Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalju kelpaisi 👋
Mulle ei
Mulleki
Lääkäri jakaa 5 yleisintä katumusta, joita potilaat paljastavat ennen kuolemaa
Lääkäri paljastaa 5 yleisintä katumusta, joita terminaalipotilailla on ennen kuolemaa, ja neuvoo kaikkia kiinnittämään huomiota, jotta eivät itse tunne samaa.
1 Ei viettänyt tarpeeksi aikaa rakastamiemme ihmisten kanssa
2 Ei kohdata pelkoa ja ottaa enemmän riskejä
3 Työskennellyt liikaa
4 Ei ollut rohkea tuntematonta kohtaan
5 Ei elänyt nykyhetkessä
Toinen meistä 50, toinen 51 tai melkein👍
Vierailija kirjoitti:
Kyyneleet sateessa
Taivas itkee puolestani, kun en enää jaksa, kyyneleet valuvat poskiltani maahan, yhtyvät sateeseen kuin kadonneet ajatukseni sinusta.
Jokaisessa pisarassa tunnen kosketuksesi. Sade ja kyyneleet sulautuvat yhteen, eikä kukaan erota, kummat ovat minun, kummat taivaan surua.
Olen tässä yksin, mutta sade kuiskaa, kuin kantaisi sanomaa, jota en voi kuulla. Kaipuu virtaa suonissani, kuin vesi, peittäen minut hiljalleen.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
En arvannut gradua tehdessäni, että se jää viimeiseksi työkseni. Muuta ei musta jää jäljelle. Muun roskan revin ja poltan.
Älä muuta virka. Ei elämällä ole mitään merkitystä. Valtaosasta ei jää mitään jäljelle. Kun lapsenlapsetkin ovat kuolleet, ei kukaan muista. Ihmiset kuvittelevat olevansa merkityksellisiä kuitenkaan sellaisia olematta. Toivoisin kuitenkin, ettei kenenkään tarvitsisi määrättömästi kärsiä maailmassa, jonne kukaan ei ole toivonut syntyvänsä. Että se olisi ollut edes jossain määrin inhimillistä. Näin ei kuitenkaan ole, sillä ihminen on todella julma laji.
Vierailija kirjoitti:
Onnen kyyneleet <3
Mikä aiheuttaa ne?
Näin on näreet, olen niin pihkassa suhun. Mennäänkö yhessä leffaan?
Vierailija kirjoitti:
Hulluin kaipaus. Eräs suunnilleen ikäiseni(noin 50v) nainen kaipaa semmosta päälle 70-vuotiasta juoppoa miestä. Itsellään on komea mies. Tai mitä tiedän miten heillä menee. Tuo 70-vuotias on ihan mukava selvin päin, mutta ryyppää joka päivä ja paljon ja maha kasvanut isoksi palloksi, koska maksa sanoo varmaan kohta poks. Kukin saa kaivata ketä tahtoo, mutta katuojasta repäisty vanha juoppo. Ehkä hän vetoaa, koska tuo nainen työskentelee tällaisten parissa ja on niin auttavainen näitä kohtaan. Ei asia mulle kuulu, mutta en voi lakata ihmettelemästä. Tää olis niin kuin Andy Mc Coy (tyyli ei sama, vaan vanhusten perustyyli) ja nainen semmonen kiltti kotihiiri. Kumpi onkaan ketjussa...
Ändi varmaan? Sitten ohista: Eikös aikanaan ollut sellaista ainetta kuin Andy (räjäytti lian pois).
Vierailija kirjoitti:
Juujuu. Nyt kun vielä tietäisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hulluin kaipaus. Eräs suunnilleen ikäiseni(noin 50v) nainen kaipaa semmosta päälle 70-vuotiasta juoppoa miestä. Itsellään on komea mies. Tai mitä tiedän miten heillä menee. Tuo 70-vuotias on ihan mukava selvin päin, mutta ryyppää joka päivä ja paljon ja maha kasvanut isoksi palloksi, koska maksa sanoo varmaan kohta poks. Kukin saa kaivata ketä tahtoo, mutta katuojasta repäisty vanha juoppo. Ehkä hän vetoaa, koska tuo nainen työskentelee tällaisten parissa ja on niin auttavainen näitä kohtaan. Ei asia mulle kuulu, mutta en voi lakata ihmettelemästä. Tää olis niin kuin Andy Mc Coy (tyyli ei sama, vaan vanhusten perustyyli) ja nainen semmonen kiltti kotihiiri. Kumpi onkaan ketjussa...
Ändi varmaan? Sitten ohista: Eikös aikanaan ollut sellaista ainetta kuin Andy (räjäytti lian pois).
Oli Andy-aine, mutta räjäyttäjäaine oli Cillit Bang. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli Andy-aine, mutta räjäyttäjäaine oli Cillit Bang. Sivusta
Ja jatkan: Andyllä siivous sujui
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri jakaa 5 yleisintä katumusta, joita potilaat paljastavat ennen kuolemaa
Lääkäri paljastaa 5 yleisintä katumusta, joita terminaalipotilailla on ennen kuolemaa, ja neuvoo kaikkia kiinnittämään huomiota, jotta eivät itse tunne samaa.
1 Ei viettänyt tarpeeksi aikaa rakastamiemme ihmisten kanssa
2 Ei kohdata pelkoa ja ottaa enemmän riskejä
3 Työskennellyt liikaa
4 Ei ollut rohkea tuntematonta kohtaan
5 Ei elänyt nykyhetkessä
Nää on vähän väsyneitä. Kaikki katuu tossa kohtaa kaikkea koska loppu häämöttää eikä haluis vielä mennä. Ei siihen liity mikään minkään määrä vaan vain se, ettei ihminen juuri ikinä koe olevansa valmis kuolemaan
Vierailija kirjoitti:
Tuutko hakemaan? Mennään vaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyyneleet sateessa
Sateessa niitä ei huomaa,mikä itkettää?
Kyyneleet sateessa