Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika loppui
Kello pysähtyi
Sydän lakkasi lyömästä
Sinä pysäytit ajan, sinä rikoit sydämen
et tainnut tietää, et tainnut ymmärtää
vain saduissa herätään uudelleen eloon
Nyt olet täynnä vihaa
katsot halveksuen omaa luomustasi
osaamatta päästää irti
vaikkei se enää käsissäsi olekaan
Kuka on hän jota vihaat?
En minä ketään vihaa, elämää korkeintaan
tai pikemminkin sitä ettei sitä enää ole -
tunnetasolla
Olenko jotenkin tooooosi vaikea selkoinen jos suoraa puhetta ei ymmärretä vaan väännetään sekin umpisolmuun?
Afrikassa on lyhyt sadekausi, sanoit unessani, heräsin siihen.
Vierailija kirjoitti:
Olenko jotenkin tooooosi vaikea selkoinen jos suoraa puhetta ei ymmärretä vaan väännetään sekin umpisolmuun?
Olet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
E naisen kanssa kerta ;)
Jahas 🥳 Kukas kertaa kanssain kinuaa? 😝
Arvaappas ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei seksi meidän välillä voisi tällä hetkellä olla hyvää tai toimia, koska särjit mun sydämen niin pahasti. Sait mut tuntemaan itseni leikkikaluksi, mitättömäksi ja ihmiseksi jolla ei ole sulle väliä, jota sun ei tarvi kohdella hyvin ja ennen kaikkea jota et ole halunnut kohdella hyvin. Ensin pitää rakentaa luottamusta ja tunneyhteyttä uudelleen. Ensin pitää saada mut tuntemaan vahvemmin jotain muuta kuin murheellisuutta, epäluuloa sekä tarvetta mennä kiinni ja muuttua näkymättömäksi sun edessä. Ei sen tason fyysinen läheisyys voi onnistua jos mua lähinnä itkettää ja haluan työntää sut pois.
Siis kaipaatko sä tuollaista ihmistä?
Joo luin nyt tuon viestin kans ja wtf, en kyllä itse haluaisi mitään revanssia miehen kanssa joka olisi saanut minut tuntemaan noin! Nyt AP kerää luusi ja reipastu, leuka pystyyn ja elämässä eteenpäin! Jatkossa sitten viisaampia valintoja.
Kaikkiko taas kaipaa mua? Spread love maybe, maybe you call me 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
E naisen kanssa kerta ;)
Jahas 🥳 Kukas kertaa kanssain kinuaa? 😝
Arvaappas ;)
Mun kaikki naapurit 😆
Vierailija kirjoitti:
Kaikkiko taas kaipaa mua? Spread love maybe, maybe you call me 😆
Tää ei E-naiselta.
Olit mun unessa, lähennyttiin ja tunsin onnea. Sinäkin hymystä päätellen.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai yksi rakastelu mitään rikkoisi, eihän? Sitten olisi enemmän pohjaa tehdä päätöksiä ja ratkaisuita. Eikä tarvitsisi jossitella ja haikailla kuten nyt.
Tiedän, että se ei muuta sinulla mitään, mutta koska muuten ei pääse toista kokemaan, niin ehkä voisi edes noin.
Vierailija kirjoitti:
Miehesi ei ikinä saisi tietää ellet kertoisi itse. Eikä kukaan muukaan. Salaisuus olisi vain meidän kahden ja se sitoisi meidät yhteen.
Toivoisin elämän sitovan meidät yhteen eri järjestyksessä, mutta se ei näytä sitä tekevän, joten...
Olet suurin mielitekoni koskaan.
Teet minut hulluksi halusta ja himosta.
Vierailija kirjoitti:
Samoin, rakas.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kertonut tämän hänelle irl?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kertonut tämän hänelle irl?
Ja kesken esim tiimipalaverin? Kannattaa kokeilla
Vierailija kirjoitti:
Niin, näissä seksipuheissa on eri onko sitä maata, jolla tunne syntyy lähinnä seksin jälkeen vai sitä lajia, jolle seksi syntyy lähinnä tunteesta. Kumpikin tapa on ihan yhtä oikein, mutta seksistä ja tunteista puhumisessa auttaa paljon tietää kumpaa kanssakeskustelija tai seksikumppani enemmän edustaa.
Näköjään ei ole eri, kun kaikille se syntyi siitä tunteesta. Tuo on vain sun oma olkiukkosi.
Kuka on hän jota vihaat?