Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kaipuu se jatkuu vaan.
Kommentit (55805)
Ajattelin tänään sinua. Toivottavasti voit nykyään paremmin kuin viimeksi.
Kaiken tän jälkeen tuskin katsoisit enää minuun päin. Oma reaktioni siihen olisi täysin okei. On ollut niin rankkaa, huolta ja murhetta. En edes oikeasti piittaa enää mitä käy ihastumiselleni, tai itseasiassa en piittaa mitä käy muunkaan kanssa. Yritin pelastaa toisaalla sen mitä pelastettavissa on. Mahdollisesti se osui sinun kustannuksellesi. Olen todella iloinen, että emme ehtineet lähempiin väleihin, muutenhan minulla olisi selitettävää, mutta en aio selitellä. Lue vaikka katseesta.
Kenenkähän kanssa tytöntylleröksi nimittänyt ajattelee keskustelevansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelottaa.
onko Ristilukkia jo näkynyt?
Mistä Hobittila tuli mieleesi?
Se on Pessi ja Illusia.
tee siivekäs
Vierailija kirjoitti:
Kävin ruokakaupassa, käänsin katseen sivuun aina kun näkökenttään osui naisihminen.
Kuivahiivaa en tosin löytänyt, täytyi kysyä myyjältä.
Oli naismyyjä - en katsonut häntä silmiin muuta kuin puhekontaktia ottaessani.
Eli ei sun siis tarvitse olla mustasukkainen.
Tuskin kaivattusi on mustasukkainen, jos katsot kaupassa käydessäsi myyjää silmiin tai ainakaan hän ei tiedä sinun katsoneen, koska ei ole ollut paikalla. sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua ihana pieni kaunotar 💕
Oliko tämä 58v. Turkuun muuttanut?
Ei ole.
Joppen ihastus?
Niin on.
En noista parsimishommista niin välitä, mutta jos meillä on kauhtuneet osat eri kohdissa niin voidaan mennä sisäkkäin niin saada yksi ehjä sukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltäpä se tuntuisi jakaa elämää haamun kanssa?
Siltäpä se on tuntunut noin 12/19 lähtien. Vaikka ei olla nähty aikoihin, hän kummittelee minussa enemmän kuin omat rakkaani. Milloin minulla olisi aikaa työstää tämä juttu pois itsestäni?🤔 (juu naiselta)
Niinpä niin, Inkeriseni. Mulla on sama tuntuma. Olet ihka oikea haamu, enkä eroon pääse kai ikinä. En ehkä haluakaan. Se vaihtoehtoinen todellisuus on parempi ja haluan sitä. Sivusta sivuutettu mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siltäpä se on tuntunut noin 12/19 lähtien. Vaikka ei olla nähty aikoihin, hän kummittelee minussa enemmän kuin omat rakkaani. Milloin minulla olisi aikaa työstää tämä juttu pois itsestäni?🤔 (juu naiselta)
Niinpä niin, Inkeriseni. Mulla on sama tuntuma. Olet ihka oikea haamu, enkä eroon pääse kai ikinä. En ehkä haluakaan. Se vaihtoehtoinen todellisuus on parempi ja haluan sitä. Sivusta sivuutettu mies.
ei ollut miehelle.
Sana villasukka herättää oksennusreaktion. Olen joskus saanut oksettavalta ihmiseltä sellaiset, mutta roskiin meni.
Vierailija kirjoitti:
En noista parsimishommista niin välitä, mutta jos meillä on kauhtuneet osat eri kohdissa niin voidaan mennä sisäkkäin niin saada yksi ehjä sukka.
Ratkaisu tuokin, jonka hyväksyn! Sitä en hyväksy, että haluat olla sisäkkäin, mutta samaan aikaan kierrät toiselle puolelle maapalloa (kuvaannollisesti).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ollut minä tuo, vaikka osuukin. En halua minäkään eroon vaan yhteen.
T. Inkeri sivusta