Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Hyvää torstaipäivää ihanalle pikkuvaalealle. 🤗🧡 Olet ajatuksissani koko ajan. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää torstaita risuleualle. 🧡🤗 Sinäkin mun ajatuksissa, kuten aina. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Terveisiä eräälle ihanalle. Kun maanantaina palaat lomalta töihin, lähetän sinulle ison kukkalähetyksen nimettömänä. Sitten saat arvuutella, kuka ja miksi, ehkä tiedätkin.
Sinä kaikista ihanista ihanin. Ennenkuin tänään lähdet autolla ajamaan, niin vilkaise varmuuden vuoksi sinne autosi alle. Voit jopa yllättyä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä Emmille
Kiitos! Makeat oli unet. Keneltä tämä on?
Vierailija kirjoitti:
Jannelle terveisiä 😇
Kiitos, pelastit juuri päiväni.
Vierailija kirjoitti:
Sinä kaikista ihanista ihanin. Ennenkuin tänään lähdet autolla ajamaan, niin vilkaise varmuuden vuoksi sinne autosi alle. Voit jopa yllättyä.
💣?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta. Mukavaa päivää mun unelmieni naiselle 💕
Lämpimiä halauksia ja suukkoja sateiseen aamuun 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Kiitos. Hyvää huomenta ja mukavaa päivää 💕
Lämpöiset halaukset ja pienet suukkoset poskellesi. 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Aamu on täälläkin sateisen harmaa. Kuvastaa hyvin tämänhetkistä mielialaani. No, ehkä se tästä paranee, kun tarkemmin asioita ajattelee ja tosiasiat hyväksyy. Iltaseen. 💕
Huomenta. On totta, etten saanut asioista järjellistä tolkkua. En uskonut, että niihin voisi edes saada mitään järkevää selitystä tai ratkaisua. Ei ollut oikea paikka minulle.
Terveisiä kaivatulleni! Toivon sulle mielenkiintoista kivaa päivää. Halaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jannelle terveisiä 😇
Kiitos, pelastit juuri päiväni.
Täältä myös, Jakelle samalla!
Kvaak kvaak/ onnea pyyntiin) Molemmat terkut veden äärelle, kuka mitäkin harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta. On totta, etten saanut asioista järjellistä tolkkua. En uskonut, että niihin voisi edes saada mitään järkevää selitystä tai ratkaisua. Ei ollut oikea paikka minulle.
Mennyt aikamuoto?
Ansku ajatuksissani, vaikka vilkaisenkin nykyään korkeintaan aamupäivän viestit, enkä kirjoittele juuri lainkaan.
Kaipaamalleni iloa päivään :)
tx
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta. Mukavaa päivää mun unelmieni naiselle 💕
Lämpimiä halauksia ja suukkoja sateiseen aamuun 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Kiitos. Hyvää huomenta ja mukavaa päivää 💕
Lämpöiset halaukset ja pienet suukkoset poskellesi. 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Aamu on täälläkin sateisen harmaa. Kuvastaa hyvin tämänhetkistä mielialaani. No, ehkä se tästä paranee, kun tarkemmin asioita ajattelee ja tosiasiat hyväksyy. Iltaseen. 💕
Kiitos 🤗😘😘
Sydämessä on aurinkoista, kun sua ajattelee 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mennyt aikamuoto?
Ollutta ja mennyttä, mutta silti joskus sitä miettii.
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä eräälle ihanalle. Kun maanantaina palaat lomalta töihin, lähetän sinulle ison kukkalähetyksen nimettömänä. Sitten saat arvuutella, kuka ja miksi, ehkä tiedätkin.
Ihan kiva idea, mutta laita sentään nimikirjaimet tai edes etunimesi etukirjain ja jokin lyhyt viesti, jottei hänelle tule sellaista fiilistä, että onkohan kukat lähetetty väärälle henkilölle tai jokin erehdys tms.
Voisinpa siirtää sinulle kaiken sen, mitä suurta tunnen sinua kohtaan, että tietäisit. Ehkä tiedätkin. Parhaiten se onnistuisi, kun saisi katsoa silmiin, kiertää kädet ympärille ja siirtää lämmön iholta iholle.
P, pks. Miten oli pukeutunut eilen töissä ?