Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nykyään junan konduktööreillä kestää kauhean kauan tarkistaa junaliput?

Vierailija
10.02.2024 |

Pari kertaa olen ehtinyt jo jäämään junasta, eikä konduktööriä ole näkynyt ollenkaan matkalla

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muitakin matkustajia kuin sinä. 

Vierailija
2/12 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos konduktööriä ei näy niin luultavasti se ei silloin ole tarkastanut lippuja ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo matkustaa pummilla. Ostaa lipun konnarilta jos tulee.

Vierailija
4/12 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin ne liikkuu joka aseman jälkeen. Lähtöaseman jälkeen menee yleensä useampi asema ohi ennen kuin lähtevät kiertämään. Tai jos kuljet lähijunalla niin niissä harvemmin konnareita liikkuu, ainakaan niillä reiteillä millä itse olen kulkenut.

Vierailija
5/12 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ihmiset lähes poikkeuksetta alkavat kaivamaan sitä lippua, puhelinta/sovellusta vasta siinä vaiheessa kun konnari odottelee vieressä.

Vierailija
6/12 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konnareita on nykyään yleensä vain 1/juna, hommaa riittää. Ihmiset kun utelevat kaikenlaista, mikä ei liity lipuntarkastuksiin. Suosittelen silti ostamaan lipun. Konnari on katoava luonnonvara ja useimmat ovat mukavia ja hyviä asiakaspalvelijoita!

Vierailija
7/12 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus saanut moitteet konnarilta, kun en ollut näyttänyt lippuani ennen kuin lähempänä määränpäätä. Selitykseni, että konnari ei kulkenut istuinpaikkani ohi, ei kelvannut. Leimasi kuitenkin lippuni ja lähti tuhisten eteenpäin.

Vierailija
8/12 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne on valittu vähän hitaammalla käyvää porukkaa

Vierailija
9/12 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen lipun itseaktivointia tästä syystä, jos mahdollista. Saatavilla ainakin extra-luokassa ja omassa hytissä ja tarkoitus kai laajentaakin. Mutta vastauksena: normaalit arkiset askareet, kuten vaikka junalla liikkuminen, on nykyään hirmu ylitsepääsemättömiä monille.

Vierailija
10/12 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus saanut moitteet konnarilta, kun en ollut näyttänyt lippuani ennen kuin lähempänä määränpäätä. Selitykseni, että konnari ei kulkenut istuinpaikkani ohi, ei kelvannut. Leimasi kuitenkin lippuni ja lähti tuhisten eteenpäin.

Miten se lippu leimataan? En ole enää moiseen törmännyt varmaan 5 vuoteen.

Vierailija
11/12 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse manglattuna tunnin kun oli alennuskortti aikuisopiskelijan. Niin lapsellista!

Vierailija
12/12 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se lippu leimataan? En ole enää moiseen törmännyt varmaan 5 vuoteen.

No kännykästä rouhaistaan pois yksi kulma...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi