Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
It's time to move on.
Tämä kannattaa katsoa jos meni joltain ohi. Tämä oli hyvä vastaantulo YouTubessa.
Muahahhah.... vai oikein vastaantulo. Oletko tosissasi? Tälläisethän menee kaikilta niin ohi ja lujaa kuin vain voi olla. Edes BMV autobahnilla ei pysy perässä.
Me ollaan kumpikin BMW-kuskeja. Stereotyyppisesti sen merkin kuskit ovat kuspäitä. Meistä vain minä en ole. ;)
Onneksi mulla on luotettava jatkuvalla nelivedolla. Tuttu ja turvallinen. Jossa turvallisuus etusijalla! Täällä mennään AWD-nelivetojärjestelmällä Minulle keskeisintä
Tarkemmin kuinka monta päivää sitten?
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos kertoisit tunteistasi ja toiveistasi ilman salakieliä?
Olisipa tuolle tilaisuus, selvä aika ja paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskintahan tässä tilanteessa on, että minusta ilmeisesti halutaan tehdä ainoastaan YouTube-videoiden varassa elävä kotona nyhvääjä. Eipä ole kovin mielenkiintoinen ja tutustuttava tyyppi siinä vaiheessa.
Huutista. Miksi et mene ulos ja elä? Tänäänkin sinulla on varmasti ollut mahdollisuuksia olla nyhjäämättä sisällä. Kukaan muu ei sinua pidä asuntosi sisällä kuin sinä itse.
Mielestäni eläminen ei tarkoita pelkästään asunnosta poistumista vaan sosiaalisuutta ja aktiivisuutta. Lenkkeilyä en laske varsinaisesti elämiseksi. Yksin ja suppeassa maailmassahan silloinkin on ja harvemmin "olipa tänään sadetta kerrakseen" tai "kappas, orava" tuskin tuovat persoonallisuuteen kiinnostavuutta. Vielä vähemmän "kuulin miten naapuripöydässä keskusteltiin aiheesta x ja y" . Kuitenkin henkilökohtaiset kokemukset ovat niitä, jotka tuovat näkemystä ja luovat annettavaa sosiaaliseen vuorovaikutukseen. Ihminen, joka puhuu ainoastaan arkisista päivittäisistä rutiineista, kuten tiskaamisesta ja mitä on päivän aikana tehnyt, on auttamattoman tylsä. Toki arkiaiheilla on aikansa ja paikkansa, mutta kyllä persoonan kiinnostavuus tulee aivan muista asioista, kuin tekemiensä kotitöiden ja mitä kuulin ja näin luettelemisesta.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos kertoisit tunteistasi ja toiveistasi ilman salakieliä?
Minun tarvitsisi ensin tutustua ihmiseen ja viettää hänen kanssaan aikaa. Sivukehältä
Jos plussat ja miinukset lasketaan yhteen, niin kyllä tässä plussan puolella kuitenkin ollaan. Ehkä se on oikeesti totta, että kaikella on tarkoituksensa.
Minä BMW-kuski ylempää kaipaan toista BMW-kuskia. Olen mies, hän nainen. Hän ajaa bemariaan lujempaa kuin minä. Kerran on testattu 🤣
Kummalla leikkikentällä nähdään?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä naiselle lounaaseen. Matkasin tänään itänaapuriin ja sieltä toisella pelillä asuinkuntasi itäosiin, josta sitten samaisen kunnan länsiosaan, rajalle asti, ja sieltä sitten talsin likemmäs kirkonkylää ja edelleen takaisin tänne jossa nyt kaipaan sinua.
Olenkin luullut näkeväni sinut tänään kaikkialla kun tiesin että olet lähellä. Minäkin sinua.
Olen selvästi ollut liian kiltti ja armollinen muutamia henkilöitä kohtaan.
Sua tulisinko vastaan?
Sitä, sitä ainoastaan
olen tehnyt halki ajan,
yli virtain, poikki rajan.
Sua kutsun, vaan et kuule.
Et kai sudeksi minua luule?
Valomerkkiä sinulle näytän.
Hajujälkiäkin ehkä käytän.
Et näe käteni ojentuneen.
Taas saan itkeä itseni uneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskintahan tässä tilanteessa on, että minusta ilmeisesti halutaan tehdä ainoastaan YouTube-videoiden varassa elävä kotona nyhvääjä. Eipä ole kovin mielenkiintoinen ja tutustuttava tyyppi siinä vaiheessa.
Huutista. Miksi et mene ulos ja elä? Tänäänkin sinulla on varmasti ollut mahdollisuuksia olla nyhjäämättä sisällä. Kukaan muu ei sinua pidä asuntosi sisällä kuin sinä itse.
Mielestäni eläminen ei tarkoita pelkästään asunnosta poistumista vaan sosiaalisuutta ja aktiivisuutta. Lenkkeilyä en laske varsinaisesti elämiseksi. Yksin ja suppeassa maailmassahan silloinkin on ja harvemmin "olipa tänään sadetta kerrakseen" tai "kappas, orava" tuskin tuovat persoonallisuuteen kiinnostavuutta. Vielä vähemmän "kuulin miten naapuripöydässä keskusteltiin aiheesta x ja y" . Kuitenkin henkilökohtaiset kokem
10+ Tämä ei ollunna minulta. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni eläminen ei tarkoita pelkästään asunnosta poistumista vaan sosiaalisuutta ja aktiivisuutta. Lenkkeilyä en laske varsinaisesti elämiseksi. Yksin ja suppeassa maailmassahan silloinkin on ja harvemmin "olipa tänään sadetta kerrakseen" tai "kappas, orava" tuskin tuovat persoonallisuuteen kiinnostavuutta. Vielä vähemmän "kuulin miten naapuripöydässä keskusteltiin aiheesta x ja y" . Kuitenkin henkilökohtaiset kokem
Kuka käskee vain lenkkeillä. Voithan sinä mennä vaikka sienestämään, marjastamaan, osallistua erilaisiin tapahtumiin riippuen asuinpaikkakuntasi tarjonnastaI. Vaihtoehtoja on niin paljon kuin vain jaksat keksiä.
Itsekin osallistuin tänään tapahtumaan, johon pääsi myös ilmaiseksi. Minä tosin maksoin sisään pääsystä.
Vierailija kirjoitti:
Sua tulisinko vastaan?
Sitä, sitä ainoastaan
olen tehnyt halki ajan,
yli virtain, poikki rajan.
Sua kutsun, vaan et kuule.
Et kai sudeksi minua luule?
Valomerkkiä sinulle näytän.
Hajujälkiäkin ehkä käytän.
Et näe käteni ojentuneen.
Taas saan itkeä itseni uneen.
Ei sinulle lahjoja ole runoilijaksi annettu
Vierailija kirjoitti:
Kummalla leikkikentällä nähdään?
Täällähän niitä löytyy useampikin. Vai lienevätkö sotatantereita? sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua L
Loveisa?
Ei
Pariutuminen pitäisi tapahtua nuorella iällä.
No kerron heti jos saan sut kasvotusten johonkin ilman sitä kaikkea muuta mitä siinä yleensä on, eli työyhteisöä.