Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Pitäisi saada jokin varma tunniste
Hyvää yötä ihanimmalle.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Mihin? Trollaamiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vertaileeko hän useinkin kullien kokoja?
Jatkuvasti. On niistä suuri otanta.
Vierailija kirjoitti:
Oikean ihmisen tullessa kohdalle ihminen herää eloon eikä suinkaan jää palstalle apaattisena ja allapäin.
Vaikka kohtaisikin oikean, niin elämäntilanne yms oma vointi saattaa silti olla, jotakin mikä aiheuttaa apatiaa tai ei edes usko, että ns. oikea välittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ihanalle ihastukselleni. Hellä halaus 🤗
J
Kuka tämä sun ihastus on?
Ihastuttava nainen tästä ihan läheltä.
Lempi? Linda?
Sain edes kosketuksen vaikka se olikin vahinko.
Vierailija kirjoitti:
Varmat tunnisteet saadaan irl eli konkreettisella lähestymisellä, viestillä tai puhelulla.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmisviha-teema tänään on ja mistä saanut alkunsa?
Joku suuttui, kun mä olin hänen kanssa asiasta eri mieltä. Maijalla kiehui kattila yli ja kuppi meni nurin.
Kaipaatko vielä vai joko sait tarpeeksesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin? Trollaamiseen?
Epäilen, että ei hän olekaan täällä, oikeastaan mikään ei täsmää, kun tarkemmin miettii.
Puhutaanko taas koko yö puhelimessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmisviha-teema tänään on ja mistä saanut alkunsa?
Joku suuttui, kun mä olin hänen kanssa asiasta eri mieltä. Maijalla kiehui kattila yli ja kuppi meni nurin.
Ihmisviha ei liittynyt tähän Maija-teemasi ollenkaan. Olin itse siinä mukana. Pidä omat Maija-fiksaatiosi erossa muiden jutuista. Ja mielellään koko ketjusta pois, kun tunnut olevan vihamielinen ihminen jollaisia ei täällä kukaan kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaatko vielä vai joko sait tarpeeksesi?
Keneltä kysyt? En kaipaa. Joskus muistelen vain.
Oltaisiinpa nähty jossain muualla, tätä mietin monesti. Olet suosittu, sen tiedän. Huomasin kyllä kuinka sain pahaa silmää osakseni, kun moni huomasi katseemme. Erioten se yksi. Hänestä tulikin riesa ja hänen takiaan en koskaan uskaltanut ottaa sinulta kunnolla aikaa. Olisin ainakin saanut tietää. Nyt kaikki jäi ikuiseksi mysteeriksi. Nyt toimisin toisin. Elämän lanka on niin lyhyt, sen olen saanut viime aikoina kokea. Pitää toimia. Olla välittämättä muista. Kuunnella omaa sisimpäänsä. Oll välittämättä kateellisista ihmisistä eikä antaa muiden tulla tielle jos haluaa tehdä jotain. Eniten syytän kuitenkin itseäni, että olin heikko ja epävarma ja välitin liikaa muista. Terveiset miehelle, menetetylle tapaukselle.
Vierailija kirjoitti:
Puhutaanko taas koko yö puhelimessa?
😟
Vierailija kirjoitti:
Huomionhakuinen leijona <3
Miehelle vai naiselle?