Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
28421/55805 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen on rotunainen? Pitkälle jalostettu ja täynnä perinnöllisiä sairauksia?

Ei, vaan sellainen josta kaikki miehet unelmoi.

Eh. Unelmoin naisesta, joka on liian osaava, aikaansaava ja itsenäinen useimpien miesten makuun. Sivusta

Vierailija
28422/55805 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milla kiinnostuu miehestä vain, jos se on varattu. Mikä lie nuoruudentrauma tuossa takana.

Se on sitten Millan ongelma se. 

Mutta ylipäätään elämässä osat voivat vaihtaa aina paikkaa eikä kannata koskaan kuvitella ettei itse joutuisi samaan veneeseen

Jos Milla osaisi pitää kiinnostuksensa ajatuksen tasolla, se ei olisikaan ongelma. 

No mitä Milla on tehnyt käytännön tasolla?

Kyllä Milla tietää. Aika moni muukin tietää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
28423/55805 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haaveilen pimpin tuoksusta ja mausta. 'Optimikosteusmittarin' testaamisesta kaivattuni pimpissä. Se on taivaallista. Ehkäpä alan tekemään pimppi ylistystaidetta 💋

Vierailija
28424/55805 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää jatkoa maailman ihanin naispuolinen. -väsynyt matkalainen-

OTA YHTEYS MIES:

matkalla(@t)traumamatka.fi

En varmasti ota. Jos meillä on ollut yhteys muualla niin käytetään sitä.

Vierailija
28425/55805 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on todellinen hottis, johon kaikki naiset rakastuu. Hän kuuluu myös parhaiten ansaitsevaan yhteen prosenttiin. Kysy mitä vaan, vastaan!

Et olis täällä jos tuo ois totta. Mutta eipä se olekaan, miltään osin. T. Tietäjä

Kateus vie kalatkin vedestä. Ymmärrän sua 😊

Miksi kukaan kadehtisi tuollaista asetelmaa? Itselle olis vihoviimeinen helvetti, en ikinä haluais sun elämää. Sivusta

Mä nautin todella, tää on mun unelmaelämää. Mutta eihän tämä osa sulle olekaan tarjolla, eli ihan hyvä vaan itsellesi tuo sun arvonkieltämisdefenssi. Tsemppiä ja voimia!

Mulle on ollut tarjolla tuollainen ja kieltäydyin :) olis aivan painajaismaista, siksi just ihmettelin, että miksi luulet kaikkien kadehtivan. Mut kukin tavallaan, sullehan toi on unelma ja se riittää. 

Juu on varmasti ollut tarjolla, voi sua pientä hassua, halaus täältä 🤗

Vierailija
28426/55805 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö täällä trollailet ja haet reaktiota?

Ei, kun minä. Tai voi se olla joku muukin.

Vierailija
28427/55805 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen on rotunainen? Pitkälle jalostettu ja täynnä perinnöllisiä sairauksia?

Haavekuva sellainen on. Miettikääpä onko yhtäkään ihmistä olemassa, jossa ei olisi sekä hyviä, että huonoja puolia.

Vierailija
28428/55805 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on todellinen hottis, johon kaikki naiset rakastuu. Hän kuuluu myös parhaiten ansaitsevaan yhteen prosenttiin. Kysy mitä vaan, vastaan!

Et olis täällä jos tuo ois totta. Mutta eipä se olekaan, miltään osin. T. Tietäjä

Minä voin hyvin uskoa tuon todeksi. Se kertoo karua tosiasiaa siitä, että nainen on ihan väärän ukkelin kanssa suhteessa.

Ja kenties tuo hottius on ainoa ulkopuolisillekin näkyvä ns "hyvä asia."

Kaikki muu on ehkä valtapeliä, mustasukkaisuutta ja muuta turhaa draamaa.

Jos asiat olisi hyvin, niin tuo nainen ei kirjoittelisi täällä vaan keskittyisi vaalimaan sitä mikä hänellä on.

Voi voi, mutta jos tuo lohduttaa sua, niin ihan vapaasti! 😅

Vierailija
28429/55805 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten lapsekas täytyy olla, että tulee kaipausketjuun leuhkimaan miehekkään ja hänen rahoillaan? Voi poloista. 

Miksi otat hernettä nekkuun feikkihahmosta nimeltä pörssiPenan vaimoke, jonka juuri itse loit, hassu?

Vierailija
28430/55805 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa naiset ylpeitä kehostanne!

Vierailija
28431/55805 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minulla on ovulaatio ja sillä intuitiolla ja viballa olen shoppaillut tänään. 

Vierailija
28432/55805 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkaa naiset ylpeitä kehostanne!

Kaikki läski-Iidat tykkää tällaisista kehopositiivisista kommenteista 😂 

Vierailija
28433/55805 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan kadehtisi tuollaista asetelmaa? Itselle olis vihoviimeinen helvetti, en ikinä haluais sun elämää. Sivusta

Mä nautin todella, tää on mun unelmaelämää. Mutta eihän tämä osa sulle olekaan tarjolla, eli ihan hyvä vaan itsellesi tuo sun arvonkieltämisdefenssi. Tsemppiä ja voimia!

On sinulla huvit (trolli) ja ihmettelen, mikä saa nousemaan pilvien yläpuolelle. Säälittävää käydä täällä pätemässä ja kuvittelevansa olevan ainut maailmassa jolla on asiat taloudellisesti hyvällä tolalla. Suomi on niin köyhä kansa, että edes ylimpään tulodesiiliin kuuluva ei voi kehuskella rahoillaan, varsinkaan toisen rahoilla.  eri

Vierailija
28434/55805 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä nautin todella, tää on mun unelmaelämää. Mutta eihän tämä osa sulle olekaan tarjolla, eli ihan hyvä vaan itsellesi tuo sun arvonkieltämisdefenssi. Tsemppiä ja v

Vierailija kirjoitti:

Mulle on ollut tarjolla tuollainen ja kieltäydyin :) olis aivan painajaismaista, siksi just ihmettelin, että miksi luulet kaikkien kadehtivan. Mut kukin tavallaan, sullehan toi on unelma ja se riittää. 

Juu on varmasti ollut tarjolla, voi sua pientä hassua, halaus täältä 🤗

No, omani tiedän varmaksi ja sun omaa en, joten palautan halauksen ;)

Vierailija
28435/55805 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostais nyt kuitenkin enemmän kaipausterveiset kuin jonkun randomin muijan omakehu, voidaanko palata otsikon ääreen?

Tämä on silleen kyllä otsikon ääressä, että mun miehen kaltaisista täällä haaveillaan. Luultavasti myös hänestä. On syötävän komee, tunneälykäs ja menestynyt, naiset tekee jatkuvasti tikusta asiaa hänen suuntaansa. Olen ikionnellinen, että saan jakaa elämäni hänenkaltaisensa kanssa.

Jos hänellä on yhtään järkeä, jättää sut aivan varmasti tai vähintään pettää. 

Vierailija
28436/55805 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haavekuva sellainen on. Miettikääpä onko yhtäkään ihmistä olemassa, jossa ei olisi sekä hyviä, että huonoja puolia.

Miksi kukaan haaveilisi virheettömästä? 

Vierailija
28437/55805 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta minulla on ovulaatio ja sillä intuitiolla ja viballa olen shoppaillut tänään. 

Asiat tulevat eteeni. Olen elementissäni tässä. Aarteita etsimässä. Joista fasinoidun. 

Vierailija
28438/55805 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää jatkoa maailman ihanin naispuolinen. -väsynyt matkalainen-

OTA YHTEYS MIES:

matkalla(@t)traumamatka.fi

En varmasti ota. Jos meillä on ollut yhteys muualla niin käytetään sitä.

Ei kun kerrot traumoistasi tuonne. traumamatka sivustolle. Käsittelet vapaaehtoisesti traumojasi. Ei ollut kyse mistään muusta. Muitakin sivuja varmasti on. Käyttäkää Googlea. Menkää terapiaan. menkää terapiaan. Syökää mäkkärin kanaa hengessä. Jos ei kiinnosta. Niin se on voi voi. Sitten vain jatkatte elämää.

Vierailija
28439/55805 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko pitkä matka?

Vielä kesken on matkani. Pisin matka millä olen ikinä ollut. Sen nimi on elämä, päätepysäkki tuntematon.

Sivusta.

Vierailija
28440/55805 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tiedän tuskasi. Itse shoppailin just 289€ halloween-kostyymejä, kun en osannut päättää minkä otan niin otin vähän kaikki mieluiset.

Ketju on lukittu.