Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kaipuu se jatkuu vaan.
Kommentit (55805)
"Perduto è tutto il tempo che in amar non si spende" - Torquato Tasso.
Soitin seurakuntaan ja kysyin hautapaikan Melkoinen homma ettiä, mutta löysin. Kynttilä sytytetty, vien pyhäinpäivänä myös ja jouluna
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ollu liikaa elämässä yksin. Voisko joku pelastaa mut?
Miksi olet ollut liikaa yksin? Oliko oma valinta vai omista traumoista?
Eilen kerroin, että sinussa jokin veti puoleensa jo kauan sitten. Ei kuitenkaan heti, kun sinut tapasin tai sain tietää sinut. Mutta sillä tavalla jokin kiinnostus oli, että muistan asioita tai tapauksia, joita ei pitäisi muistaa. Vaikkapa sen, millainen auto sulla oli, kun olit tulossa kurkkaaman meidän raksaa, mutta karkasit paikalta kaasu pohjassa, kun näit meidän olevan pihassa. (Mitä muutakaan olisit liepeillä käyskennellyt?)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
googVierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikeasti kestä. Kirjoitit täällä ja nyt sinua ei enää ole.
Ikävä.
Mihin kuolin?
Syöpään, olettaisin.
Hiukset kihartuivat sytostaattihoidoista. Googlailin, ei tarkempaa tietoa
Lokakuu vähän aikaisessa? Kun ajattelet että sinulle (kuka oletkin) haamut kirjoittaisi toispuoleisesta. Eiköhän tuo sinun henkilö ole ihan elossa.
Ota vaikka luuri käteesi ja laita sille viestä, ja kysy että ootko toispuoleisssa vai onko ihan kaikki hyvin? Verukkeeksi voit laittaa ettet kestä. 🤣👻 Jos siltä sydän löytyy niin varmaan vastaa jotain.
Vein kynttilän haudalle pari vii
Vein oikean kynttilän oikean ihmisen haudalle. Tunsin hänet oikeassa elämässä ja törmättiin myös epämääräisillä saiteilla kuten vauva ja suomi24. Lepää rauhassa P. Idioottien kommenteilla ei väliä
Vierailija kirjoitti:
Sä teet itsestäsi kerta kerralta vihattavamman. Et vaan voi sille mitään
Pelottaa aina tällaiset viestin, koska pelkään sinun suuttuneen jostakin.
Meen nyt nukkuu. Huomenna laitan taas jotain kuvia niin saat stalkata mua luvan kanssa. Näin pari yötä sitten unta taas susta, silittelin sua ku nukuit ilman paitaa. Mistä tuli mieleen et näytit tänään hyvältä sun mustissa farkuissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa toisilla on yllättävän huono spatiaalinen älykkyys. Huvittavinta on se että minua on haukuttu tässä ketjussa huonoksi monitulkitsijaksi vaikka testit osoittavat toista käsittääkseni.
Parempi jatkaa linnoittautumistani ennenkuin jälleen kerran joku vetää herneet nenään eikä ymmärrä minua.
Todellinen älykkyys toimii hiljaa. Hiljaisuus on paikka, josta luovuus ja ratkaisut löytyvät. _ Eckhart Tolle
🤗💭👍🏻 🤐
Taitaa mielesi tehdä sanoa minulle moniakin asioita, mutta et sano.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ja samaa luulen sinusta. Miksi et?
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin törmään metsässä karhuun... Kun en tiedä, mitä ajattelet.
Vierailija kirjoitti:
Miksi en sanoisi? Irl vai täällä?
Edelleen sitä mieltä, että yksi parhaista asioista olisi painaa pää olkapäätäsi vasten ja nukahtaa. Siinä olisi hyvä olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu lienee tottunut ihmisten ihailuun. Todennäköisesti minunkin ihailuni on hänelle arkipäiväistä.
Mitä väliä? Merkkaa ainoastaan se, ihaileeko hän sinua ja kuinka hyvin teillä natsaa jutut yksiin
Hyvin sanottu, koska se on just noin. Sivusta
Totta tämäkin. Tosin olen itsekin miettinyt nuoruudesta niitä monia tapailuja, jotka päättyivät siihen että toisen itsetunto ei kestänyt. Ihmisillä on jännä tapa lopettaa suhde ennenkuin tulee itse jätetyksi (mitä ehkä ei olisi käynyt). No.. omalla kohdalla sillä ei ole niin väliä kaipaako kaivattu vaiko ei oikeasti kaipaa. Ajatus on tuhoon tuomittu.
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kauniita unia. Olet sydämessäni. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
No sua ainakaan ei tule kaipaamaan, kun kuolet. Ihan tän ilkeän luontees takia.
Sivusta