Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun kanssa aloitettaisiin alusta. Tutustuttaisiin kaikessa rauhassa. Ystävystyttäisiin.
Menikö vituiksi?
Helposti.
Aika antaa salainen hyvänyön halaus.
Menikö vähän överiksi se lässynlässyn tänään. Tiesin aina syvimmässäni et kaipaat oikeesti vaan ihailua, ihan sama kenen taholta. No, loppu hyvin ja niin edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
It's time to move on.
Tämä kannattaa katsoa jos meni joltain ohi. Tämä oli hyvä vastaantulo YouTubessa.
Muahahhah.... vai oikein vastaantulo. Oletko tosissasi? Tälläisethän menee kaikilta niin ohi ja lujaa kuin vain voi olla. Edes BMV autobahnilla ei pysy perässä.
No minulta ei nyt mennyt tarkoituksella. Ajattelin teitäkin pysäytellä mutta saa myös ohittaa. Kaikki ei olekaan aina kaikille tarkoitettua.
Ei minua tarvitse pysäytellä, minulla on suunta, kyytiläiset ja kotiosoite hallussa ollut jo pitkään. Se on totta tuo mitä sanoit. Omikoon kukin holtiton kuski täällä omalla vastuulla mitä halu
Onneks on liikennesäännöt, ettei meno äiy liian holtittomaksi🤓🥸
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähetän terveiset alakerran neidille.
Taas hyvä esimerkki siitä, miten tunnisteita antamalla tulee trollatuksi (yläkerran timpuri/raksaukko).
Trollille hyvä antaa vähän tasoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kauniita unia. Sinä ajatuksissani. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää yötä risuleuka. 🧡🤗 Hyviä unia. Mun ajatuksissa sinä. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Vierailija kirjoitti:
Sun kanssa aloitettaisiin alusta. Tutustuttaisiin kaikessa rauhassa. Ystävystyttäisiin.
Sitten vaan naamatusten juttelemaan. Voi aloittaa vaikka anteeksi pyytämällä.
Sivusta tai ihan mistä vaan
Se taisit olla sinä. En kyllä tiedä, miten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
It's time to move on.
Tämä kannattaa katsoa jos meni joltain ohi. Tämä oli hyvä vastaantulo YouTubessa.
Muahahhah.... vai oikein vastaantulo. Oletko tosissasi? Tälläisethän menee kaikilta niin ohi ja lujaa kuin vain voi olla. Edes BMV autobahnilla ei pysy perässä.
Me ollaan kumpikin BMW-kuskeja. Stereotyyppisesti sen merkin kuskit ovat kuspäitä. Meistä vain minä en ole. ;)
Onneksi mulla on luotettava jatkuvalla nelivedolla. Tuttu ja turvallinen. Jossa turvallisuus etusijalla! Täällä mennään AWD-nelivetojärjestelmällä Minulle keskeisintä on turvallisuus, ei niinkään vetovoima.
Vierailija kirjoitti:
Rakkauden kieleni kaipaa lemmen satamaasi.
Tervetuloa. 🔥
Terveisiä eksyksistä. Sydämeni sokkeloissa etsin suuntaa, sinua kohti pyrin, mutta tietä luoksesi ei ole. Tulisitpa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Häh? Miten niin mitä ja miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me aloitettaisiin pitkällä halilla ja silmiin katsomisella. Ap
Kun sanoin että et ole mikään Mensan jäsen niin se ei tarkoittanut, että olisit tyhmä. Höpsö.
Vierailija kirjoitti:
Kuka missä milloin? En ole nostanut arseani tänä iltana. Päivän olin aktiivinen, mutta saunan jälkeen olen leikkinyt kuningatarta. Ruokakin tuotu sohvalle juoman kera. Joskus minuakin saa palvoa. Ansaitsen sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me aloitettaisiin pitkällä halilla ja silmiin katsomisella. Ap
Mites me ensimmäinen kerta aloitettiin?
Hyvän mielen lähteelle pitäisi päästä.
Ei minua tarvitse pysäytellä, minulla on suunta, kyytiläiset ja kotiosoite hallussa ollut jo pitkään. Se on totta tuo mitä sanoit. Omikoon kukin holtiton kuski täällä omalla vastuulla mitä haluaa.