Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi saada jokin varma tunniste
Minun kaivattuni on mies, jolla oli maailman ihanin syvä katse. Siniset silmät. Leveät hartiat. Jääkiekko. Kiharat hiukset. Toisen oma. Siksi en enää oikeastaan edes enää kaipaa. Aiheutti vain ylimääräisiä sydämentykyksiä ja typeriä haavekuvia. Nyt ne on ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita ite ensin😝
Mandariini vyöryy
Vierailija kirjoitti:
T.K. (m) 🤢
Hä?
Lisää tunnisteita ! Mitä menetettävää meillä on?
Ajetaan kiusaajat täältä veks ja antakaa tulla puhdasta kaipuuta. Minä kaipaan miestä, jonka nimessä 5 kirjainta ja sukunimessä 7. 😘
Tunnisteet eivät palvele ketään muuta, kuin ketjussa perse homeessa päivystävää trollia.
Vierailija kirjoitti:
Puhutaanko taas koko yö puhelimessa?
K mies?
Vierailija kirjoitti:
Naiselta vai mieheltä? Ei ole itselläsi heittää jotain spesifiä?
Vierailija kirjoitti: Ajetaan kiusaajat täältä veks ja antakaa tulla puhdasta kaipuuta. Minä kaipaan miestä, jonka nimessä 5 kirjainta ja sukunimessä 7. 😘
😂oho laskin väärin, sukunimessä siis 8.
Vierailija kirjoitti: Ajetaan kiusaajat täältä veks ja antakaa tulla puhdasta kaipuuta. Minä kaipaan miestä, jonka nimessä 5 kirjainta ja sukunimessä 7. 😘
Oikein kaivattu. 👍
Ihmiset joilla on oikeat tunteet haistattavat paskat toisten kulissisuhteille.
Vierailija kirjoitti:
H-P=haistapaska
Mun kaivattu on HV. 😁
Vierailija kirjoitti:
Oikein kaivattu. 👍
"Sain tunnisteita, jee!" 👍
Hyvää yötä taas hämeeseen. Nuku hyvin
Mä kaipaan miestä, jolle olis tänään ollut vapaa paikka vieressäni. Olen käynyt hänen luonaan kahdesti, hän minun yhdesti.
Laita ite ensin😝