Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakas kaivattu. Tiedät, että meidän pitää selvittää tämä ennen kuin kykenemme jatkamaan eteenpäin. Otathan yhteyttä. Katsotaan, miten käy. Olet minulle liian tärkeä menetettäväksi.
Soitan sulle huomenissa
Sitten et ole kaivattuni. Ei soittaisi edes kolmen promillen tuubassa.
Olisi pitänyt tajuta, ettet tuntenut samoin... jo silloin, kun lähdit pois sieltä ilman, että....mitään.
Miksi pitää olla näin iso suru.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä suloiselle pikkuvaalealle. 🤗🧡 Näe kauniita unia. Ikävöin ja ajattelen sua. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää yötä risuleualle. 🧡🤗 Toivottavasti unesi ovat rauhallisempia kuin ilma tuolla ulkona. Taitaa tulla ihan myrsky! Olisinpa kiva olla nyt vieressäsi kokemassa se kanssasi, eikä täällä vain sua ikävöiden. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Kaipaan sua. Ei siihen tarvitse lisätä sen enempää eikä vähentää mitään. Niin yksinkertaista se on.
Katsottaisiin toisiamme silmiin ja puhuttaisiin kaikesta. Siitä juuri nyt haaveilen. Helliä suudelmia ja haleja, rakas. Olet ajatuksissani. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Rakastan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakas kaivattu. Tiedät, että meidän pitää selvittää tämä ennen kuin kykenemme jatkamaan eteenpäin. Otathan yhteyttä. Katsotaan, miten käy. Olet minulle liian tärkeä menetettäväksi.
Soitan sulle huomenissa
Minäpä soitan silti kaivatulleni!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä huumeet ovat tiettyjen piirien juttu ei niitä kaikki käytä. Jos joku muuta väittää hän on väärässä.
Niinhän se kuitenkin on. En ole itse koskaan edes kokeillut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soitan sulle huomenissa
Anna palaa.
Et ole enää niin varovainen. Outoa. Öitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha rakkaus yllättää sut vielä kerran.
Apua. Heti sydän ja koko kroppa sai sähkärin. Toivoisin niin kovasti näkeväni, mutta samalla toivoisin vain unohtavani.
Sähkärit on pepusta ota mieluummin iv- mies
Ilmamiehet on tyhyjäntoimittajia.
Sähkärit on parhaita monessa.....
Värinäkö kunnossa. Hyödyksi sisustamisessa. Sivusta.
Värinä, juu, ja ulkonäkö myös. -sivuilija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soitan sulle huomenissa
Anna palaa.
Sammuta se!
Vierailija kirjoitti:
Kuka ja missä?
Vierailija kirjoitti:
Ei enää tarvitse olla. Öitä vain sinulle.
Viestit ainakin 3lta päivältä lukematta.
Iltasadun paikka. Saunassa oli kolme miestä. He jostain syystä kiistelivät, kenellä on isoin metrilaku housuissa. Yksi mies totesi, että hänellä on niin iso ja terhakka että hän saisi kaikki kylän naiset. Toinen tokaisi, että minulla on isompi ja raketinpi, saisin kenet vain. Kolmas totesi sitten, että teillä on pienet nysät housuissa ja minulla on isoin. Kaverit naureskelivat tälle, että eihän se voi pitää paikkaansa, koska sinulla on ensinnäkin maailman isokokoisin akka, niin miksi et ole saanut hoikempaa ja kauniimpaa hankittua. Kolmas mies sanoi, että nimenomaan tämä todistaa asian: jos teillä olisi niin isot metrilakut kuin väitätte, hoikat naisenne ei pysyisi ilman kuormaliinoja paikallaan sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
En ole kirjoitellut sulle todella pitkään aikaan. Jos olet luullut, niin se/he ovat olleet muita kuin minä. Öitä myös.
Vierailija kirjoitti:
Viestit ainakin 3lta päivältä lukematta.
Täällä on niin kuivua juttuja nykyään, että ei maksa vaivaa lukeakaan.
Kuivaa juttua ketjussa mutta ulkona on hyvinkin kosteaa. Hehheh
Soitan sulle huomenissa