Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin sinut elämääni sulostuttamaan, mutta en tiedä miten se onnistuisi ilman taistelua. En ole ainoa, jonka huomion olet onnistunut kiinnittämään.
Onpas taas jotenkin keskiaikainen ja mieskeskeinen näkökulma. Joo, miehet kilpailee parhaista naaraista hikeä ja verta vuotaen ja julman taistelun voittaja saa omakseen blah blah blah.
Oikeassa elämässä merkitystä on sillä ja vain sillä, kenet HÄN huomaa ja haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Se on kohta piparikausi taas
* Eikä ole muuta kuin kulissit.
🍌🥕🍆🥒🌽🥖🥒🍆
Tulen täällä surulliseksi. Parempi kun ei mieti menneitä eikä tulevaakaan. Keskityn tähän päivään.
Huutava ikävä! Kun saisi edes halauksen. Voitko antaa sellaisen? Haluaisin viipyä hetken sinua vasten.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin sinut elämääni sulostuttamaan, mutta en tiedä miten se onnistuisi ilman taistelua. En ole ainoa, jonka huomion olet onnistunut kiinnittämään.
Mm vai nm?
Multa saa noi halaukset vaan kestotilauksella, ei oo mitään kertakäyttökamaa
Vierailija kirjoitti:
Multa saa noi halaukset vaan kestotilauksella, ei oo mitään kertakäyttökamaa
Joo ja haaravälijumppaa ja kielipelejä yms. vain ja ainoastaan kestotilauksella. Orgasmitakuu voimassa!
Vierailija kirjoitti:
Tulen täällä surulliseksi. Parempi kun ei mieti menneitä eikä tulevaakaan. Keskityn tähän päivään.
Miksi?
Luulet ehkä, että olen ikuisesti varattu enkä tee mitään. Erehdyt. Asiat etenevät. Olosuhteiden pakosta aika hitaasti, mutta silti. Katselen jo asuntoa ja muutan, kun se on taloudellisesti mahdollista. Lapsen huollosta on lastenvalvojan vahvistamat paperit olemassa. Muutamaa asiaa pitää vaan odotella ja edistää vielä.
"Jos seksiä ei ole saatavilla, niin suklaakin käy." Kummallinen sanonta.
No, nyt on seksin korviketta kuitenkin nautittu tarpeeksi ja se olisi kaivatun vuoro tulla käsieni ulottuville ja tarttua vyötärölle.
Olen tehnyt järkyttävän havainnon. Kaikki ihmiset joista pidän ovat saaneet pahan ihmisen leiman. Minä itse mukaan lukien ja tiedän että olen hyvä ihminen ja tunnistan hyvät ihmiset kyllä. Olen myös suvaitsevainen. Tämä sairas maailma kuvottaa minua. Älä usko sokeasti kaikkea mitä kuulet ja luet.
Jos itse tiedät että et tee pahaa muille, et halua pahaa mutta saat osaksesi pahuutta kaikin tavoin niin muista että sinua koetellaan vakavasti. Muista arvostaa itseäsi, puolustautua ja silloin opit paljon tärkeitä asioita muistakin ihmisistä kuten maailman tilanteestakin.
🤍Kyllä jokaisen pitäisi saada edes yksi hali päivässä. Mieluusti kyllä useampikin. Mulla halihaave🤍
Kun mies alkaa äkkiä sukia hiuksiaan kädellä, kun näkee jonkun naisen, niin mitä se tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Kun mies alkaa äkkiä sukia hiuksiaan kädellä, kun näkee jonkun naisen, niin mitä se tarkoittaa?
"Onks tukka hyvin, näkyyks kello"
Vierailija kirjoitti:
Nytpäs osui😄 Mulla kans tuo seuraava viesti liittyy miehen käytökseen. Emme ole siis sama henkilö, joka tiedustelee hiusten sukimista ja minä tuota viheltelyä.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiinnosta kysyn miehiltä seuraavaa. Olet jutellut naisen kanssa virallisia asioita esim. töihin liittyvää niin kun lähdet pois juttelemasta alat viheltelemään hiljaisesti kävellessäsi. Miksi? Ihan muuten vaan? Ei mitään melodiaa tms. Oliko jännä tilanne ja se tulee viheltelynä ulos?
Rento ja hyvä fiilis, niin mikäs siinä vihellellessä.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiinnosta kysyn miehiltä seuraavaa. Olet jutellut naisen kanssa virallisia asioita esim. töihin liittyvää niin kun lähdet pois juttelemasta alat viheltelemään hiljaisesti kävellessäsi. Miksi? Ihan muuten vaan? Ei mitään melodiaa tms. Oliko jännä tilanne ja se tulee viheltelynä ulos?
Hyväntuulisuuden ilmaus.
Vierailija kirjoitti:
tiedän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jos seksiä ei ole saatavilla, niin suklaakin käy." Kummallinen sanonta.
No, nyt on seksin korviketta kuitenkin nautittu tarpeeksi ja se olisi kaivatun vuoro tulla käsieni ulottuville ja tarttua vyötärölle.
Sori, mutta sulla ei enää ole vyötäröä.
-kaivattu
Samassa veneessä ollaan 💜
Ehkä kannattaa sitten yhdistää samoille ajeluille useampi peräkkäinen ateria. Tai vaikka useampi sata.