Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Sukunimi H
Hep
Vaikka haluaisikin tavata edes kerran.
Vierailija kirjoitti:
xxx😘 ...
xxxxx😘 Huomenta😘
Eri asia, jos tulisi toisenlaisia signaaleja ja voisi varmistua, ettei kävisi kuten viimeksi. Tosin etpä sinä edes halua, että sinuun otettaisiin yhteyttä. Spekulointia siis.
Haluan kyllä, että minuun otetaan yhteyttä. En vain halua yhteydenottoja homoilta tai itseäni huomattavasti vanhemmilta naisilta.
Vierailija kirjoitti:
Haluan kyllä, että minuun otetaan yhteyttä. En vain halua yhteydenottoja homoilta tai itseäni huomattavasti vanhemmilta naisilta.
Ovatko näihin ryhmiin kuuluneet lähestyneet?
Voi apua. Näin unta, että olit menos naimisiin mun siskon kans 😅 Ja ku sanoin, että mun pitäis olla sen paikalla, ni suutuit, etkä puhunu mulle enää mitään😐
Vierailija kirjoitti:
Hyvää torstaipäivää pikkuvaalealle. 🤗🧡 Ajattelen sinua. Olet paras! Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää torstaita risuleualle. 🧡🤗 Et ole hullumpi itsekään! Olet ajatuksissani, tänäänkin. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Vierailija kirjoitti:
Ketä kaipaat? Oletko se, jolla on paljon kaipaajia?
Valveilla hamuan tyhjää, unissa olet olemassa. Unissa tartut käteeni ja unissa saan kiertyä ympärillesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä: hyvin sä vedät!
Joo kolmas suklaalevy menossa. E
---
*reps* 🤣 Tälle mä jo repesin. Ou mai.
Hitsi joku fanaa mua B I I I G .
t. 'pullucca hehtolaardiarse'
aka Ee Original 💪 !
The One and Only 🥳
.
Mikään näistä viesteistä ei liity suhun mitenkään. Itsestäni mä kirjoitan. E
Saanko kysyä uteliaisuuttani, miksi teet tuota itsellesi? Sivusta
Olen niin tyhmä. E
Trolli sinä olet. Lopeta jo tuo p*skan suoltaminen ja hanki elämä.
Hyväntuuliset ja lämmittävät terveiset kaivatulleni syysaamuun. Kivaa.päivää. Halaus.
Vierailija kirjoitti:
Mä yritän unohtaa sut ja mitä sä teet vastineeksi? Seikkailet mun unissani jatkuvasti. Mä en edes yleensä muista ikinä herätessäni nähneeni unia, kunnes sä saavuit sinne piehtaroimaan mun mieleni kanssa. Sen verran kuumia unia nään susta, että aamulla herään puna poskilla hengästyneenä. Anna armoa! Tää ei voi jatkua näin, kun en oikeesti sua saa.
Samanlaista elämää täällä, limerenssi se vain tulee alitajunnasta uniin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko näihin ryhmiin kuuluneet lähestyneet?
On olemassa tutkimuksia, jotka ovat osoittaneet että heterot ovat huomattavasti huonompia tunnistamaan homoja heteroista.
Kuin ketkä? Ja miten tää liittyy mitenkään mihinkään?
Huomenta ja kivaa päivää eräälle tyypille.
Hyvää huomenta sekä mielenterveyspäivää ketjuun! Pitäkää huolta itsestänne ja läheisistänne. 🤗
Hyvää torstaipäivää pikkuvaalealle. 🤗🧡 Ajattelen sinua. Olet paras! Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka