Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika taas leikata hiukset.
Just cutted. 37 päivää. Näillä menee vielä muutaman viikon ainakin.
Cut, cut, cut
Eiku oon ajattelut, sellaista että jos seuraavaksi Sinéad OConnorit.
Vierailija kirjoitti:
Onko vaimo reissussa?
Tämä onkin jännä kysymys. Riippuu täysin näkökulmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et tiedä musta mitään.
Tiedätkö sinä musta jotain?
Kukapa täällä nyt kaivatuistaan oikeasti mitään tietäisi. Jos tietäisit, uskaltautuisi puhumaan asiasta hänelle suoraan.
Et sinä ainakaan mikään rakkauden Ari Vatanen ole, kun kulutat päiväsi täällä kommentoimassa muiden kaipausta.
Sivusta
He he. Nössöjä te olette, jos ette asiaa uskalla puheeksi ottaa. Yli, ympäri tai tietysti voitte jäädä myös vellomaan tuossa suossanne, jos palsta on niin puoleensavetävä.
Vatasen pää mutta omat kädet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla vaan on asioita, joita tarvitsen. Ymmärrät varmaan tarpeiden päälle ja ymmärrät ehkä, ettet vastaa siihen tarpeeseen.
Mitä nää on? Kukaan ei nähdäkseni ole kysynyt vielä sulta vaan olettanut vain menemään omiaan
Tarpeisiini lukeutuu ihminen, jota voin rakastaa vilpittömästi koko sydämestäni ja tekee sen takaisin. Kaikki muu on sitten sitä sellaista intohimoa, on sekin jotain mutta ei nyt just tähän pulaan riittävästi.
Aivan mahtavaa kuulla, että haluat rakastaa ja se on se ykkösasia, jota huomaat tarvitsevasi, molemminpuolisesti tietenkin 👍🏻 T. All you need is love
All you need is love ei kerro romanttisesta rakkaudesta sanallakaan. Sivuohishuom.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cut, cut, cut
Lähinnä viittasin verbin taivutusmuotoon. Ei cutted vaan cut imperfektissäkin
Vierailija kirjoitti:
Tänäänkin olet ollut liikaa ajatuksissani. Olet takertunut mieleni sopukoihin, ja olet mukanani aina kun olen yksin. Alussa tämä tunne oli upea, nyt hetkittäin jopa raastavaa, koska en saa sinusta tarpeekseni. Haluan lisää katseita, hymyjä, hipaisuja ja keskusteluja, ja haluan sinua niin kuin ihastunut nainen kaipaamaansa miestä haluaa. Toivottavasti näen sinut ensi viikolla. Hyvää yötä upea mies!
Hyvää yötä, nainen. Kuka kaipaa?
Täytyy varmaan vaan opetella tekemään asioita yksin, kun ei tässä elämässä kerran seuralaista suotu.
Hmm, en ole kyllä koskaan joutunut tilanteeseen, että olisi pakottava tarve kertoa tunteistani. Mimmit kerenneet aina ensin.
Tahtoisin kokea kaikki sun taivutusmuodot.
Vierailija kirjoitti:
Tänäänkin olet ollut liikaa ajatuksissani. Olet takertunut mieleni sopukoihin, ja olet mukanani aina kun olen yksin. Alussa tämä tunne oli upea, nyt hetkittäin jopa raastavaa, koska en saa sinusta tarpeekseni. Haluan lisää katseita, hymyjä, hipaisuja ja keskusteluja, ja haluan sinua niin kuin ihastunut nainen kaipaamaansa miestä haluaa. Toivottavasti näen sinut ensi viikolla. Hyvää yötä upea mies!
Milloin ja mihin kohtaan olen hipaissut? Miten vastasit hipaisuun?
Vierailija kirjoitti:
Olen yllättävän notkea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cut, cut, cut
Jaa, no cutted is an adjective used in the Middle English period (11501500). OED's earliest evidence for cutted is from around 1386, in the writing of Geoffrey Chaucer, poet and administrator. cutted is formed from the earlier verb cut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yllättävän notkea
Kaikilla naisilla taipuu polvet korviin asti. Olen kokeillut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää paljon enemmän, vaikka tiedänkin sinusta jo todella paljon. Miksei istuttaisi alas ja juteltaisi? Olisin pelkkänä korvana.
Mitä kaikkea tiedät?
Kaiken mitä hän on kertonut. Osaisin referoida oikeastaan kaiken erittäin pienine yksityiskohtineen, vaikka olisin kuullut ne jo 5 vuotta sitten. Minulla on tähän erityislahja.
Et tiedä siis juuri mitään ja sehän sinua ärsyttää sekä kiehtoo.
Candy girl, you're my soulmate.
Hyvän yön toivotus sinne yhdeltä pöhköltä <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cut, cut, cut
Jaa, no cutted is an adjective used in the Middle English period (11501500). OED's earliest evidence for cutted is from around 1386, in the writing of Geoffrey Chaucer, poet and administrator. cutted is formed from the earlier verb cut.
Niin, hienosti googlasit, mutta jos ymmärtäisit googlaamasi, siinä kerrotaan adjektiivista cutted, mikä ei tässä viittaa leikkaamiseen. Yhäkin taipuu cutx3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, nainen. Kuka kaipaa?
Uuden risteyksen keskelle pysähtynyt nainen. Pysyn tässä hetken, ja pohdin mihin suuntaan lähtisin vai laittaisko pakin päälle. Saa tulla pitämään seuraa, ehkä reitti siitä selkeytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää paljon enemmän, vaikka tiedänkin sinusta jo todella paljon. Miksei istuttaisi alas ja juteltaisi? Olisin pelkkänä korvana.
Mitä kaikkea tiedät?
Kaiken mitä hän on kertonut. Osaisin referoida oikeastaan kaiken erittäin pienine yksityiskohtineen, vaikka olisin kuullut ne jo 5 vuotta sitten. Minulla on tähän erityislahja.
No kappas keppanaa. Tul sit kahville niin kerron mitä vaan haluat. :)
Siinä vaiheessa kun miehen käsi on naisen lantiolla, nainen ymmärtää miksi hänet on luotu.
HYJKU<3