Hollannin myyrä (Wie is de Mol) kausi 26
Spekulointia kyseisen ohjelman kyseisestä kaudesta
Kommentit (22)
Kopsaan mitä kirjotin Suomi-kauden keskusteluun:
Siis sama et Daan oli heti ykkösepäilty. Ja on ollu sitä oikeestaan koko ajan. Matteo oli mulla kakkosena. Mut Bram oli niin epäilyttävä siinä Queen-tehtävässä ja toki se uusimman jakson vika tehtävä sekotti, niin mun usko Daan-teoriaan vähän horjuu.
Uskoisin et Daan oli yks ampujista siinä kassakaappitehtävässä. Rik korosti et myyrä tekee mitä vaan pitääkseen potin pienenä. Ja siinä varjokuvassa myyrällä oli se ampujien päähine, kun se laitto sen 500€ Quintyn boksiin. Daan keksi oman yhdyssanansa tosi nopsaa. Ja sen rahan noudon jälkeen ne kilpailijat ei palanneet sinne ns tukikohtaan vaan ne tapas toisensa vasta tehtävän jälkeen. Niin musta toi kaikki sopii vaan täydellisesti siihen, että Daan on myyrä. Liikaa sattumia ollakseen sattumaa!
En tiiä mikä homma siinä uusimman jakson vikassa tehtävässä oli, että miten Eveline näki Daanin. Veikkaan et se kasvokkain myyrän kanssa oleminen ei ollut se tuijotuskilpailu vaan joku muu juttu. Tai ehkä Eveline oli oikeesti ainoo joka vastas kysymyksiin oikein.
Joo mäkin epäilen että Daan oli ampumassa.
Kasvokkain oleminen saattoi tarkottaa sitä, että jos joku sai kaikki kolme oikein, myyrä kääntyi kopissaan kohti takaseinää, eli "kasvokkain" kilpailijan kanssa. Tämän kääntymisenhän olis voinut nähdä kopin alaosasta, kun siellä oli sellainen pieni reikä. Koska olisko tuotanto voinut ottaa sellaisen riskin että joku muukin kuin vain yksi saa 3/3 oikein, jolloin myyrä ois kävelly sinne kaks kertaa.
Tuossa laserammuntajaksossa Daan pääsi radalle sanalla "bensa-asema". Ja saman jakson myyrätesti tehtiin bensa-aseman vieressä. Markettitehtävässä onnenpyörässä kirjaimen M vastakkaisella puolella oli kirjain D. Jossain jaksossa pudotuksessa Rik sanoi "kuka teistä on etsinnässä oikealla radalla" tms. ja Daan oli ainoa joka teki testin kirjaimellisesti junaradan päällä. Vihjeitä vai sattumaa?
Toi oli munkin ajatus, että oisko se myyrä kääntynyt kopissa! Toki se vastaaja oli selkä kopeille päin, mutta ainakin tarjottiin mahdollisuus olla kasvokkain, jos vaan kääntyy ympäri.
Tuotannolla kävi joka tapauksessa tuuri kun niitä oikeinvastanneita oli vaan se yks. Ja se oli ehkä Daan ite. Vaikka Evelinellä meni kyl ilmeisesti oikein se jäätymisten määrä. Leikkauksessa näkyy seitsemän jäätymistä, mutta jaksossa Bram puhuu yheksästä.
Onnenpyörän D:n bongasin itsekin. Mutta bensis ja raiteet on mennyt mulla ohi!
Vierailija kirjoitti:
Toi oli munkin ajatus, että oisko se myyrä kääntynyt kopissa! Toki se vastaaja oli selkä kopeille päin, mutta ainakin tarjottiin mahdollisuus olla kasvokkain, jos vaan kääntyy ympäri.
Tuotannolla kävi joka tapauksessa tuuri kun niitä oikeinvastanneita oli vaan se yks. Ja se oli ehkä Daan ite. Vaikka Evelinellä meni kyl ilmeisesti oikein se jäätymisten määrä. Leikkauksessa näkyy seitsemän jäätymistä, mutta jaksossa Bram puhuu yheksästä.
Silloin kun sen D.n huomasin niin olin vielä Delilah-kelkassa. Ja sitten se tietenkin tippu seuraavassa jaksossa😄
Harmi että seuraavat jaksot ei ilmeisesti tuu ennen finaalia..
Mietin kyllä et miten toi ois näytetty katsojille, jos 3/3 oikein olis ollut useempia. Tai katsojillehan ois todennäköisesti pitänyt paljastaa, että se esiin tullut kilpailija ei liittynyt myyrän näkemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun sen D.n huomasin niin olin vielä Delilah-kelkassa. Ja sitten se tietenkin tippu seuraavassa jaksossa😄
Harmi että seuraavat jaksot ei ilmeisesti tuu ennen finaalia..
Jep! Vaikka haluisin ne jaksot kovasti nähdä ajallaan, niin silti kyl toivon ettei se kääntäjä käytä lomaansa istumalla missään nettikahvilassa :D
En usko että niin vois käydä, mutta myyrähän saattais paljastua jo seuraavassa jaksossa. Ootko tietonen niistä Rikin ensimmäisistä sanoista? Eli jos ottaa Rikin ensimmäiset sanat joka jaksosta, niin siitä muodostuu lause.
Vierailija kirjoitti:
En usko että niin vois käydä, mutta myyrähän saattais paljastua jo seuraavassa jaksossa. Ootko tietonen niistä Rikin ensimmäisistä sanoista? Eli jos ottaa Rikin ensimmäiset sanat joka jaksosta, niin siitä muodostuu lause.
Eli nyt on kasassa: Welkom je staat oog in oog met
Ja eiköhän kolme vikaa jaksoo ala: de, mol, Daan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli nyt on kasassa: Welkom je staat oog in oog met
Ja eiköhän kolme vikaa jaksoo ala: de, mol, Daan
Oho! Enpä ole tästä ollut yhtään tietoinen. Täytyy kiinnittää huomiota. Ootteko päässyt yhtään jäljille että mihin tuo "26 on tärkeä numero" viittaa? Niissä haastatteluvideoissa kello on joko 12:25 tai 12:26 mutta en löydä niistä mitään logiikkaa. Yhden Jeepin rekkarissa on 26 mutta tiiä sitten meinaako sekään mitään.
Siis ei mitään tietoa mitä se 26 vois merkata katsojille! On sen kai pakko olla muutakin kuin vaan se että kilpailijat ois voinut nähdä myyrän niissä videoissa.
Matteon syntymäpäivän numerot on yhteenlaskettuna 26. En oo laskenut itse vaan luin jostain :D
Entä onko teoriaa miks myyräkirja pitää jättää tietylle pöydänkulmalle? En oo löytänyt kaavaa, että myyrä ois sillä puolella joko pudotuksessa istumassa tai jakson ryhmäkuvassa.
Ja onko hei belgian myyrä missään nähtävillä?Mulla on tunnarit sinne goplay:hin, mutta se on uudistunut ja nyt ei pysty katsomaan belgian ulkopuolella. Mietin mikä ois helpoin reitti päästä käsiks siihen uuteen kauteen
Mahtava avaus tämä ketju! Oon kattonut youtubesta kaikki kaudet hollannista, usasta ja briteistä ja suomesta toki myös.
Kyllä se Bram vaikuttaisi olevan vihjeiden perusteella, toivon että olisi Daan.
Mikä on teidän sellainen suosikkitwisti kaikilla kausilla mitä ootte kattonut? Mulla ehdoton suosikki on se 24 kauden naamiaisasujuttu, millä koko kausi lähti liikkeelle, kun myyrä oli naamioituneena väkijoukossa, ja suoritti salaa samaa tehtävää kuin itse kilpailijat. Ja myyrän paljastus samalla kaudella oli kyllä eeppinen!
Nykyisin osaavat tehdä feikkivihjeitä myös. Tuo junarata viittaa selvästi Daaniin mutta norsut ja intron kurnutus (sammakko anagrammi Bramin sukunimestä) Bramiin. Jotenkin niin selviä vihjeitä että pakko ollut tahallaan tehdä jommat kummat sekoittamaan pakkaa
Vierailija kirjoitti:
Ja onko hei belgian myyrä missään nähtävillä?Mulla on tunnarit sinne goplay:hin, mutta se on uudistunut ja nyt ei pysty katsomaan belgian ulkopuolella. Mietin mikä ois helpoin reitti päästä käsiks siihen uuteen kauteen
Tuolta pääsee kattomaan Belgian myyrää enkun tekstityksillä, ollas hyvä! 😎
Kausi 4:sta kannattaa aloitella, nuo aiemmat mun mielestä vähän vanhoja ja kankeita. Varmaan uusimmat on parhaita, mutta ei tohdi niistä aloittaa jos edellisiä myyriä spoilataan.
Vierailija kirjoitti:
Mahtava avaus tämä ketju! Oon kattonut youtubesta kaikki kaudet hollannista, usasta ja briteistä ja suomesta toki myös.
Mitkä vihjeet viittaa Bramiin?
Ajatteleeko kukaan että se ois joku muu kuin Daan tai Bram? :)
Vierailija kirjoitti:
Voitko linkata mistä löytyy usa:n myyrät youtubesta :)
Ketään ei taida kiinnostaa.