Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
G: kaivattuni ei näytä julkkikselta, mutta silmissä on jotain samaa kuin A-teamin Facemanillä ja nenä muistuttaa Ryan Goslingin nenää,
tai ehkä Ashton Kutcheron nenää.
Naisen luominen ja sitten irti päästäminen oli virhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joskus törmätään niin, että kumpikin on yksin.
Se olisi hyvä, mutta mulla sellainen kaivattu joka tuskin ikinä liikkuu yksin. Korkeintaan työmatkat. Ehkä.
Mistä niin päättelet? Sivuihmetys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se olisi hyvä, mutta mulla sellainen kaivattu joka tuskin ikinä liikkuu yksin. Korkeintaan työmatkat. Ehkä.
Kenen kanssa hän liikkuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei edes niitä.
Vierailija kirjoitti:
En luota enää keneenkään. Kaikki ovat himojensa vallassa ja tyystin turmeltuneet.
Mua on diagnosoitu intohimottomaksi persoonalta (skitsoidinen anhedonia kriteeri täyttyi). Oikeasti vaivaa se että suuria femboy tunteitani ja feminiinisiä piirteitä ei pääse käyttämään. Kyllä, olen turhan kaino tekemään aloitetta, sillä torjuntaan ne johtavat.
Odotan kiinnostuneen naisen tekevän puhelinnumeron vaihdon. Siitä se lähtisi loogisesti treffailulle jne.
Mut joo, ei me kaikki olla himojen vallassa ja turmeltuneita. Uskon että järkeviä naisiakin löytyy joilla se libido kohdistuu sinkkuna muualle kuin yhden illan juttuihin. Toisaalta, jos on tauditon, niin eihän se järvi soutamalla kulu. 😊
Vierailija kirjoitti:
Kunpa kaivattuni tulisi mun kanssa matkalle. Yksin matkustaminen on ihan kivaa lyhyemmillä matkoilla, pidemmillä sit olis hyvä olla kaveri mukana edes osan matkasta.
Mä taas valitsisin aina ennemmin yksin matkustamisen. Oon yhteensä kolme kertaa matkustanut hyvien ystävien kanssa ja varmaan kolmesataa kertaa yksin, enkä näe mitään muuta syytä yhdessä matkustamiselle kuin kustannusten jako.
Kaivatulle voisin näyttää kyllä pari mieleistä paikkaa maailmalta, mutta enimmäkseen silti matkustaisin yksin, vaikka oltaisi suhteessa.
Sori, en ole mikään sotilaallinen nallukka.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs meinasit viikonloppuna?
Tänään ihan vaan chillailua kotona ja ehkä leffa suoratoistosta. Huomisesta en kerro vielä mitään, mutta odotukset sen suhteen ovat korkealla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krooniseen väsymykseen voisi kysyä lääkäriltä bupropionia, esim. Voxraa. Virkistää.
Bupropionissa on yllättäviä sivuvaikutuksia.
Ei ainakaan mulla mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen kanssa hän liikkuu?
Milloin kenenkin
Vierailija kirjoitti:
Mulla on jostain syystä sellainen projektityönimi mielessä kuin Nurkka
Meinaatko ajan minut sellaiseen?
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulta vaadittu sotilaallista nallukkuutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään ihan vaan chillailua kotona ja ehkä leffa suoratoistosta. Huomisesta en kerro vielä mitään, mutta odotukset sen suhteen ovat korkealla.
Mikä leffa? Itse katson Skyshowtimelta Tária.
Vierailija kirjoitti:
Ei nallukka oo sotilaallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krooniseen väsymykseen voisi kysyä lääkäriltä bupropionia, esim. Voxraa. Virkistää.
Bupropionissa on yllättäviä sivuvaikutuksia.
Ei ainakaan mulla mitään.
Sekin on yksilöllistä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä toivoisin, että me vielä nähdään.
Mitenhän se olis mahdollista? Kummallakaan ei tule mitään asiaa toisen suuntaan, en ainakaan itse keksi syytä mennä kulmille pyörimään. Ja oishan se vähän turhan stalkkeria muutenkin. En ole mikään hullu.
Vierailija kirjoitti:
Oli monenlaista plääniä, mutta nuhakuume vei voiton. Nyt chattaamassa sängyssä toiseen maahan ja mietin kuumepöhnässä syntyjä syviä. Kieltämättä on myös käynyt mielessä kaivattu ja että mitähän mahtaa duunata näin pe-iltana. Toivottavasti teillä muilla on paremmin asiat kuin minulla atm.
Ei sitä Joppe ikinä tiiä😂. Tuskin minunkaan kaivattu täällä on, liian järkevä ihminen. Tai mua ei kukaan ikävöi🤭