Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Hei, kaupantäti. Tahtoisin lähemmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Voin tehdä sen yhden lapsen sinun kanssa mies 💞🤗 haluan , että otat yhteyttä. Öitä.
Olet varmaan sanonut tuon hänelle irl? 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen niin älyttömän rakastunut sinuun edelleen, ettet tiedäkään - marraskuineen kaikkineen.
Tuo käy niin sydämeen
😍
Eikö käy järkeen?
Kun oikein ajattelee, niin kyllähän se käy 😍
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, kun kuuntelit mua tänään, S. Rauhotuin. Nyt ei enää pelota, vaikka olosuhteet eivät olekaan muuttuneet. Sulla on sellainen vaikutus muhun. Siitä en tykännyt, kun kuulin sun ostaneen uuden, tehokkaamman moottoripyörän. Mutta hassua kyllä arvasin sen, kun näin reilu viikko sitten sun muotoisen miehen ajavan mustalla Suzuki-moottoripyörällä. Olikohan se sinä? Joka tapauksessa en tykkää tästä ollenkaan. Pelkään sun ajavan sillä kolarin ja kuolevan. En luultavasti jaksaisi enää elää sen jälkeen. Enkä saisi tuntea näin. En sinua kohtaan. Plääh. Teet mut hulluksi. Senkin pikku röhkijä. Miksi meidän piti edes kohdata?
🐗🐽🐷 röh röh! T. lederhosen Sauli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin tehdä sen yhden lapsen sinun kanssa mies 💞🤗 haluan , että otat yhteyttä. Öitä.
Olet varmaan sanonut tuon hänelle irl? 🙄
On puhuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En enää tiedä, kuinka moni täällä on kateellisia ja kuinka moni muuten vain loukkaantuu kaikesta...
Kuka olisi kateellinen straight up kiertoilmaisusta - että tykkää työntyä ihmisiin ilman toisen konsensusta. Se on rikos.
Ethän mamma vaan kuvittele että minä kirjoitin tuon? Se että mammoja pitää ruodussa on eri asia kuin halventaa ja mitätöidä myöhemmin luotua, Seksifantasiat palstalla on ali-ihmisten juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Tahtoisin kokea kaikki sun taivutusmuodot.
Kanssani kokisit kaiken.
Mulla niin on kutina, että tästä tulee jotain merkittävää. Ehkä merkittävintä. Anonyymiltä anonyymille, salaa.
Vierailija kirjoitti:
Parrakkaalle pusuja. 🥰
Parrattomalle pusuja 🥰. Kuka kaipaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En enää tiedä, kuinka moni täällä on kateellisia ja kuinka moni muuten vain loukkaantuu kaikesta...
Kuka olisi kateellinen straight up kiertoilmaisusta - että tykkää työntyä ihmisiin ilman toisen konsensusta. Se on rikos.
Ethän mamma vaan kuvittele että minä kirjoitin tuon? Se että mammoja pitää ruodussa on eri asia kuin halventaa ja mitätöidä myöhemmin luotua, Seksifantasiat palstalla on ali-ihmisten juttuja.
Kyllä säkin aika ali-ihmis kastiin menet kun on jumalan käsi todella syvällä persesssä. P.S. minua puhutellaan neidiksi.
Se sun lämmin katse minkä sain, saa sykkeet nousemaan vieläkin.
Mitä pitää tehdä jos toinen vetää puoleensa, mutta myös työntää poispäin, mutta irti ei voi pysty ainakaan päästäämään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä säkin aika ali-ihmis kastiin menet kun on jumalan käsi todella syvällä persesssä. P.S. minua puhutellaan neidiksi.
En kyllä ekana tohtisi kutsua miestä neidiksi, mutta jos sä tahdot niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkään jo etukäteen miten marraskuu tällä kertaa iskee.
No?
Marraskuu iskee aina kuin kryptoniitti Teräsmieheen.
Onko vastalääkettä?
Huomenna on Koivumetssä totuuksien. päivä.
Markolle/lompakkoloiselle jaksamista.
Totuus tekee kipeää.
Vierailija kirjoitti:
Jätit vastaamatta yhteen kysymykseeni.
Kysy nyt uudestaan
Rakkauslaulun kuulethan kai?
Tahdon olla sun sweet honey pie.
🤭
Muutamat treffit enää jäljellä. Mitäköhän sitten taas tapahtuu. Jännittävää.