Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Tuntisin silti askeleesi, kuumottavan virtauksen kulkiessasi niillä käytävillä.
Hali hämärtyvään iltaan
Minä tunnistan kaivattuni askelluksesta... 😅 Oli pakko tarttua tähän ihanaan viestiisi, anteeksi!
Vierailija kirjoitti:
J... olen 4103 km päässä sinusta, tulen sunnuntai-iltana kotiin. Toivottavasti mäen sinut taas pian, et ikinä uskoisi mutta olet täälläKIN mielessäni.
H
Huh. Haluaisin niin paljon että tää ois mulle. Mutta ei taida olla. Hyvät lomat sulle kuitenkin.
Vain kaiku vastaa kaipaukseen.
😥😥😥😥
Vierailija kirjoitti:
G. Käykö sulla flaksi?
Ei.
Rakkaus löytäisi kotiin, jos päätyisimme yhteen.
Naisen kiihoittamiseen ei paljoa tarvita.
Vierailija kirjoitti:
G. Käykö sulla flaksi?
Tilattaisko taksi
Tai laita edes faksi
Jos kävis vaikka flaksi
Niin tultais tutummaksi
Vierailija kirjoitti:
Päädytäänkö?
Tällainen päivä. Ilmeisesti hiljaa hyvä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko rakkaus kotimme?
Vierailija kirjoitti:
Onko ikuinen banni?
Kyllä. Anteeksipyyntöä ei ole kuulunut.
Vierailija kirjoitti:
G. Käykö sulla flaksi?
Juu. Aina olen saanut kenet olen halunnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ikuinen banni?
Miten voi pyytää anteeksi, jos ei saa ottaa yhteyttä?
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ikuinen banni?
En ala enää anella, kun itse aloitit taas. Sivusta varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ikuinen banni?
Miten voi pyytää anteeksi, jos ei saa ottaa yhteyttä?
Sivusta
Aivan helppo keino on olemassa, joten tuohon turha vedota. Hän on vain raukkis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten ulkonäkö puhuttaa.
Meissä miehissä on myös sapioseksuaaleja, arvon daamit, tiedoksenne. Tuota termiä ei aktiivisesti ole käytetty montaa vuotta, mutta kategorisoin ehdottomasti itseni sekä kiinnostukseni kohteen nimenomaan tähän ryhmään.
Meille ulkonäkö ei todellakaan ole se primaarinen kriteeri ihastuessamme, vaikka sitä naisemme fysiikan kauneuttaKIN osaamme toki suuresti arvostaa.
Emme me kaikki miehet aivan "neandertalilaisia" sentään ole. Vaikka te naiset niin näytätte automaattisesti jostain syystä olettavan. ;))
On jo nähty kyllä minkälaisia älykköjä taluttelet 😂
Ps. tuohon sivistyssanaan tulee kaksi ä-kirjainta. Voisit toki käyttää sanaa "ensisijainen".
Huomasin tuon ä-virheeni vasta jälkeenpäin, tuli a:na. Primääri on oikea sanan asu, totta. :) Olemme älykkökaunottareni kanssa jo puolitoista vuotta yhtä pitäneet. En kosinut häntä vielä ole, mutta on se vakavasti mielessäni jo käynyt. Kun kaikki osa-alueet naiseni kanssa sisustusmakua myöten näin natsaavat, niin miksi ei vaimoksi asti.
Vierailija kirjoitti:
Naisten ulkonäkö puhuttaa.
Meissä miehissä on myös sapioseksuaaleja, arvon daamit, tiedoksenne. Tuota termiä ei aktiivisesti ole käytetty montaa vuotta, mutta kategorisoin ehdottomasti itseni sekä kiinnostukseni kohteen nimenomaan tähän ryhmään.
Meille ulkonäkö ei todellakaan ole se primaarinen kriteeri ihastuessamme, vaikka sitä naisemme fysiikan kauneuttaKIN osaamme toki suuresti arvostaa.
Emme me kaikki miehet aivan "neandertalilaisia" sentään ole. Vaikka te naiset niin näytätte automaattisesti jostain syystä olettavan. ;))
Mistäs tällainen mies löytyisi minulle? Hobby Hallin nettikuvastosta vai? Kelpaisi.
Kätevä emäntä kaipailee käsistään kätevää isäntää. 😉
Kaikkihan tällä palstalla odottelee toisen tekemisiä, ellei sitten olla jo itse tehty ja saatu mitä sattuu vastaukseksi.