?
Vierailija kirjoitti:
Entä jos naisella on rahaa omasta takaa?
Naisen aivot.