Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
25501/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluaa aina sen naisen, joka ei halua miestä. Vaikka saatavilla olisi joku paljon ihanampi ja innokas. Kummallista. Sivusta. 

Hä? Monesti olen saanut sen, kenet olen halunnut.

Vierailija
25502/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Galllup:

🔼 Haluan lisää sivunmittaista  turhanpäiväistä jorinaa.

🔽 Jo riittää jaaritukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
25503/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvottu yö takana. En jaksa nyt miettiä yhtään mitään.

Vierailija
25504/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisiko miehistä kaipausta? 🤩🔥💋

Vierailija
25505/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Räyh ja murrur?

Vierailija
25506/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valvottu yö takana. En jaksa nyt miettiä yhtään mitään.

En uskonut asialla olleen ihan sellaista vaikutusta.

Vierailija
25507/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Räyh ja murrur?

🤣👍

Vierailija
25508/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin allekirjoitetaan sopimus? Kiinnostaa etenkin sovinnoneleet.

Mahdollisimman pian. Yritän miettiä tilaisuuden luonnetta, mutta se on vaikeaa, kun olen samaan aikaan kovin puutteessa ja panetuksessa sekä sinuun ihastunut. Ajatukset ovat varsin, tuota, villejä ja vähän yksipuolisiakin. 

Ihastunut? Luulin, että rakastunut. Puutteellisuutta on ilmassa, ja siihen auttaa vain ihan tietty henkilö.

Vierailija
25509/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut suhteeseen tasan kerran sen, jonka valitsin. 

Vierailija
25510/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimosi?

Vierailija
25511/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimosi?

Ex-poikaystävän. 

Vierailija
25512/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän se sellainen on? Unelmointia kuinka lähestyn sua takaapäin, suutelen niskaasi ja hyväilen rintojasi, liuutan käteni housuihisi ja paisun takamustasi vasten sekä lopulta otan sut rajun hellästi pöytää vasten? Vai sitä kuinka raivaan maailman vaarat ja esteet tieltäsi ja levitän takkini mutalätäkön peitteeksi naiseni kulkea? Vai syksyn pimeitä romanttisia öitä takkatulen ääressä myrskyllä ja tähtitaivaan alla ilman ollessa sees, viltein ja höyryävin juomin romantiikan säkeitä mieleni punoen ja suuni soittaen? Vai arkea, kun tulet duunista pitkästä päivästä ja olen ehtinyt jo laittaa ruoan valmiiksi ja se onkin lempiruokasi, ja syönnin jälkeen vielä hieron hartiasi. Kaikkia tällaisia ja muunkin muotoisia kaipauksia osaan lähetellä.

Vierailija
25513/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun terveys menee huonoksi jo alle kolmekymppisenä, ei elämässä ole mitään järkeä. Yrittää leikkiä, että ei tässä mitään, mutta terveyttä ei saa takaisin. 

Pitäisi elää elämänsä parasta aikaa ja itse olet alkanut jo rappeutumaan. Alat harmaantumaan. Vanhukset ajavat rollaattoreilla ohitsesi 😂. 

Näin ei olisi tarvinnut mennä. Niin se vaan meni. Ei elimistökään kaikkea kestä. 

Jos olisin oppinut pitämään puoleni, en olisi ollut muiden varassa. En olisi suostunut virumaan kuukausikaupalla verta vuotaen kivuissani. Jotenkin olisi ollut helpompi hyväksyä, jos olisi sairastunut johonkin ei-hoidettavissa olevaan sairauteen, mutta että 'hajoamisen' ketju käynnistyy hoidettavissa olevasta sairaudesta. Huonovointisena (elimistö ylikuluneena, kyvyttömänä lepäämään) ,vääränlaisen avun piirissä olemalla, ränsistyi loppukin terveys. 

Y

Sinua nyt ainakaan kukaan ei tänne halua. Menehän matkoihisi ja muualle komentelemaan.

Vierailija
25514/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaako musiikki tähän aikaan elämästä?

Vierailija
25515/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin allekirjoitetaan sopimus? Kiinnostaa etenkin sovinnoneleet.

Mahdollisimman pian. Yritän miettiä tilaisuuden luonnetta, mutta se on vaikeaa, kun olen samaan aikaan kovin puutteessa ja panetuksessa sekä sinuun ihastunut. Ajatukset ovat varsin, tuota, villejä ja vähän yksipuolisiakin. 

Ihastunut? Luulin, että rakastunut. Puutteellisuutta on ilmassa, ja siihen auttaa vain ihan tietty henkilö.

Tälle asialle on monia sanoja eikä mitkään sanat sitä kykene vangitsemaan ja kattavasti kuvaamaan.

25516/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies! Laita viestiä!

Nainen! Laitan viestin sinulle tässä ja nyt! 🤠

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
25517/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun terveys menee huonoksi jo alle kolmekymppisenä, ei elämässä ole mitään järkeä. Yrittää leikkiä, että ei tässä mitään, mutta terveyttä ei saa takaisin. 

Pitäisi elää elämänsä parasta aikaa ja itse olet alkanut jo rappeutumaan. Alat harmaantumaan. Vanhukset ajavat rollaattoreilla ohitsesi 😂. 

Näin ei olisi tarvinnut mennä. Niin se vaan meni. Ei elimistökään kaikkea kestä. 

Jos olisin oppinut pitämään puoleni, en olisi ollut muiden varassa. En olisi suostunut virumaan kuukausikaupalla verta vuotaen kivuissani. Jotenkin olisi ollut helpompi hyväksyä, jos olisi sairastunut johonkin ei-hoidettavissa olevaan sairauteen, mutta että 'hajoamisen' ketju käynnistyy hoidettavissa olevasta sairaudesta. Huonovointisena (elimistö ylikuluneena, kyvyttömänä lepäämään) ,vääränlaisen avun piirissä olem

Sinua nyt ainakaan kukaan ei tänne halua. Menehän matkoihisi ja muualle komentelemaan.

Nimenomaan, muualle nämä ohisten kirjoittelijat. Sairaudet on ikävä juttu, mutta eivät kuulu kaipausketjuun!

Vierailija
25518/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän tulla ja viedä sinut mukanani, katsoa mitä tapahtuu. Vieläkin kyllä laskeskelen plussia ja miinuksia, eikä hyvältä vaikuta.

Vierailija
25519/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisiköhän tulla ja viedä sinut mukanani, katsoa mitä tapahtuu. Vieläkin kyllä laskeskelen plussia ja miinuksia, eikä hyvältä vaikuta.

Siitä haaveilen, mutta ei kannata.

Vierailija
25520/55805 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän se sellainen on? Unelmointia kuinka lähestyn sua takaapäin, suutelen niskaasi ja hyväilen rintojasi, liuutan käteni housuihisi ja paisun takamustasi vasten sekä lopulta otan sut rajun hellästi pöytää vasten? Vai sitä kuinka raivaan maailman vaarat ja esteet tieltäsi ja levitän takkini mutalätäkön peitteeksi naiseni kulkea? Vai syksyn pimeitä romanttisia öitä takkatulen ääressä myrskyllä ja tähtitaivaan alla ilman ollessa sees, viltein ja höyryävin juomin romantiikan säkeitä mieleni punoen ja suuni soittaen? Vai arkea, kun tulet duunista pitkästä päivästä ja olen ehtinyt jo laittaa ruoan valmiiksi ja se onkin lempiruokasi, ja syönnin jälkeen vielä hieron hartiasi. Kaikkia tällaisia ja muunkin muotoisia kaipauksia osaan lähetellä.

Kaikkea tuota ja vähän enemmän. Tykkään tuntea miehen etumuksen paisuvan, pidän kiihkeistä suudelmista, kuumista ja lempeistä katseista, hemmottelusta... kaikesta kiihkeästä, mutta myös hempeästä. 

Ketju on lukittu.