Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
33201/55805 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti sinä et ole tuon hyvästiviestin takana. 😭

Sehän oli vastaus ihmiselle, joka kertoi aikovansa pysyä etäällä. Se vastaus riittää minulle ja luonnollisesti hyväksyn sen. Olen odotellut, josko vielä jotakin voitaisiin yrittää, mutta kun ei, niin se tarkoittaa ei. Täytyy osata luovuttaa oikeassa kohtaa. Minulle se on tässä.

Nn?

Vierailija
33202/55805 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää siitä, että asiat tajutaan tahallaan väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33203/55805 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ettei teidän suhde kaadu vieraiden paneskeluun ei tarkoita että on sopivaa tulla paneskelemaan mun puolisoa joka on luvannut olla uskollinen. Pointti tässä on se että älä sekaannu toisten liittoihin.

Eikö sun puolisolla ole tähän mitään sananvaltaa? Häntä voi mennä halutessaan paneskelemaan? 

Vierailija
33204/55805 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti sinä et ole tuon hyvästiviestin takana. 😭

Sehän oli vastaus ihmiselle, joka kertoi aikovansa pysyä etäällä. Se vastaus riittää minulle ja luonnollisesti hyväksyn sen. Olen odotellut, josko vielä jotakin voitaisiin yrittää, mutta kun ei, niin se tarkoittaa ei. Täytyy osata luovuttaa oikeassa kohtaa. Minulle se on tässä.

Nn?

Kyllä

Vierailija
33205/55805 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puoliso on pettäjä onko se teidän mielestä petetyn syy jos ei tiedä edes elävänsä valheessa?

Vierailija
33206/55805 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos puoliso on pettäjä onko se teidän mielestä petetyn syy jos ei tiedä edes elävänsä valheessa?

Pettämisessä ei ole mikään petetyn syy. 

Vierailija
33207/55805 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

After workillä nähdään 👋

Vierailija
33208/55805 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdäänkö kaivattu rakastelun ja tutustelun merkeissä ensi viikolla? Jos ei mikään onnistu, niin sovitaanko, että lähdetään ketjusta lopullisesti?

Vierailija
33209/55805 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se petoskumppani viaton sivullinen jos alkaa suhteeseen varatun kanssa tai edes lähestyy varattua? (tilanteessa jossa on 100% tietoinen asiasta)

Vierailija
33210/55805 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyttelen etäällä, koska muutakaan edessäni en näe. Meillä molemmilla keinot vähissä, hänellä varattuna vieläkin vähemmän. Eikä hän muuta kyllä haluaisikaan.

Vierailija
33211/55805 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se petoskumppani viaton sivullinen jos alkaa suhteeseen varatun kanssa tai edes lähestyy varattua? (tilanteessa jossa on 100% tietoinen asiasta)

Ei

Vierailija
33212/55805 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pysyttelen etäällä, koska muutakaan edessäni en näe. Meillä molemmilla keinot vähissä, hänellä varattuna vieläkin vähemmän. Eikä hän muuta kyllä haluaisikaan.

Vähänpä sinä tiedät 

Vierailija
33213/55805 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, mutta joskus tarinan kuultuaan ymmärtää hiukan paremmin miksi näin on käynyt vaikkei poista väärintekoa.

Vierailija
33214/55805 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Ikuisesti katkera minä.

Vierailija
33215/55805 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nähdäänkö kaivattu rakastelun ja tutustelun merkeissä ensi viikolla? Jos ei mikään onnistu, niin sovitaanko, että lähdetään ketjusta lopullisesti?

Käy hyvin. Tai rakasteluun en lupaudu, mutta tutustelun kautta ehkä joskus siihenkin päädyttäisiin.

Vierailija
33216/55805 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perjantai-iltoja ketjuun. Samalla toivotan eräälle takiaiselle hyvää viikonloppua. Tuskin hän kuitenkaan enää täällä käy.

Ei varmaankaan ollut minulle, mutta takiainen kuulosti niin tutulta että tulin vastatoivottamaan hyvät viikonloput myös sinulle. sivusta

Eihän sitä koskaan tiedä. Hän pysyy sitkeästi minussa kiinni. 

Vierailija
33217/55805 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ettei teidän suhde kaadu vieraiden paneskeluun ei tarkoita että on sopivaa tulla paneskelemaan mun puolisoa joka on luvannut olla uskollinen. Pointti tässä on se että älä sekaannu toisten liittoihin.

En ole menossa minnekään kenenkään suhteeseen paneskelemaan, mutta jos varattu kaivattuni haluaa tulla mun luokse paneskelemaan mua, en estele. Hänen parisuhteensa ei kuulu mulle tippaakaan

Vierailija
33218/55805 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moniavioisille onnea elämäänsä, se on mulle ok jos se sopii teille. Mutta mä en ole sellainen, eikä mulle ole ok et luvataan uskollisuutta ja selän takana eletään moniavioista elämää. Onko se jotenkin käsittämätön asia? 

No eroa. Mitä täällä uliset

Vierailija
33219/55805 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ettei, ei tätä enää kauaa jaksa.

Vierailija
33220/55805 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikosta selvitty. Täytyy käydä nollaamassa pääkoppa.

Itsekin kävin ripsihuollon jälkeen hakemassa Alepasta kauppaskumpan tapasjuustojen kaveriksi. Loppuillan aion vain tuijotella netflixiä ja herkutella, ollut tosiaan raskas ja työläs viikko.

Ketju on lukittu.