Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

27821/55805 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiinnosta kysyn miehiltä seuraavaa. Olet jutellut naisen kanssa virallisia asioita esim. töihin liittyvää niin kun lähdet pois juttelemasta alat viheltelemään hiljaisesti kävellessäsi. Miksi? Ihan muuten vaan? Ei mitään melodiaa tms. Oliko jännä tilanne ja se tulee viheltelynä ulos?

Ei vaan tuoksuyliherkkä. Vieno parfyymisi laukaisi kohtauksen ja sitä peitelläkseen ei uskaltanut hengittää. Kun lähdet pois niin miespolo haukkoo happea hengitys vinkuen. 

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
27822/55805 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤍Kyllä jokaisen pitäisi saada edes yksi hali päivässä. Mieluusti kyllä useampikin. Mulla halihaave🤍

Olen ihan samaa mieltä. 

-joppe-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27823/55805 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kohta piparikausi taas

Hyvä jos edes kausittain irtoo. 

Vierailija
27824/55805 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut sinulta halausta. 🥺

Vierailija
27825/55805 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit stalkannut somessa. Tasoitin puntit ;)

Vierailija
27826/55805 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

A, jatkossa minimekossa ja stay upeissa. Ei jaksa niitä tylsiä housuja

Vierailija
27827/55805 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saanut sinulta halausta. 🥺

Olikohan tää mulle? Ei voi olla.. olisihan siinä ollut 4 - 5 muutakin vaihtoehtoa, joten kaipaako heistä joku minua? Pitää selvittää tämä mysteeri. No minä nyt halasin päivän juhlakalua kuitenkin. Mielestäni kohtelin kaikkia asiallisen kohteliaasti. 😇

Vierailija
27828/55805 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin sinut elämääni sulostuttamaan, mutta en tiedä miten se onnistuisi ilman taistelua. En ole ainoa, jonka huomion olet onnistunut kiinnittämään.

Onpas taas jotenkin keskiaikainen ja mieskeskeinen näkökulma. Joo, miehet kilpailee parhaista naaraista hikeä ja verta vuotaen ja julman taistelun voittaja saa omakseen blah blah blah. 

Oikeassa elämässä merkitystä on sillä ja vain sillä, kenet HÄN huomaa ja haluaa. 

Ei aina. Jos mies ei näytä saavan mitään aikaiseksi, niin kyllä minä luovutan ja otan sen joka pistää tuulemaan. 

Vierailija
27829/55805 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut minäkään halausta.. ja usko vaan, kyllä harmitti.

Vierailija
27830/55805 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan sinut. Niin haluaa joku toinenkin. Olen siis ilman. 😟

Kenet haluat? Haluaisin kyllä, että näyttäisit halusi...

Vierailija
27831/55805 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetti, mokasinko taas, kun en halannut. En muista tai huomaa aina kaikkea ja kaikkia. No, ehkä tänään tulee vielä tilaisuuksia. Kohta syömään.

Vierailija
27832/55805 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mies alkaa äkkiä sukia hiuksiaan kädellä, kun näkee jonkun naisen, niin mitä se tarkoittaa? 

Että hän ei ole vielä kokonaan kaljuuntunut.

Vierailija
27833/55805 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, kun olit tänään. silmissäsi elää maailmankaikkeus <3 Ke-ke

Vierailija
27834/55805 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olit stalkannut somessa. Tasoitin puntit ;)

Ei somessa voi stalkata. Siellä voi seurata ihmisiä, jos tili on avoin. Turhaa valitusta.

Vierailija
27835/55805 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulet ehkä, että olen ikuisesti varattu enkä tee mitään. Erehdyt. Asiat etenevät. Olosuhteiden pakosta aika hitaasti, mutta silti. Katselen jo asuntoa ja muutan, kun se on taloudellisesti mahdollista. Lapsen huollosta on lastenvalvojan vahvistamat paperit olemassa. Muutamaa asiaa pitää vaan odotella ja edistää vielä.

Olet rohkea. Onnea, niin onnea kuin eroaminen ja sellainen uskallus nyt voi olla. Onnea myös kaivatun suhteen🤍 Olen vähän kateellinen hänelle, sillä oma kaivattu ei ole sentapainen että todennäköisesti koskaan pystyisi eroamaan. Juuri siksi kun kaikki menisi uusiksi ja ero on jätetylle ja sukulaisille vaikea ja surullinen asia. Syyllisyys kalvaisi häntä. Tiesin ja tiedän että jälkikasvu sinetöi asiat. Ei hän enää pystyisi sitäkään vähää siihen kun ei lapsettomanakaan voinut. Liikaa sidoksia ja kaikkea yhteistä. Liikaa muuttuisi, tulisi epävarmuutta tulevasta, kaikkia muita sattuisi, hän pitäisi itseään siihen syyllisenä ja pelkäisi saavansa kaikkien läheisten ikuiset vihat päälleen. Hän ei näe että hänelläkin on lupa elää eikä itseään tarvitse loputtomiin uhrata, jotta välttäisi muiden tilapäistä, mutta itsensä vuoksi välttämätöntä mielipahaa.

Vierailija
27836/55805 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kohta piparikausi taas

Hyvä jos edes kausittain irtoo. 

Jos olet kaivattu, aina lohkee. 😉

Vierailija
27837/55805 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulet ehkä, että olen ikuisesti varattu enkä tee mitään. Erehdyt. Asiat etenevät. Olosuhteiden pakosta aika hitaasti, mutta silti. Katselen jo asuntoa ja muutan, kun se on taloudellisesti mahdollista. Lapsen huollosta on lastenvalvojan vahvistamat paperit olemassa. Muutamaa asiaa pitää vaan odotella ja edistää vielä.

Olet rohkea. Onnea, niin onnea kuin eroaminen ja sellainen uskallus nyt voi olla. Onnea myös kaivatun suhteen🤍 Olen vähän kateellinen hänelle, sillä oma kaivattu ei ole sentapainen että todennäköisesti koskaan pystyisi eroamaan. Juuri siksi kun kaikki menisi uusiksi ja ero on jätetylle ja sukulaisille vaikea ja surullinen asia. Syyllisyys kalvaisi häntä. Tiesin ja tiedän että jälkikasvu sinetöi asiat. Ei hän enää pystyisi sitäkään vähää siihen kun ei lapsettomanakaan voinut. Liikaa sidoksia ja kaikkea yhteistä. Liikaa muuttuisi, tulisi epävarmuutta tulev

Mistä tuo alkuperäinen teksti oli?

Vierailija
27838/55805 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jos seksiä ei ole saatavilla, niin suklaakin käy." Kummallinen sanonta.

No, nyt on seksin korviketta kuitenkin nautittu tarpeeksi ja se olisi kaivatun vuoro tulla käsieni ulottuville ja tarttua vyötärölle.

Sori, mutta sulla ei enää ole vyötäröä.

-kaivattu

Samassa veneessä ollaan 💜

Juu se katosi jo vuosia sitten, niin kuin sinäkin, kaivattuni! 😕

Vierailija
27839/55805 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkopikeinen. 

Vierailija
27840/55805 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen päivä taas takana, että tarvitsisi tiukan rutistuksen. Asiat voisi edes joskus rullata niin kuin haluaisi. Toisitkohan sinä myötätuulen elämääni?

Ketju on lukittu.