Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
On tää sun kaipaaminen yhtä helkkarin vuoristorataa. Välillä pääsee koskettamaan pilviä ja tuntee auringon paisteen kasvoillaan ja sitten taas toisinaan laskeudutaan niin syviin vesiin, että pudotus nipistää vatsanpohjaa.
Tällaista oli minullakin. Nyt olen siellä pohjalla eikä pilvissä pääse enää leijumaan ainakaan hänen takiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkään erästä sukulaistani. En voi sanoa tätä kellekään. Kirjoitan sen tänne, jotta saan edes anonyymisti kerrottua jollekin. Tiedän, että hän vihaa minua, todella paljon. Pelkään häntä.
Miksi vihaa?
Vinoutunut ajatusmaailma ja taloudelliset asiat.
Vierailija kirjoitti:
Sattuu
Niin tekee. Hän vain komistuu, enkä koskaan saa koskettaa.
Miksi ihmeessä kerroit kaipaavasi. Hemmetin hemmetti.
Saisinpa jonkun ihan pienenpienen tunnisteen joka osuisi. Olisi kivempi nukkua taas yksi yö lähemmäs sitä päivää kun kuulen äänesi.
J
Vierailija kirjoitti:
Vastenmielisen ihmisen kanssa ei onneksi synny enää yhtään mitään.
kiitos korkeammille tahoille, jotka opettivat tuntemaan hänet.
Mistä näin karua tekstiä? Voitko edes laittaa osoitteeseen viestiisi? Ilkeää lukea tällaisia, kun ei tiedä, onko oma kaivattu kirjoittanut näin syystä, jota en tiedä.
Huomisesta tai viimeistään ylihuomisesta lähtien sulla on jälleen mahdollisuus nähdä mua. Tai mahdollisuus ja mahdollisuus, miten nyt universumi suo.
Vierailija kirjoitti:
Huomisesta tai viimeistään ylihuomisesta lähtien sulla on jälleen mahdollisuus nähdä mua. Tai mahdollisuus ja mahdollisuus, miten nyt universumi suo.
Missä?
Vierailija kirjoitti:
Hä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä kerroit kaipaavasi. Hemmetin hemmetti.
Tiedän. Sä et ole kiinnostunut.
Kainalo kelpais. Suukkoja ja silityksiä hyviksi uniksi. Nuku hyvin rakas.
Mulla on dippiä, meen syömään sipsiä. Siinä ei ikävä paina.
Vierailija kirjoitti:
Ei aavistustakaan mitä pitäisi tehdä
Aloita tekemällä aloite kaivatullesi. 😉 Siitä se lähtee, jos lähtee, kun lähtee, kyllä se lähtee.
Olen tällä niin maahan lyöty ja väsynyt ja stressaantunut. Ennen haave sinusta antoi hieman lohtua. Koko keho huutaa apua ja kosketusta. Siinä niin lähellä, mutta kuitenkaan ei saa koskea, eikä edes katsoakaan enää. Tietäisitpä miten kehoni vapisee ja sydämeni hakkaa. Siksi se ei ole minulle enää sopiva paikka. Sairastun sinusta.
Laitoin eilen illalla toisaalla vahvasti tunnisteellisen viestin sulle, huomasitkohan? Olin kovasti tosissani.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on dippiä, meen syömään sipsiä. Siinä ei ikävä paina.
Lihava
Mun pitää varmaan käydä läpi eilisen myöhäisillan ja tämänpäiväiset viestit ja katsoa, mistä olisit voinut suuttua tai sitten olet kuullut jonkun muun viestiä minun viestikseni.
Mulla olis vieläkin sulle rekka-autollinen hellyyttä ja iloa, joihin sun hukuttaisin, jos saisin.
Miksi tuollaista kaipaamista? Hänen käytöksensä takia?