Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
I 🧡:lle
?
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset joilla on oikeat tunteet haistattavat paskat toisten kulissisuhteille.
Jos mies ei ole tavannut minua viikkoon niin tulkitsen sen kuten kaikki tulkitsevan sen.
Ehdin jo kömpiä sänkyyn peiton. Valot sammutettuna ja nyt sit alkoi pissattaa Onko pakko nousta
Peruna on pop. Spagetti samaten. Loihdi pannussa hyvät ruoat, käytä mielikuvitustasikin. Nam nam!
Vierailija kirjoitti: Ajetaan kiusaajat täältä veks ja antakaa tulla puhdasta kaipuuta. Minä kaipaan miestä, jonka nimessä 5 kirjainta ja sukunimessä 7. 😘
Hauska :D Mäkin kaipaan miestä jonka etunimessä on 5 kirjainta ja sukunimessä 7.
Tampereelta <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Ajetaan kiusaajat täältä veks ja antakaa tulla puhdasta kaipuuta. Minä kaipaan miestä, jonka nimessä 5 kirjainta ja sukunimessä 7. 😘
Hauska :D Mäkin kaipaan miestä jonka etunimessä on 5 kirjainta ja sukunimessä 7.
Tampereelta <3
Korjasin virheeni, minun kaipaamallani siis 5+8 😅
Vierailija kirjoitti:
Ehdin jo kömpiä sänkyyn peiton. Valot sammutettuna ja nyt sit alkoi pissattaa Onko pakko nousta
Mun on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P. Linkola oli viisas mies. Hänen mielestään katastrofit, joissa kuolee paljon ihmisiä ovat tarpeellisia. Ymmärtäisiköhän kaivattuni minun samanlaisen ajatusmaailman tästä. Jollain tapaa maapallon liikakansoituksen on vähennyttävä.
Kautta historian on ollut ruttoja, sotia, tulivuoren purkauksia jne. Nykyihminen on silti onnistunut lisääntymään ihan liikaa. Toki katastrofit järkyttävät ja tuskin kukaan läheisiään antaisi uhriksi, mutta maapallo parka väsyy taakan alla.
Otapa asioista selvää, niin ei tarvitse elää harhassa.
Missä kohtaa on harha?
Esim. Mitä leipää söit lounaaksi ja ketä oli seurassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keneltä?
naiselta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keneltä?
naiselta
No mikä kirjain?
Hyvää yötä.😴 Nukkuminen on sit kyll ihanaa. Melkein yhtä ihanaa ku kaivattu.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä taas hämeeseen. Nuku hyvin
Hyvää yötä. Kaipaan sinua kovasti. 💗
Toivon sinua syntymäpäivälahjaksi.
Laitan iso veikolle käsipyyhkeen peitoksi.
Sun kanssa mä voisin lähteä jopa kalaan 🐟
Vierailija kirjoitti:
Toivon sinua syntymäpäivälahjaksi.
Onko sulla synttärit lokakuussa?
Sivusta
Hyvää yötä ihana.
mun hassu.
saat mut vaan hymyilemään
en voi olla katsomatta sua silmiin
ja hymyillä vaan
<3
Keneltä?