Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Jos ihmissuhde (parisuhde) vaatii työtä niin oon mielummin ilman. Kyllä se pitää helpolla ja luonnostaan sujua.
Ei ole missään nimessä heikkoutta olla nainen ja odottaa naiselle kuuluvaa kohtelua. Tasa-arvon voi tässä kohdin työntää ahteriin. Ei rakkaudessa ja sen syntymisessä ole kyse tasa-arvosta, älkää sotkeko asioita.
Hän olisi halunnut tietää
Mitä teistä ajattelit.
Mitä haaveilit ja suunnittelit,
Hän olisi halunnut tietää.
Vaan et kertonut hänelle koskaan.
Sä muille kerroit vaan,
He kaikki pysyivät hiljaa,
Hän ei saanut koskaan tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtava tunne kun miehiä riittää, mutta ei edes haluaisi ketään. Riittää omana itsenään ja kyllä se mies on joka saa töitä eteeni tehdä.
Minuunkin ihastuu vähän kaikki. Itse en kehenkään. En ole edes mikään flirtti. Oma mukava itseni vain. Sivusta.
Sama! Eri sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtava tunne kun miehiä riittää, mutta ei edes haluaisi ketään. Riittää omana itsenään ja kyllä se mies on joka saa töitä eteeni tehdä.
Minuunkin ihastuu vähän kaikki. Itse en kehenkään. En ole edes mikään flirtti. Oma mukava itseni vain. Sivusta.
Silloin juuri kaikki ihastuu kun on itsekin ihastuttava, positiivinen ja elämäniloinen.
Arvasin, että näin käy ennemmin tai myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Jos ihmissuhde (parisuhde) vaatii työtä niin oon mielummin ilman. Kyllä se pitää helpolla ja luonnostaan sujua.
Alapeukuttajat haluaa et elämä on mahdollisimman hankalaa ja työlästä? Miksi? Mun mielestä elämästä kannattaa tehdä mahdollisimman mutkatonta ja helppoa. Ei teille kukaan mitään erityispalkintoa tule antamaan kärsimyksen ja hankalan elämän maksimoimisesta. Toki saa niinkin tehdä, jos on vaikka masokisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapeukuttajat haluaa et elämä on mahdollisimman hankalaa ja työlästä? Miksi? Mun mielestä elämästä kannattaa tehdä mahdollisimman mutkatonta ja helppoa. Ei teille kukaan mitään erityispalkintoa tule antamaan kärsimyksen ja hankalan elämän maksimoimisesta. Toki saa niinkin tehdä, jos on vaikka masokisti.
Joillekin kaikki ihmissuhteet ovat hankalia. Pitäisikö sitten elää erakkona vai opetella tulemaan toimeen jotenkin edes joidenkin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Arvasin, että näin käy ennemmin tai myöhemmin.
Miten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillekin kaikki ihmissuhteet ovat hankalia. Pitäisikö sitten elää erakkona vai opetella tulemaan toimeen jotenkin edes joidenkin kanssa.
Jos ihmissuhde on hankala, kannattaa pitää vähän etäisyyttä. Mitä läheisempi suhde, sitä helpommin tulee ongelmia. Joten läheisiin suhteisiin kannattaa kelpuuttaa vain ne, joiden kanssa asiat sujuu helpolla.
Kram min 👩🏻🏫vän i Åbo 😚.
Hälsar din förra kollega.
Lähetän terveisiä eräälle tyypille silläkin uhalla, että minut olisi deletoitu.
Vierailija kirjoitti:
G. Käykö sulla flaksi?
On mulla yks kiikarissa. Voi olla että meillä on aika paljon yhteistä.
Vierailija kirjoitti:
G. Käykö sulla flaksi?
Käy, joskus on vaikea vastustaa.
Olet heikko kohtani. Olet myös sokea pisteeni. Ehkä juuri siksi en näekään sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin sinut elämääni sulostuttamaan, mutta en tiedä miten se onnistuisi ilman taistelua. En ole ainoa, jonka huomion olet onnistunut kiinnittämään.
Onpas taas jotenkin keskiaikainen ja mieskeskeinen näkökulma. Joo, miehet kilpailee parhaista naaraista hikeä ja verta vuotaen ja julman taistelun voittaja saa omakseen blah blah blah.
Oikeassa elämässä merkitystä on sillä ja vain sillä, kenet HÄN huomaa ja haluaa.
Ei aina. Jos mies ei näytä saavan mitään aikaiseksi, niin kyllä minä luovutan ja otan sen joka pistää tuulemaan.
Sellainen mies ei ole susta tarpeeksi kiinnostunut, jos ei saa aikaiseksi. Itse sinuna odottaisin seuraavaa omasta mielestäni oikeasti kiinnostavaa enkä todellakaan ottaisi jotakut
Näinhän se varmaan on. Mutta tulee liian pitkä kuiva kausi, jos jään seuraavaa oikeasti kiinnostavaa odottelemaan. En jaksa! Otan laastarin, ja kun mäkin olen hälle vähän laastari, niin win-win.
Vierailija kirjoitti:
Tätäkin oon miettinyt. Millainen parisuhde sekin on, että joutuu tekemään töitä parisuhteen eteen. Kyllä mä ymmärrän, että parisuhteeseen pitää panostaa, ymmärtää, tukea, rakastaa / välittää ja huomioida toisen heikkoudet jne. Musta sellainen suhde on pska, jossa tehdään töitä päivittäin. Sen läheisyyden ja yhteyden pitäisi tulla ihan omasta halusta olla toisen lähellä ja huomioida eikä mitään työntekoa. Se kalskahtaa korvaan oudolle. Tiedän, että olen ajatukseni kanssa poikkeava tai siltä ainakin tuntuu.