Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
29521/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nähdä tänään. En jaksa vaivautua, kun et sinäkään.

Ei niin. Todellisuudessa tällä hetkellä ei ole ketään, jota kaipaisin niin paljon, että kiinnostaisi laittaa tikkua ristiin tapaamisen mahdollistamiseksi. Entiset kaipaukset ovat alkaneet haalistua mielestä. Ei tullut seitsemää vuotta yksipuolista ihastumista täyteen tällä kertaa - ja hyvä niin. Jään odottelemaan sitä, että maailmankaikkeus yllättää uudella ihastuksella. Joka kerta olen skeptinen, että niin voisi enää käydä, kun kaipausuupumus on vienyt voimat. Jotenkin sitä on kuitenkin päätynyt samankaltaisiin tilanteisiin, kunhan aikaa on hieman kulunut. Eiköhän niin käy taaskin. Pitäisi vaan päästä pois nykyisistä ympyröistä ensin.

Vierailija
29522/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitpa ympärilläni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29523/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisitpa ympärilläni.

"Mitä on nämä tuoksut mun ympärilläin,

mitä on tämä hiljaisuus?"

Vierailija
29524/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken järjen mukaan voisin lopettaa erään lääkkeen käytön. Ei ole ihme, etteivät erinäiset vaihtoehdot ole auttaneet, kun asiaa ei ole alkuunkaan ollutkaan.

Vierailija
29525/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä. Yllätit. Hui.

n->n

Vierailija
29526/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko oman sairaanhoitajan? 

Kiikarissa olisi yksi, joten kyllä.

Yksi kuvottava sellainen piirittää minua ja ei millään tajua, että hän ja minä ollaan niin eri leveleillä. Eikä hänessä koskaan ollut mitään, miksi jaksaisin kiinnostua edes kaverustumaan. Muistakaa ketjulaiset, että jos toinen suhtautuu nahkeasti kontaktiyrityksiinne, häntä ei kiinnosta! Sivustalta

Kannattaa varmaan kertoa se hänelle. Et  osaa tarpeeksi selkeästi ilmaista ettei kiinnosta. 

Vierailija
29527/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta olla kolmantena pyöränä. Jos se sinua kiihottaa, siihen käyttöön varmaan löytyy joku halukas.

Vierailija
29528/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyy siis eilisiin Kaksplussalla.

Vierailija
29529/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin nopeesti käymään ja huomaan, että joku myrkynniellyt voi pahoin täällä. Minä häippäsen. Heippa. 

Vierailija
29530/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lattialla on niin paljon pölyä, että siihen on jääny jalanjäljet, näkyy varpaat ja kaikki. Pitäis vissiin siivota. Mutta en ymmärrä mistä tuota pölyä tulee, luulis jonkun tunkevan sitä ikkunasta.

Vierailija
29531/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nähdä tänään. En jaksa vaivautua, kun et sinäkään.

Ei niin. Todellisuudessa tällä hetkellä ei ole ketään, jota kaipaisin niin paljon, että kiinnostaisi laittaa tikkua ristiin tapaamisen mahdollistamiseksi. Entiset kaipaukset ovat alkaneet haalistua mielestä. Ei tullut seitsemää vuotta yksipuolista ihastumista täyteen tällä kertaa - ja hyvä niin. Jään odottelemaan sitä, että maailmankaikkeus yllättää uudella ihastuksella. Joka kerta olen skeptinen, että niin voisi enää käydä, kun kaipausuupumus on vienyt voimat. Jotenkin sitä on kuitenkin päätynyt samankaltaisiin tilanteisiin, kunhan aikaa on hieman kulunut. Eiköhän niin käy taaskin. Pitäisi vaan päästä pois nykyisistä ympyröistä ensin.

Ei vitsit, mulla vikaa virkettä lukuun ottamatta ihan sama tilanne, asenne ja ajatukset! Ympyröitä en siis ole vaihtamassa mihinkään, mutta ihastukset tosiaan laantuneet ja kutistuneet ja vaikka tuntuu, ettei kukaan voisi enää kiinnostaa, tiedän kokemuksesta, että joku kuitenkin taas tupsahtaa nenän eteen yllättävässä tilanteessa ja alan maalailla taivaanrantaa levein pensselein. Näin se vain on aina mennyt.

sivusta

Vierailija
29532/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lattialla on niin paljon pölyä, että siihen on jääny jalanjäljet, näkyy varpaat ja kaikki. Pitäis vissiin siivota. Mutta en ymmärrä mistä tuota pölyä tulee, luulis jonkun tunkevan sitä ikkunasta.

Pöly on enimmäkseen kuollutta ihosolukkoa. Sinusta itsestäsi sitä siis tulee.

Vierailija
29533/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin, näin ja poistun. Kaivatulle terveiset. Sen verran olet varmaan jo oppinut tuntemaan minua, etten viihdy negatiivisessa ilmapiirissä.  

Vierailija
29534/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pöly on enimmäkseen kuollutta ihosolukkoa. Sinusta itsestäsi sitä siis tulee.

Tiesin. Oon siis pöllyävä tyyppi. On siinä varmaan hieman myös tekstiilipölyä. Toivottavasti.🙂

Vierailija
29535/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon meille molemmille hauskaa lauantaita. Joskus myöhemmällä seuraava viesti.

Vierailija
29536/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
29537/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa kaipailen

Vierailija
29538/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kaunis päivä ja luonto parhaimmillaan. Kunpa kulkisit tässä vierelläni.

Vierailija
29539/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvaisimme kiinni toisiimme niin kuin sammal kasvaa kallionkoloon.

Vierailija
29540/55805 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen menettänyt toivoni, että näkisin sinua tai että haluaisit itse nähdä minua. 

Toivo on viimeinen asia, mikä kannattaa menettää! Kaikki on ihan aidosti mahdollista niin kauan kuin molemmat ovat elämänlangassa kiinni. Esteitä voi olla, mutta nekin ovat yleensä vain ikäviä hidasteita. Älkää luovuttako, jos ei ole kielteistä vastausta. 🤗

Ketju on lukittu.