Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauantai-illan huviksi: miltä arvelette tämän ketjun vakioiden näyttävän? Millainen mielikuva on syntynyt? Ei sitten pahoiteta mieltä. Nämä ovat vain mielikuvia.
Minttuinen on ruskeahiuksinen, silmälasipäinen ja pukeutuu maanläheisen värisiin vaatteisiin.
Siniseen ja harmaaseen. Suoraan heppasen suusta:D
Tänne jäin sua haikailemaan. Halaus.
No tuon nelivetokeskustelun ja kellonajan myötä voit varmaan nyt laittaa jo sitä yksityisviestiä :)
Kuvittelen sinut, kun en muutakaan voi. Silti se tuntuu aidolta, todelliselta.
Hyvää yötä elämäin elosalle ihmenaiselle halein suukoin miulta mieheltä uupuneelta ankealasta. Huomiseen rakas.
Vierailija kirjoitti:
Sua tulisinko vastaan?
Sitä, sitä ainoastaan
olen tehnyt halki ajan,
yli virtain, poikki rajan.
Sua kutsun, vaan et kuule.
Et kai sudeksi minua luule?
Valomerkkiä sinulle näytän.
Hajujälkiäkin ehkä käytän.
Et näe käteni ojentuneen.
Taas saan itkeä itseni uneen.
Pari vuotta sitten nöin unen sudesta, joka intensiivisesti tuijotti miun lähietäisyydeltä, silmät kultaisina hehkuen. Oli erittäin latautunut tunnelma. Väreissä.sivusta
Kun täällä toitotetaan rakkauden perään niin meidän pitäis antaa palstalle kunnon rakkaustarina. Eiks vaan?
Näin kun täsmällisiä ollaan ja täällä ollaan taas herätty kuuden pintaan, niin tullaanpa antamaan tänne hyvän huomenen toivotus. Jäin pohtimaan tuota mahdollisuutta olla kahden kesken kuitenkin ns. työasioihin verhoiltuna, ja tässähän on ne kirjajulkkarit tulossa. Saisitpa sumplittua itsesi minun seuraan sinne
Mukavaa päivää ihanalle ihastukselleni. Hellä halaus 🤗
J
Hmm, en yleensä mielestäni oo sellainen ihminen joka herkästi kuvittelee turhia, mutta kun joka ikinen erittäin tunnistettava viesti jonka olen kirjoittanut saa tasan yhden upvoten, alkaa tässä pieni pää jo kuvitella kaikenlaista :D olisiko jotain tunnistetta sulla heittää tähän?
Vierailija kirjoitti:
Jotain liikkuja täytyis ehkä tehdä, arvon leijona.
Tee ihmeessä. Onkin sun vuoro.
Hyvää sunnuntaipäivää suloiselle pikkuvaalealle. 🤗🧡 Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Kollega, ei jaksa katsella kuivakkaa tylsää tyyliäsi!
Huomenta rakkaani. Sinua ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää sunnuntaipäivää suloiselle pikkuvaalealle. 🤗🧡 Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää sunnuntaita miehekkään komialle risuleualle. 🧡🤗 Sukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Sulle hyväntuulisia ajatuksia koko päiväksi. Halaus.
Huomenta. Nukutkohan vielä vai onko jo blenderi surisemassa? Minä vasta heräilen.
Vierailija kirjoitti:
Lähestyn sua. Et usko mutta näin käy.
Milloin?
T<3K