Eikö juuri tänään kannattaisi mennä ruokakauppaan, koska siitä on kauppiaalle ylimääräisiä kuluja?
Kommentit (15)
Millä periaatteella siitä olisi ylimääräisiä kuluja ? Voi vitsi kun te ootte aika söpöjä🤭
Loogisesti ajateltuna joo. Varsinkin kun ostaa vähäkatteisia tuotteita kuten.. peruna?
Jos haluat ruokiin korkeammat hinnat tee kaikkesi että pääset eroon rahoistasi.
Menen tänään kauppaan. Kauppias säästää tänään palkkakuluissa.
Kyllä. Itse asioin varta vasten lakon aikana. Lakko ei sen yksittäisen kauppiaan vika ole. Vähenee pian työt kaupasta, jos myynti kauheasti laskee.
Vierailija kirjoitti:
Millä periaatteella siitä olisi ylimääräisiä kuluja ? Voi vitsi kun te ootte aika söpöjä🤭
Useimmat kauppiaat ovat palkanneet esim oman perheen jäseniä/sukulaisia. Ei ne ilmaiseksi siellä ole.
Vierailija kirjoitti:
On ollut lusikka ja soppakauha. Vahingossa annettu lusikalla.
Menen kauppaan kuluttamaan aikaani mutten osta mitään .
Vierailija kirjoitti:
Kun normiväki on poissa on pitänyt palkata jotain tuttuapua.
Vierailija kirjoitti:
Lakko ei ole syy olla maksamatta palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja on itse siellä töissä. Juuri luin jutun, kuinka kauppias tänään itse valvoo itsepalvelukassoja.
Eiköhän mennä ja osteta ne kaupat tyhjiksi. Win win tilanne. Kauppias hoitaa homman kerää ylimääräisen joulutilin.
Me saamme kahde, kolmen viikon ruuat ja heti, kun hyllyt on tyhjinä kauppias antaa sen palkankorotuksen. Sitten me mentäisiin ostamaan sitä tuoretta.
Liiton miehetkin saavat palkkansa.
No menet tai et, kauppiaan pitää maksaa palkat niille työntekijöille, jotka ovat nyt kaupassa. Ja jos menet, kannat rahaa kauppiaan kassaan. Jos et mene, kauppias ei saa rahojasi.
Tänään on oaras päivä pihistää jotain!💪🏻
Jos ruoka on kuitenkin ostettava, sama kai se on milloin ne rahat kauppiaalle antaa.