Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole enää niin varovainen. Outoa. Öitä.
En ole kirjoitellut sulle todella pitkään aikaan. Jos olet luullut, niin se/he ovat olleet muita kuin minä. Öitä myös.
Mistä arvelet että tuo olisi sinulle, onhan mahdollista ettei sinullekaan kukaan kirjoita täällä tai edes ole kirjoittanut.
Hei söpö poika. Hoksasitkohan, että tavallaan sait yhteystiedon, jos joskus iskee halu tavoittaa. Ihan vain vinkkinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kirjoitellut sulle todella pitkään aikaan. Jos olet luullut, niin se/he ovat olleet muita kuin minä. Öitä myös.
Mistä arvelet että tuo olisi sinulle, onhan mahdollista ettei sinullekaan kukaan kirjoita täällä tai edes ole kirjoittanut.
No ihanko totta? Nyt kyllä tuotit järjettömän pettymyksen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihanko totta? Nyt kyllä tuotit järjettömän pettymyksen!
Sinulla ei ole kaikki selvästikään kunnossa, mutta voimia kestää kaikki minkä kanssa kamppailet!
Sun seurassa mä oon aina hetken siinä mihin mä kuulun. Siltä musta tuntuu. Sun seura on ihan alusta asti tuntunut jotenkin tosi oikealta. Aika kuluu ihan siivillä ja yhtäkkiä on mennyt tunteja yhdessä, eikä malttais ollenkaan lähteä. On joskus ollu niitä tahmeitakin hetkiä, usein niihin on liittynyt joku sellanen ylimääränen lataus. Mä jään aina täydeksi mutta vaille, paremmin en osaa sitä kuvailla. Suukko yöksi muru!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä huumeet ovat tiettyjen piirien juttu ei niitä kaikki käytä. Jos joku muuta väittää hän on väärässä.
Luitko ulen jutun? Oli tutkittu ettei viihdekäyttö ole vain tiettyjen piirien juttu
Hyvää yötä hiipijälle! Halaus.
Minut voi hylätä nuin vain, huits haits.
Hyvää yötä kauniille 🌻 auringonkukalle ja pienelle kissankellolle, ajattelen meitä. Toivottavasti oli kiva päivä.
Mukavaa päivää ihanalle ihastukselleni. Hellä halaus 🤗
-joppe-
Ikävä sinnuu, ehkä ensi viikolla nähdään edes ohimennen (?)
T: väsynyt/väsytetty
Ketju on kuivunut kasaan koska se ei saa elämän eliksiiriä.