Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen itkenyt koko päivän.
Vaikuttaako matalapaine? Mulla ainakin. Halaus sinulle!
Ehkä hieman. Mulla on kamala ikävä miestä jota en saisi kaivata. Itse jätän ja itken nyt.
Ymmärrän sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huumeiden käyttöäkin on monenlaista. Lukioaikoina paloi pilveä ihan kohtalaisen paljon ja parikymppisenä kokeilin läpi jauhot ja psykedeelit. Kaivattukin tiedetysti viihdekäyttää. Ihan tavallista. Varsinaiset narkkarit on sitten erikseen.
Ihme piireissä liikut, en arvosta eikä ole tavallista.
En liiku yhtään missään piireissä, ihan tavallista tuo on.
Tietysti liikut kun se on sinulle tavallista ja kaikille ei ole. Liikut siis viihdekäyttäjien piireissä.
Vanha rakkaus yllättää sut vielä kerran.
Vierailija kirjoitti:
Apua. Heti sydän ja koko kroppa sai sähkärin. Toivoisin niin kovasti näkeväni, mutta samalla toivoisin vain unohtavani.
En voinut luottaa, ymmärrät kyllä miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuutko kurssille huomenna?
Entä sinä?
Joo, niin ajattelin.
Vierailija kirjoitti:
En voinut luottaa, ymmärrät kyllä miksi.
Sitä en ole koskaan ymmärtänyt.
Syyssade rummuttaa ikkunaa niin kuin kaipauksen korventaman sydämen syke rintaa. Ei ole jäljellä mitään mahtipontista kuvailemaan tätä hyökyaaltoa. Se tahtoisi nielaista mukaansa enkä minä haluaisi hukkua - muuhun kuin pilvenpehmeisiin unelmiin.
Vierailija kirjoitti:
Kenen horoskoopista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huumeiden käyttöäkin on monenlaista. Lukioaikoina paloi pilveä ihan kohtalaisen paljon ja parikymppisenä kokeilin läpi jauhot ja psykedeelit. Kaivattukin tiedetysti viihdekäyttää. Ihan tavallista. Varsinaiset narkkarit on sitten erikseen.
Ihme piireissä liikut, en arvosta eikä ole tavallista.
Tietysti liikut kun se on sinulle tavallista ja kaikille ei ole. Liikut siis viihdekäyttäjien piireissä.
En liiku yhtikäs missään piireissä, käyn vain töissä ja opiskelen. En mä jokaista viihdekäyttäjää henkkoht tunne tai sen piireissä liiku, vaikka tiedänkin että niitä on paljon esim meillä töissä ja opinnoissa. Säkin tiedät paljon niitä, mutta sä et vain tiedä tietäväsi.
Ei ole päivää, etten sinua ajattelisi. Pian tulee viisi vuotta siitä, kun aloit tehdä majaasi mieleeni. Se ei käynyt yhdessä yössä. Alkuun en muistanut sinua edes päivittäin, mutta kun vauhtiin pääsi, taoit rintaani kuin mieletön. Oli sanoinkuvaamattoman onnellista, kun tajusin sen olevan molemminpuolista. Sinä, juuri sinä ja minä, miten se voi olla totta? Sittemmin todellisuus on rätkinyt vettä naamaan ja viima viistänyt vasten kasvoja. Tänäkin yönä toivon sinua.
Vierailija kirjoitti:
Syyssade rummuttaa ikkunaa niin kuin kaipauksen korventaman sydämen syke rintaa. Ei ole jäljellä mitään mahtipontista kuvailemaan tätä hyökyaaltoa. Se tahtoisi nielaista mukaansa enkä minä haluaisi hukkua - muuhun kuin pilvenpehmeisiin unelmiin.
Sano vain Milton
Vierailija kirjoitti:
Aina sydän läikähtää tällaisista mutta järki sanoo että et se sinä kuitenkaan oo. Vai ootko? Toivo on aika lailla mennyttä. Ei nähdä enää enkä kuule hänestä ja aikaa kuluu. Millon yllätät?
Vierailija kirjoitti:
Tuuli puhaltaa sopivasti sun suuntaasi. Kuljettakoon kuiskaukseni perille, sun luo, voimaa tuulella on ainakin tarpeeksi.
Rakastan sua
Minä sinua. Kauniita unia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua. Heti sydän ja koko kroppa sai sähkärin. Toivoisin niin kovasti näkeväni, mutta samalla toivoisin vain unohtavani.
Sähkärit on pepusta ota mieluummin iv- mies
Vierailija kirjoitti:
20 vuotta ja yhä kaipaan. Olitpa kaukana tai silmien edessä, en pysty unohtamaan.