Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
28361/55805 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirja, jonka haluaisin lukea: päiväkirjasi. Olen aika varma, että kirjoitat sellaista.

Tekisi mieli, mutta en halua sen joutuvan vääriin käsiin. Siellä olisi nimittäin sinusta ja tästä meidän matkastamme aika monta sivua.

Jos kirjotat kirjan siltä pohjalta niin voinko saada pienen osuuden, rojalteja, you know.😊 Hetkinen, nyt rupesin miettimään niin ois aika raastavaa jos joku pääsis lukemaan sielun salaisuuksia.🥲

Kirjahan siitä syntyy, ja kyllä sinäkin siellä sivuilla seikkailet. Sivusta.

Vierailija
28362/55805 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milla kiinnostuu miehestä vain, jos se on varattu. Mikä lie nuoruudentrauma tuossa takana.

Se on sitten Millan ongelma se. 

Mutta ylipäätään elämässä osat voivat vaihtaa aina paikkaa eikä kannata koskaan kuvitella ettei itse joutuisi samaan veneeseen

Jos Milla osaisi pitää kiinnostuksensa ajatuksen tasolla, se ei olisikaan ongelma. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
28363/55805 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirja, jonka haluaisin lukea: päiväkirjasi. Olen aika varma, että kirjoitat sellaista.

Et haluaisi 😅

Vierailija
28364/55805 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1.päivä. Rakas päiväkirja. Kävin tänään kahvilla. Satoi

2.päivä. Rakas päiväkirja. Kävin tänään kahvilla eri kahvilassa, kuin eilen. Ei satanut.

3.päivä. Rakas päiväkirja. Kahvin sijaan kävin teellä. Ensin meinasin juoda kahvia, mutta päädyin kuitenkin teehen. Oli puolipilvistä. 

etc.

sivusta

Vierailija
28365/55805 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdettiin tänään jotain. 

Tajusitko vasta myöhemmin mitä annoit?

Oliko ne itsellesi vai tarkoitettu mulle? Vai vähän molempia?

Elämä menee eteenpäin joka päivä. En usko että missään todellisuudessa on loppua, missä me oltaisi yhdessä. Haluaisin uskoa, mut en vaan haaveile enää. Ylipäätään. 

Vierailija
28366/55805 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään harrastusssunan jälkeen yökylään, eikö? Se kuuluisa parisänky. ;-) Lol!

Kolopalloa pimiässä kuten suomalaiset ikkään. Hien hirtämän honkahirren kolean pohjolan piirin pirtin auvoisessa suvessa temmeltäisimme sydämet sykkien samaan tahtiin iänikuisen sylin lämmön ja takkatulen tiimellyksessä lykkien vailla huolta huomisesta. Vartalomme kuin kaksi pyhättöä toisiimme kietoutuneena elämän mettä maistelleena huuruisen lasin takaa heijastuu graalinmalja jota et voi vastustaa, piirtyy syvälle aivojesi sopukoihin mieleen juurtuen tuo näky syvälle verkkokalvojesi taa, saa himot valloilleen vie mennessään mikä raavituttaa sielusi maisemaa.

Vierailija
28367/55805 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milla kiinnostuu miehestä vain, jos se on varattu. Mikä lie nuoruudentrauma tuossa takana.

Sivusta laitan, ihana Milla asuntolassa vuosikymmeniä sitten!

Vierailija
28368/55805 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ei usko itseensä, katsoo ansaitsevansa olla ikuinen kakkonen. Oikea rotunainen haluaa rouvaksi, eikä sille pallille ole muilla asiaa.

Vierailija
28369/55805 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin päiväkirjaa, mutta en mitään sinusta, koska tiesin että sitä luettaisiin. Kuten luettiinkin.

Sama kokemus kiitollisuuspäiväkirjan/tulevaisuuden toiveiden kirjaamisen osalta.

Vierailija
28370/55805 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä haet näillä? 

Vierailija
28371/55805 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi Rasila 🤮

Vierailija
28372/55805 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa itsedokumentointi pelko on yksi suurimmista peloistani eli se että nolo hikkyelämäni tulisi julkiseksi. Siksi haamutaiteilijana ura olis just hyvä. 

Vierailija
28373/55805 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup. Mistä unelmoit?

Uudesta työstä

Vierailija
28374/55805 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä haet näillä? 

Varmaankin trollaa minua, vaikka en harrasta varattuna yökyliä. Saunaa kyllä.

Vierailija
28375/55805 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sitten Millan ongelma se. 

Mutta ylipäätään elämässä osat voivat vaihtaa aina paikkaa eikä kannata koskaan kuvitella ettei itse joutuisi samaan veneeseen

Jos Milla osaisi pitää kiinnostuksensa ajatuksen tasolla, se ei olisikaan ongelma. 

No mitä Milla on tehnyt käytännön tasolla?

Vierailija
28376/55805 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on todellinen hottis, johon kaikki naiset rakastuu. Hän kuuluu myös parhaiten ansaitsevaan yhteen prosenttiin. Kysy mitä vaan, vastaan!

Vierailija
28377/55805 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on todellinen hottis, johon kaikki naiset rakastuu. Hän kuuluu myös parhaiten ansaitsevaan yhteen prosenttiin. Kysy mitä vaan, vastaan!

Hän vastaa tällaista exit-sarjan miestä? Mikäpäs siinä. Oletko varma, että lapsienne isä on oikeasti hän, eikä kaveri?

Vierailija
28378/55805 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän vastaa tällaista exit-sarjan miestä? Mikäpäs siinä. Oletko varma, että lapsienne isä on oikeasti hän, eikä kaveri?

Minähän olen heidän äiti, ja todellakin, alfauros on isä. Ei pienen pientäkään epäilystä.

Vierailija
28379/55805 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sorry, en halua naista joka edelleen rakastaa exäänsä.

Kuka rakastaa exäänsä?

Mun exä. Sivusta

Vierailija
28380/55805 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et olis täällä jos tuo ois totta. Mutta eipä se olekaan, miltään osin. T. Tietäjä

Ketju on lukittu.