Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😍H miekkonen
Mitä asiaa?
Sulla on asiaa mulle H 😊
Onko? Mihin se liittyy, onko vinkkiä heittää? En kai oo jääny jostain velkaa?
Et toki. Hymyn vaan. Olen vaatimaton 😘 (jos nyt totta puhutaan, voisit vähän vahingossa vaikka kiehnätä siinä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään mä mietin joka päivä sitä, mikä järki mun on olla elossa? Tässä elämisessä ei ole mitään järkeä ja mieltä.
Mikä tekisi elämästä sinulle mielekästä?
En tiedä. Kaikki asiat tuntuu nykyään täysin turhilta ja arvottomilta. Tätä on jo jatkunut pitkään, useita vuosia.
En tiedä lohduttaako, mutta minunkin elämäni on opintoja lukuunottamatta merkityksetöntä paskaa. Rämmin päivästä toiseen eteenpäin ja arvostan entistä enemmän parisuhdetta ja taloudellista runsautta. Niin arvomaailma muuttuu. Muunmuassa ystävyyssuhteiden arvostus on karissut ja työ ja etenkin intohimotyö on entistä tärkeämpää. Kaikenlainen lähimmäisenrakkaus ventovieraita kohtaan, joihin ei ole muuta kytköstä kuin kadulla kohtaaminen tai asiakas-aspa kohtaaminen on myös karissut. Läheiset ja aidosti rakkaat ovat heitä, jotka merkitsevät ja muu maailma saa kulkea ratojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään mä mietin joka päivä sitä, mikä järki mun on olla elossa? Tässä elämisessä ei ole mitään järkeä ja mieltä.
En tiedä. Kaikki asiat tuntuu nykyään täysin turhilta ja arvottomilta. Tätä on jo jatkunut pitkään, useita vuosia.
Kun käy töissä, mielekästä on luopua kurjuudestaan.
Ei se työkään mitään merkitystä ja mielekkyyttä tuo, kun ei se johda mihinkään parempaan.
Vierailija kirjoitti:
Elämää ja erotiikkaa. 😁
Olisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekin riippuu erittäin paljon työtiimista jamistä työstä on kyse. eri
Ei tarvitse enää huudella palstalla kun voi vaan laittaa ihanalle naiselle viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se työkään mitään merkitystä ja mielekkyyttä tuo, kun ei se johda mihinkään parempaan.
Niin no, jos on hyllyttämässä, aspassa tai siivoamassa tms., niin mitäpä iloa työstä silloin on tai merkitystä?eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😍H miekkonen
Mitä asiaa?
Sulla on asiaa mulle H 😊
Onko? Mihin se liittyy, onko vinkkiä heittää? En kai oo jääny jostain velkaa?
Et toki. Hymyn vaan. Olen vaatimaton 😘 (jos nyt totta puhutaan, voisit vähän vahingossa vaikka kiehnätä siinä)
Totta puhuttuna, en oo kiehnärityyppiä. Suukin on sen verran vino, etten viitsi kauheesti hymyillä
Minäkin olen menettänyt uskon, toivon ja rakkauden. Kun on yksin, työnteko ei kiinnosta. Ystävät ovat yksi kerrallaan osoittautuneet epäluotettaviksi tai vain varisseet pois, kun heillä on omat elämänsä. Opinnot eivät ole innostaneet vuosiin, mitään tulevaisuudennäkyjä ei ole. Elämä on lähtökohtaisesti nerkityksetöntä, entiset harrastukset eivät innosta. Olisin kyllä jo hautaan valmis.
Ylihuomenna? Valitse paikka?
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan yliyli
Haluaisin pussata. Kaivattua.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin pussata. Kaivattua.
Joka paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Torstai ip tai olta sopisi loistavasti. Mitä vain hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Torstai ip tai olta sopisi loistavasti. Mitä vain hänen kanssaan.
Minullekin kävisi. Sivusta.
vesimies,
missä me voitais nähdä? <3
Otan etäisyyttä
nostan selän suoraksi.
Sä olet mun heikkoihin kohtiin iskevä heikkous
on aika
päästä vapaaksi
(ja se kuka mut ja mun elämän pelastaa on ihan joku muu,
se on mun sisäinen henki
tahto
periksiantamattomuus).
Hän ei tahdo tuntea mun sisäistä maailmaa
Sä taas et malta pysyä poissa
hyödynnät löydöksiäsi
salaisuuksien aarteitasi. Utelias.
ja minä hölmö -
Että minä olen kyllästynyt tähän vietä aikaa naisyhteisöissä meininkiin, kun tällä hetkellä tarvitsisin läheisyyttä mieheltä.