Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hyvän suhteen peruspilarit ovat väittelytaidot ja paneminen.
Totta. Meillä kaivatun kanssa on pilarit kunnossa.
Sama, tosin ei olla pantu.
Pilarit kunnossa mutta kaukana toisistaan kuin eduskuntatalon reunimmaiset pylväät.
Vierailija kirjoitti:
Edellähän just sanottiin päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se oli jonkun toisen mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Pilarit kunnossa mutta kaukana toisistaan kuin eduskuntatalon reunimmaiset pylväät.
Eikä niitä liikutella, Elokapinakaan ei auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osataanko me muuta kuin väitellä?
Me osattaisi ainakin. Nimittäin panna. Muusta en sitten tiedä, mitään parisuhdetta siitä tuskin ainakaan saisi aikaan
Eikö parisuhteen tarkoitus ole tuo? Kaiken muun voi tehdä vaikka satunnaisen ohikulkijan kanssa. Tai no, jotkut tekee sitäkin satunnaisen ohikulkijan kanssa mutta itse en kuulu tähän porukkaan.
Ei, tuo olisi enemmänkin seksisuhde. Parisuhteessa pitää olla keskenäinen luottamus, tuki, turva, jaetut tunteet ja ajatukset, avautua toiselle ja ottaa toisen avautuminen vastaan, sisällyttää toinen omiin suunnitelmiin (niiltä osin kuin sovitaan) jne. Lisäksi arvojen, tulevaisuudennäkymien, elämäntyylien ym tulee kohdata. Kuten nyt jotkut lisääntymisasiat ja asuinsijainti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se oli jonkun toisen mielipide.
Ok, oletin että tässä irvailtiin edellisten keskusteluja ja oikaisin väärinkäsityksen. My bad
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me osattaisi ainakin. Nimittäin panna. Muusta en sitten tiedä, mitään parisuhdetta siitä tuskin ainakaan saisi aikaan
Eikö parisuhteen tarkoitus ole tuo? Kaiken muun voi tehdä vaikka satunnaisen ohikulkijan kanssa. Tai no, jotkut tekee sitäkin satunnaisen ohikulkijan kanssa mutta itse en kuulu tähän porukkaan.
Ei, tuo olisi enemmänkin seksisuhde. Parisuhteessa pitää olla keskenäinen luottamus, tuki, turva, jaetut tunteet ja ajatukset, avautua toiselle ja ottaa toisen avautuminen vastaan, sisällyttää toinen omiin suunnitelmiin (niiltä osin kuin sovitaan) jne. Lisäksi arvojen, tulevaisuudennäkymien, elämäntyylien ym tulee kohdata. Kuten nyt jotkut lisääntymisasiat ja asuinsijainti.
Nuo edellämainitut voi toteuttaa kenen tahansa kämppiksen kanssa, ilman että se on parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Patisuhde on ensisijaisesti seksisuhde ja se erottaa kaverisuhteen. Intohimoon perustuva suhde on edellytys jonka päälle kaikki muu rakentuu jos on rakentuakseen. Tämä on käsitykseni parisuhteen funktiosta. Eri
Pikkasen nyt vinkkiä tännepäin mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, tuo olisi enemmänkin seksisuhde. Parisuhteessa pitää olla keskenäinen luottamus, tuki, turva, jaetut tunteet ja ajatukset, avautua toiselle ja ottaa toisen avautuminen vastaan, sisällyttää toinen omiin suunnitelmiin (niiltä osin kuin sovitaan) jne. Lisäksi arvojen, tulevaisuudennäkymien, elämäntyylien ym tulee kohdata. Kuten nyt jotkut li
Nuo edellämainitut voi toteuttaa kenen tahansa kämppiksen kanssa, ilman että se on on parisuhde.
No enpä nyt ottaisi kämppistä ikimaailmassa noin alkuunkaan, joten en tiedä miten liittyy aiheeseen. Lisäksi meinasin ehkä hieman intiimimpää avautumista kuin kämppisten kesken, tai no, mistä mä sun kämppiksistä mitään tiedän.
Mutta joo, eipä tule meistä kämppiksiä sen enempää kuin parisuhdettakaan. 😅
Mä en ymmärrä ihmisiä jotka menee jo parin kuukauden sisään seurustelusta naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatte vaan antaa seksin jonkun jalomman tarkoituksen. 😀 Ei sillä ole, alkuperäinen tarkoitus on lisääntyminen.
Seksillä, toki. Se sanottiin ajat sitten. Luitko huolimattomasti? Eihän tuossa seksiä pohdittu vaan nautintoa.
Eikä nautinnolla ole yhtään sen jalompaa tarkoitusta, vaikka me niin halutaan ajatella.
Ei niin, sehän oli pointtina myös. Se keskustelu tuli jo päätökseen, ei teidän enää tarvitse haluta ajatella mitään. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, tuo olisi enemmänkin seksisuhde. Parisuhteessa pitää olla keskenäinen luottamus, tuki, turva, jaetut tunteet ja ajatukset, avautua toiselle ja ottaa toisen avautuminen vastaan, sisällyttää toinen omiin suunnitelmiin (niiltä osin kuin sovitaan) jne. Lisäksi arvojen, tulevaisuudennäkymien, e
No enpä nyt ottaisi kämppistä ikimaailmassa noin alkuunkaan, joten en tiedä miten liittyy aiheeseen. Lisäksi meinasin ehkä hieman intiimimpää avautumista kuin kämppisten kesken, tai no, mistä mä sun kämppiksistä mitään tiedän.
Mutta joo, eipä tule meistä kämppiksiä sen enempää kuin parisuhdettakaan. 😅
Korjataan, nuo voi toteuttaa vaikka seinänaapurin kanssa, yhteisestä sopimuksesta, ilman että kyse on parisuhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä ihmisiä jotka menee jo parin kuukauden sisään seurustelusta naimisiin.
Kun tietää, sen tietää.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tämä ole ongelma, kun menisivät edes joskus naimisiin ja syntyisi niitä lapsia. Aika harvinaista nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Millaiset vaatteet kaivatullasi oli viimeksi, kun näitte?
En uskaltanut jäädä töllistelemään vaan kävelin ripeästi ohi. Ilmeisesti mustat/tummat farkut ja tumma takki (sivusilmällä).
t: ****
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, tuo olisi enemmänkin seksisuhde. Parisuhteessa pitää olla keskenäinen luottamus, tuki, turva, jaetut tunteet ja ajatukset, avautua toiselle ja ottaa toisen avautuminen vastaan, sisällyttää toinen omiin suunnitelmiin (niiltä osin kuin sovitaan) jne. Lisäksi arvojen, tulevaisuudennäkymien, elämäntyylien ym tulee kohdata. Kuten nyt jotkut li
Patisuhde on ensisijaisesti seksisuhde ja se erottaa kaverisuhteen. Intohimoon perustuva suhde on edellytys jonka päälle kaikki muu rakentuu jos on rakentuakseen. Tämä on käsitykseni parisuhteen funktiosta. Eri
Mulle taas seksisuhde on noista vielä erikseen, eikä pelkkä seksi riitä parisuhteeseen, tarvitsen ihan eri tason tunteita kuin pelkkään seksiin. Lisäksi tiettyjen asioiden tulee sujua, eikä seksi kompensoi esim keskustelukyvyn puutetta. Mulle ei siis riitä parisuhteeseen tuollainen.
Kaikki tykänneet.