Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
26041/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos kertoisit tunteistasi ja toiveistasi ilman salakieliä? 

No kerron heti jos saan sut kasvotusten johonkin ilman sitä kaikkea muuta mitä siinä yleensä on, eli työyhteisöä.

Vierailija
26042/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

It's time to move on.

Tämä kannattaa katsoa jos meni joltain ohi. Tämä oli hyvä vastaantulo YouTubessa.

Muahahhah.... vai oikein vastaantulo. Oletko tosissasi? Tälläisethän menee kaikilta niin ohi ja lujaa kuin vain voi olla. Edes BMV autobahnilla ei pysy perässä.

Me ollaan kumpikin BMW-kuskeja. Stereotyyppisesti sen merkin kuskit ovat kuspäitä. Meistä vain minä en ole. ;)

Onneksi mulla on luotettava jatkuvalla nelivedolla. Tuttu ja turvallinen. Jossa turvallisuus etusijalla! Täällä mennään AWD-nelivetojärjestelmällä Minulle keskeisintä

Tarkemmin kuinka monta päivää sitten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
26043/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pusu kaulalle

Vierailija
26044/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa tuolle tilaisuus, selvä aika ja paikka.

Vierailija
26045/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskintahan tässä tilanteessa on, että minusta ilmeisesti halutaan tehdä ainoastaan YouTube-videoiden varassa elävä kotona nyhvääjä. Eipä ole kovin mielenkiintoinen ja tutustuttava tyyppi siinä vaiheessa.

Huutista. Miksi et mene ulos ja elä? Tänäänkin sinulla on varmasti ollut mahdollisuuksia olla nyhjäämättä sisällä. Kukaan muu ei sinua pidä asuntosi sisällä kuin sinä itse.

Mielestäni eläminen ei tarkoita pelkästään asunnosta poistumista vaan sosiaalisuutta ja aktiivisuutta. Lenkkeilyä en laske varsinaisesti elämiseksi. Yksin ja suppeassa maailmassahan silloinkin on ja harvemmin "olipa tänään sadetta kerrakseen" tai "kappas, orava" tuskin tuovat persoonallisuuteen kiinnostavuutta. Vielä vähemmän "kuulin miten naapuripöydässä keskusteltiin aiheesta x ja y" . Kuitenkin henkilökohtaiset kokemukset ovat niitä, jotka tuovat näkemystä ja luovat annettavaa sosiaaliseen vuorovaikutukseen. Ihminen, joka puhuu ainoastaan arkisista päivittäisistä rutiineista, kuten tiskaamisesta ja mitä on päivän aikana tehnyt, on auttamattoman tylsä. Toki arkiaiheilla on aikansa ja paikkansa, mutta kyllä persoonan kiinnostavuus tulee aivan muista asioista, kuin tekemiensä kotitöiden  ja mitä kuulin ja näin luettelemisesta.

Vierailija
26046/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun tarvitsisi ensin tutustua ihmiseen ja viettää hänen kanssaan aikaa. Sivukehältä

Vierailija
26047/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos plussat ja miinukset lasketaan yhteen, niin kyllä tässä plussan puolella kuitenkin ollaan. Ehkä se on oikeesti totta, että kaikella on tarkoituksensa.

Vierailija
26048/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä BMW-kuski ylempää kaipaan toista BMW-kuskia. Olen mies, hän nainen. Hän ajaa bemariaan lujempaa kuin minä. Kerran on testattu 🤣

Vierailija
26049/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummalla leikkikentällä nähdään?

26050/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku hyvin rakas. 

Vierailija
26051/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä naiselle lounaaseen. Matkasin tänään itänaapuriin ja sieltä toisella pelillä asuinkuntasi itäosiin, josta sitten samaisen kunnan länsiosaan, rajalle asti, ja sieltä sitten talsin likemmäs kirkonkylää ja edelleen takaisin tänne jossa nyt kaipaan sinua.

Olenkin luullut näkeväni sinut tänään kaikkialla kun tiesin että olet lähellä. Minäkin sinua.

Vierailija
26052/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä🌾💕

Vierailija
26053/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen selvästi ollut liian kiltti ja armollinen muutamia henkilöitä kohtaan.

Vierailija
26054/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua tulisinko vastaan? 

Sitä, sitä ainoastaan

olen tehnyt halki ajan, 

yli virtain, poikki rajan. 

Sua kutsun, vaan et kuule. 

Et kai sudeksi minua luule? 

Valomerkkiä sinulle näytän. 

Hajujälkiäkin ehkä käytän. 

Et näe käteni ojentuneen. 

Taas saan itkeä itseni uneen. 

Vierailija
26055/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskintahan tässä tilanteessa on, että minusta ilmeisesti halutaan tehdä ainoastaan YouTube-videoiden varassa elävä kotona nyhvääjä. Eipä ole kovin mielenkiintoinen ja tutustuttava tyyppi siinä vaiheessa.

Huutista. Miksi et mene ulos ja elä? Tänäänkin sinulla on varmasti ollut mahdollisuuksia olla nyhjäämättä sisällä. Kukaan muu ei sinua pidä asuntosi sisällä kuin sinä itse.

Mielestäni eläminen ei tarkoita pelkästään asunnosta poistumista vaan sosiaalisuutta ja aktiivisuutta. Lenkkeilyä en laske varsinaisesti elämiseksi. Yksin ja suppeassa maailmassahan silloinkin on ja harvemmin "olipa tänään sadetta kerrakseen" tai "kappas, orava" tuskin tuovat persoonallisuuteen kiinnostavuutta. Vielä vähemmän "kuulin miten naapuripöydässä keskusteltiin aiheesta x ja y" . Kuitenkin henkilökohtaiset kokem

10+   Tämä ei ollunna minulta. Sivusta.

Vierailija
26056/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni eläminen ei tarkoita pelkästään asunnosta poistumista vaan sosiaalisuutta ja aktiivisuutta. Lenkkeilyä en laske varsinaisesti elämiseksi. Yksin ja suppeassa maailmassahan silloinkin on ja harvemmin "olipa tänään sadetta kerrakseen" tai "kappas, orava" tuskin tuovat persoonallisuuteen kiinnostavuutta. Vielä vähemmän "kuulin miten naapuripöydässä keskusteltiin aiheesta x ja y" . Kuitenkin henkilökohtaiset kokem

Kuka käskee vain lenkkeillä. Voithan sinä mennä vaikka sienestämään, marjastamaan, osallistua erilaisiin tapahtumiin riippuen asuinpaikkakuntasi tarjonnastaI. Vaihtoehtoja on niin paljon kuin vain jaksat keksiä.

Itsekin osallistuin tänään tapahtumaan, johon pääsi myös ilmaiseksi. Minä tosin maksoin sisään pääsystä.

Vierailija
26057/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sua tulisinko vastaan? 

Sitä, sitä ainoastaan

olen tehnyt halki ajan, 

yli virtain, poikki rajan. 

Sua kutsun, vaan et kuule. 

Et kai sudeksi minua luule? 

Valomerkkiä sinulle näytän. 

Hajujälkiäkin ehkä käytän. 

Et näe käteni ojentuneen. 

Taas saan itkeä itseni uneen. 

Ei sinulle lahjoja ole runoilijaksi annettu 

Vierailija
26058/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummalla leikkikentällä nähdään?

Täällähän niitä löytyy useampikin. Vai lienevätkö sotatantereita? sivusta

Vierailija
26059/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan sinua L

Loveisa? 

Ei

Vierailija
26060/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariutuminen pitäisi tapahtua nuorella iällä.

Ketju on lukittu.