Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Kirja, jonka haluaisin lukea: päiväkirjasi. Olen aika varma, että kirjoitat sellaista.
Löydät linkin profiilista. Koko sielu revitty auki, ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on todellinen hottis, johon kaikki naiset rakastuu. Hän kuuluu myös parhaiten ansaitsevaan yhteen prosenttiin. Kysy mitä vaan, vastaan!
Et olis täällä jos tuo ois totta. Mutta eipä se olekaan, miltään osin. T. Tietäjä
Kateus vie kalatkin vedestä. Ymmärrän sua 😊
Miksi kukaan kadehtisi tuollaista asetelmaa? Itselle olis vihoviimeinen helvetti, en ikinä haluais sun elämää. Sivusta
Mä nautin todella, tää on mun unelmaelämää. Mutta eihän tämä osa sulle olekaan tarjolla, eli ihan hyvä vaan itsellesi tuo sun arvonkieltämisdefenssi. Tsemppiä ja voimia!
Luetteleppa kymmenen kalleinta punaviiniä ja kerro miltä ne maistuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltäpä se tuntuisi jakaa elämää haamun kanssa?
Siltäpä se on tuntunut noin 12/19 lähtien. Vaikka ei olla nähty aikoihin, hän kummittelee minussa enemmän kuin omat rakkaani. Milloin minulla olisi aikaa työstää tämä juttu pois itsestäni?🤔 (juu naiselta)
Niinpä niin, Inkeriseni. Mulla on sama tuntuma. Olet ihka oikea haamu, enkä eroon pääse kai ikinä. En ehkä haluakaan. Se vaihtoehtoinen todellisuus on parempi ja haluan sitä. Sivusta sivuutettu mies.
En ollut minä tuo, vaikka osuukin. En halua minäkään eroon vaan yhteen.
T. Inkeri sivusta
Jos kumpikin haluaa samaa, asialle varmaan kannattaisi tehdä jotakin.
Miten lapsekas täytyy olla, että tulee kaipausketjuun leuhkimaan miehekkään ja hänen rahoillaan? Voi poloista.
Sinäkö täällä trollailet ja haet reaktiota?
Vierailija kirjoitti:
Miten lapsekas täytyy olla, että tulee kaipausketjuun leuhkimaan miehekkään ja hänen rahoillaan? Voi poloista.
Varmaan yhtä lapsekas kuin ihminen, joka jonkun miehestä tällä tavalla trollaa?
Millainen on rotunainen? Pitkälle jalostettu ja täynnä perinnöllisiä sairauksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on todellinen hottis, johon kaikki naiset rakastuu. Hän kuuluu myös parhaiten ansaitsevaan yhteen prosenttiin. Kysy mitä vaan, vastaan!
Et olis täällä jos tuo ois totta. Mutta eipä se olekaan, miltään osin. T. Tietäjä
Miksi kukaan kadehtisi tuollaista asetelmaa? Itselle olis vihoviimeinen helvetti, en ikinä haluais sun elämää. Sivusta
Mä nautin todella, tää on mun unelmaelämää. Mutta eihän tämä osa sulle olekaan tarjolla, eli ihan hyvä vaan itsellesi tuo sun arvonkieltämisdefenssi. Tsemppiä ja voimia!
Mulle on ollut tarjolla tuollainen ja kieltäydyin :) olis aivan painajaismaista, siksi just ihmettelin, että miksi luulet kaikkien kadehtivan. Mut kukin tavallaan, sullehan toi on unelma ja se riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luetteleppa kymmenen
Ei tarvitse luetella kymmentä kun itse nautin punaviineistä vain Tignanelloa. Tykkään siitä, se riittää mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää jatkoa maailman ihanin naispuolinen. -väsynyt matkalainen-
OTA YHTEYS MIES:
matkalla(@t)traumamatka.fi
EN OLE MIES. OLEN NAINEN ILMAN ULKOISIA, KULTTUURIIN KUULUVIA NAISEUDEN MERKKEJÄ. JA KAIPAAN TOISTA NAISTA. Hän voi laittaa mailia aamustailtaan@onikävä.sua
Aivan varmasti Jumalan arvosta olemme.
Vierailija kirjoitti:
Millainen on rotunainen? Pitkälle jalostettu ja täynnä perinnöllisiä sairauksia?
Jalompi ja hienompi kuin koko kylän yhteinen
Vierailija kirjoitti:
Oliko pitkä matka?
Olen ikuisella matkalla
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan sellainen josta kaikki miehet unelmoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan sellainen josta kaikki miehet unelmoi.
Sehän ei ole yksi ainoa samanlainen nainen. Miehet haaveilee erilaisista.
Trollit näköjään taas jänskien ihkauusien mielikuvitushahmojen kanssa "lanseeraustilaisuudessa," hohoh. Ihanko luxus-v.i.p. elämä, joka alle yhdellä prossalla, voi valtavuutta! 🤠
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä voin hyvin uskoa tuon todeksi. Se kertoo karua tosiasiaa siitä, että nainen on ihan väärän ukkelin kanssa suhteessa.
Ja kenties tuo hottius on ainoa ulkopuolisillekin näkyvä ns "hyvä asia."
Kaikki muu on ehkä valtapeliä, mustasukkaisuutta ja muuta turhaa draamaa.
Jos asiat olisi hyvin, niin tuo nainen ei kirjoittelisi täällä vaan keskittyisi vaalimaan sitä mikä hänellä on.
Kiinnostais nyt kuitenkin enemmän kaipausterveiset kuin jonkun randomin muijan omakehu, voidaanko palata otsikon ääreen?
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö miten ne kaikki kipeät tunteet, vihaaminen, pettymykset, katkeruudet yms saattavat aiheuttaa mixereitä siellä pannuhuoneessa? Johonkin ne sitten kohdistuvat.
Miten kasvatatte lapsianne? Miten puhutte muista ihmisistä ja mitä opetatte heille? Tunnetteko lapsenne? Miten te tuette niitä lapsia?
Tänän takia en ole ikinä halunnutkaan lapsia. Miten tarjota heille hyvä elämä ja kasvattaa heidät, kun kaikki aika menee omaan selviämiseen?
Sivu