Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen menettänyt toivoni, että näkisin sinua tai että haluaisit itse nähdä minua.
Jep, mahdotonta. Pitää vain niellä pettymys ja mennä eteenpäin
Niin varmaan sitten. Asiallehan ei voi tehdä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko alkerran harmaahapsi uskoa, että minua ei kiinnost?
Moi. Paksut, vahvat, pitkät, ei harmaantuneet hiukseni ovat siis se suurin harmituksen paikka? Sinun tulisi nyt hillitä tätä kateuskampanjaasi, etten laita asioita eteenpäin kunnianloukkaussyytteen muodossa. Taidan tietää nimesikin, kirjoitanko sen ketjuun?
Luin kommenttisi tarkemmin. Kenen kanssa luulet keskustelevasi? Ihan mielnkiinnosta kysyn, koska millä perusteella vedit tähän hiuksesi, jotka eivät ilmiselvästi liiyt ekaan kommenttiin millään tavalla? En edes ole kiinnostunut kenenkään hiuksista siinä määrin, että jaksaisin tuhlata aikaani hiusten miettimiseen. Taidat itse kärsiä kateellisuusharhasta. Harmaahapsi ja alakerta olivat tunnisteita.
n->m? n->n?
Ei ole kyse kaipausviestistä. Harmaahapsi on mies minä nainen. Edellinen viesti oli satunnaiselle palstatrollille, joka kuvittelee, että hänen hiuksiaan kadehditaan.
Vierailija kirjoitti:
Se, että puolisoa näkee vähän, on onnellisen parisuhteen salaisuus.
Paitsi tietysti jos käy ilmi, että ne työ- ja harrastusmenot tarkoittaa käytännössä sitä, että käy höyläämässä muita.
Vierailija kirjoitti:
Jos minä olen haamu, niin sinä olet aave.
Olen ilman sinua joka aamu ja sinä ikuinen haave.
Tykkään sanoista vaikka en sisällöstä.😅
Ilman sinua olen haamu ja sinä minulle vain aave.
Mietin sinua jokaikinen aamu ja olet pysyvä haave.
Vierailija kirjoitti:
Misäs mun miesope luuraa?
Vessassa just nyt. Ei pks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen menettänyt toivoni, että näkisin sinua tai että haluaisit itse nähdä minua.
Älä unohda niellä myös mällilastia.
En tietenkään, mä olen erittäin hyvä suihinottaja. Ulossylkeminen sitä paitsi vaatisi aina jonkinlaista suussa pyörittelyä, mutta kun ottaa suoraan nieluun, ei sitä edes maista.
Miten liittyi asiaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minä olen haamu, niin sinä olet aave.
Olen ilman sinua joka aamu ja sinä ikuinen haave.
Tykkään sanoista vaikka en sisällöstä.😅
Se oli kaipausviesti ihmiselle, jota kaipaan ja joka ei ole fyysisesti elämässäni nyt eikä hyvin todennäköisesti lähitulevaisuudessakaan. Miksi et pidä sisällöstä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos voisi niin enköhän olis tehnyt jo ajat sitten enkä istuisi täällä lukemassa mm. sun typerää riidanhaastamista.
Kerran olen saanut herätä vierestä kaivattuni, suurimman rakkauteni tässä elämässä. Kovin vähän sain kokea täyttä onnea, mutta sainpa silti kerran. Elämäni ei mennyt hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ilman sinua olen haamu ja sinä minulle vain aave.
Mietin sinua jokaikinen aamu ja olet pysyvä haave.
💗💗💗💗
Parempi ja myönteisempi versio, haamuni! 👻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että puolisoa näkee vähän, on onnellisen parisuhteen salaisuus.
Paitsi tietysti jos käy ilmi, että ne työ- ja harrastusmenot tarkoittaa käytännössä sitä, että käy höyläämässä muita.
Ei sillä luulis olevan merkitystä mitä tekee, kun kerran onnelliseksi tekee se että pysyy poissa silmistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos voisi niin enköhän olis tehnyt jo ajat sitten enkä istuisi täällä lukemassa mm. sun typerää riidanhaastamista.
Kiitos kauniista sanoistasi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En loukannut
Loukkasiko kaivattusi sinua?
Sattui ja sattuu edelleen. Varmaan puolin ja toisin
Enemmän kuin kukaan
Vierailija kirjoitti:
Kerran olen saanut herätä vierestä kaivattuni, suurimman rakkauteni tässä elämässä. Kovin vähän sain kokea täyttä onnea, mutta sainpa silti kerran. Elämäni ei mennyt hukkaan.
Onko se täyttä onnea, jos molemmat sammuu samaan sänkyyn viinahöyryisen illan päätteeksi?
Ei nähdä tänään. En jaksa vaivautua, kun et sinäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se täyttä onnea, jos molemmat sammuu samaan sänkyyn viinahöyryisen illan päätteeksi?
Kyllä jos kyseessä on suuri rakkaus. Nyt ei tosin ihan sellaisesta ollut kyse .
Taattua kokemusperäistä tietoa. Palstailusta seuraa ainoastaan ongelmia ja vaikkeuksia.
Tavoitteenani onkin koiran omistava mies 😘