Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Mulla olis vieläkin sulle rekka-autollinen hellyyttä ja iloa, joihin sun hukuttaisin, jos saisin.
Ooks rekkalesbo
Vierailija kirjoitti:
Mulla olis vieläkin sulle rekka-autollinen hellyyttä ja iloa, joihin sun hukuttaisin, jos saisin.
En ole kieltänyt.
Vierailija kirjoitti:
Olen tällä niin maahan lyöty ja väsynyt ja stressaantunut. Ennen haave sinusta antoi hieman lohtua. Koko keho huutaa apua ja kosketusta. Siinä niin lähellä, mutta kuitenkaan ei saa koskea, eikä edes katsoakaan enää. Tietäisitpä miten kehoni vapisee ja sydämeni hakkaa. Siksi se ei ole minulle enää sopiva paikka. Sairastun sinusta.
Puhutko työpaikasta vai jostakin muusta?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä kerroit kaipaavasi. Hemmetin hemmetti.
Et olis halunnut kuulla. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Laitoin eilen illalla toisaalla vahvasti tunnisteellisen viestin sulle, huomasitkohan? Olin kovasti tosissani.
En. Mitä siinä sanoit?
Vierailija kirjoitti:
Otan tämän vastaan mielelläni! 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aavistustakaan mitä pitäisi tehdä
Aloita tekemällä aloite kaivatullesi. 😉 Siitä se lähtee, jos lähtee, kun lähtee, kyllä se lähtee.
Palstalainen tekemässä aloitetta. Siinä olisikin nähtävää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tää sun kaipaaminen yhtä helkkarin vuoristorataa. Välillä pääsee koskettamaan pilviä ja tuntee auringon paisteen kasvoillaan ja sitten taas toisinaan laskeudutaan niin syviin vesiin, että pudotus nipistää vatsanpohjaa.
Miksi tuollaista kaipaamista? Hänen käytöksensä takia?
Sitäkin, mutta lähinnä oman sydämen ja järjen taistelu tätä aiheuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Saisinpa jonkun ihan pienenpienen tunnisteen joka osuisi. Olisi kivempi nukkua taas yksi yö lähemmäs sitä päivää kun kuulen äänesi.
J
En uskalla laittaa🤭
***🤍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ooks rekkalesbo
No en, vaiks jokin niissäkin kiehtoo.
Kaivattu on /c:stä. Koska ei tykkää musta. Selvitän tosin ilmankin, mutta oishan tuon halunnut pitää elämässään. Yöt ketjusekot ja muut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tää sun kaipaaminen yhtä helkkarin vuoristorataa. Välillä pääsee koskettamaan pilviä ja tuntee auringon paisteen kasvoillaan ja sitten taas toisinaan laskeudutaan niin syviin vesiin, että pudotus nipistää vatsanpohjaa.
Miksi tuollaista kaipaamista? Hänen käytöksensä takia?
Sitäkin, mutta lähinnä oman sydämen ja järjen taistelu tätä aiheuttaa.
Omalta kaivatultani haluaisin kysyä miksi järki laittaa vastaan? Sivu
Ylihuomiseen ke-ke. Aion selvittää sun silmien salaisuuden <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aavistustakaan mitä pitäisi tehdä
Aloita tekemällä aloite kaivatullesi. 😉 Siitä se lähtee, jos lähtee, kun lähtee, kyllä se lähtee.
Ei lähteny
Nukutkohan juuri ollenkaan?
Kauniisiin uniin sinut silittelen. Hellä yösuukko ja halaus, rakas. Kuulisinpa päivästäsi. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Rakastan sinua.
Tullut oltua vähän liiankin vapaa. Voisit kesyttää mut.
Saathan sinä aina toivoa, jos olet niitä kuuluisia chubby chasereitä.