Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kaipuu se jatkuu vaan.
Kommentit (55805)
Täytynee käydä unille ilman, että kuulisin sinusta. Tarvitsen sinua joka päivä, mutta annos sinua jäi tänään saamatta. Halaan sinua edes hetken. Hyvää yötä.
Haaveeni on vieläkin ottaa luksushotelliyö kaivatun kanssa. Ei tarvitsisi edes olla seksiä. Riittäisi, että hän makaisi vieressäni. Silittelisin. Kertoisin, kuinka paljon olen häntä ajatellut kaikki nämä vuodet. Minulla on ikävä häntä. nn, nuoremmalle
Vierailija kirjoitti:
Haaveeni on vieläkin ottaa luksushotelliyö kaivatun kanssa. Ei tarvitsisi edes olla seksiä. Riittäisi, että hän makaisi vieressäni. Silittelisin. Kertoisin, kuinka paljon olen häntä ajatellut kaikki nämä vuodet. Minulla on ikävä häntä. nn, nuoremmalle
Kannonnokka 👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannonnokka 👍🏻
Ei ole tuttu paikka
Vierailija kirjoitti:
Taitaa mielesi tehdä sanoa minulle moniakin asioita, mutta et sano.
Sanon täällä aina kaiken, mitä haluan ja voin täällä sanoa. Tällä hetkellä ei ole mitään erityisen mielen päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannonnokka 👍🏻
Ei ole tuttu paikka
Ei minullekaan. Siitä on vain täällä puhuttu, niin heitin idean teille ilmoille.
Vierailija kirjoitti:
Hassua huomata, että täällä ainakin kolme naista kaipaamassa meitsii.
Ihanaa, huumorimiehiä💋tarvitaan näin alkavaan lokakuuhun
Pelkään erästä sukulaistani. En voi sanoa tätä kellekään. Kirjoitan sen tänne, jotta saan edes anonyymisti kerrottua jollekin. Tiedän, että hän vihaa minua, todella paljon. Pelkään häntä.
Vierailija kirjoitti:
Pelkään erästä sukulaistani. En voi sanoa tätä kellekään. Kirjoitan sen tänne, jotta saan edes anonyymisti kerrottua jollekin. Tiedän, että hän vihaa minua, todella paljon. Pelkään häntä.
Miksi vihaa?
On tää sun kaipaaminen yhtä helkkarin vuoristorataa. Välillä pääsee koskettamaan pilviä ja tuntee auringon paisteen kasvoillaan ja sitten taas toisinaan laskeudutaan niin syviin vesiin, että pudotus nipistää vatsanpohjaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei aavistustakaan mitä pitäisi tehdä
Kosia?
Kyllähän se sattuu, kun et enää katso minua. Olet niin onnellisesti nyt täysin varattu ja olit kiinnostunut aivan toisesta naisesta kuin minusta. Oli sinulle sitten hupia viimeiseen asti tuijotella jne, ennenkuin sitouduit tosissaan.. Tiesitkö, kuinka se sattui vaikket mitään konkreettista kiinnostusta koskaan osoittanutkaan? Onnellista elämää sinulle kuitenkin. Älä leikittele naisten kanssa, moni muukin varmaan kuvittelee liikoja. En vain enää pysty olemaan siellä. Hyvästi mies.
Pojat on toisaalla ja on ihan hiljaista. Istun käpertyneenä sohvannurkkaan iltakahvini kanssa. Juhlin loman alkua ahdistuksella ja päänsäryllä :D👍, koska overwhelm hösselipäivästä. Suunnittelen matkaa ja katse vaeltelee kirjahyllyn kaikissa lukemattomissa kirjoissa. Virtuaalinopan heitoilla Hope is the last to die, Oikein kiltit, Avosydämin, Puutarhanhoito poropeukaloille, Metsä meidän jälkeemme, Self-Realization, Oivaltava tietoisuus, Orkideat, Linnut liitävi sanoja, Birds, Kotimaan luonto-opas, The Selfish Gene. Katselen pinojen päälle tänään aseteltuja kirkkaankeltaisia olkikukkia. Ajattelen häntä. Pinojen ja tuttavien hääkuvan välissä hengaileva variegatamatti on mennyt nukkumaan. Mietin ylettymistä. Piehtaroin jo siinä kuinka saa nukkua ihan niin pitkään kuin haluaa. Ja iltakahvi vei päänsäryn tiehensä eikä täällä tapahdu mitään. Kaikki se rakastaminen tapahtui enimmäkseen samoin. Istuin, katselin ja siinä silmänpohjieni heijastuvan kuvan ja todellisuuden välissä ajattelin paljon. Havainnoin ja tunsin. Elin jotain mikä ei näkynyt. Paitsi ehkä käpyinä kirjahyllyssä.